Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Czy ten case jest poprawny ?



  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 Atroven

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:122
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Lbn
Offline

Napisano 14.01.2014 20:33

jw t.

 

case 3:

{

new monety = cod_get_user_coins(kid);

new nowe_monety = random_num(cod_min_monet_paczka, cod_max_monet_paczka);

new monety_n = monety+nowe_monety

cod_set_user_coins(kid, monety_n);

ColorChat(kid, GREY, "^x04[COD:MW]^x01 Zdobyles ^x03%i ^x01Monet", monety_n);

}


#2 Czeski

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:56
  • Imię:Jan
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 14.01.2014 20:35

A nie lepiej sprawdzić? Powinien działać


  • +
  • -
  • -1

Zapraszam na mój serwer SuperHero2. Wybierz Herosa i stań po dobrej lub złej stronie! Uratuj świat, albo go zniszcz! Każdy heros posiada supermoce! Twórz klany i rozwijaj je wraz z przyjaciółmi! Pierwszy taki mod na świecie! 100% POLSKI! 0 BINDOWANIA!

  • IP: 176.9.142.200:27081

Wbijaj!


#3 Atroven

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:122
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Lbn
Offline

Napisano 14.01.2014 20:38

A mógłby ktoś to przerobić żeby dodawał losową ilość monet 1-5 ?



#4 0-0-0

    ● 600 punktów ostrzeżeń

  • Power User

Reputacja: 222
Profesjonalista

  • Postów:599
  • Imię:___
  • Lokalizacja:___
Offline

Napisano 14.01.2014 20:39

W napisie zdobyłeś monety będzie wyświetlana aktualna ilość monet, a nie jaką zdobyłeś, ja bym zrobił tak:

case 3:

{

new nowe_monety = random_num(cod_min_monet_paczka, cod_max_monet_paczka);

cod_set_user_coins(kid, cod_get_user_coinds(kid) + nowe-monety);

ColorChat(kid, GREY, "^x04[COD:MW]^x01 Zdobyles ^x03%i ^x01Monet", nowe_monety);

}

  • +
  • -
  • 0
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [4FUN][Ruletka]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [DM]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [FFA]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [Only Dust2]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [Call of Duty]

#5 Dziobak?

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 265
Wszechwidzący

  • Postów:645
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 14.01.2014 20:42

Co takiego ?

case 3:
{

new monety = random_num(1, 5);

new nowe_monety = random_num(cod_min_monet_paczka, cod_max_monet_paczka);

cod_set_user_coins(kid, cod_get_user_coinds(kid) + nowe-monety);

ColorChat(kid, GREY, "^x04[COD:MW]^x01 Zdobyles ^x03%i ^x01Monet", nowe_monety);

}

Użytkownik Dziobak? edytował ten post 14.01.2014 20:45

  • +
  • -
  • 0

#6 0-0-0

    ● 600 punktów ostrzeżeń

  • Power User

Reputacja: 222
Profesjonalista

  • Postów:599
  • Imię:___
  • Lokalizacja:___
Offline

Napisano 14.01.2014 20:44

 

Co takiego ?

case 3:

{

new monety = random_num(1, 5);

new nowe_monety = random_num(cod_min_monet_paczka, cod_max_monet_paczka);

cod_set_user_coins(kid, cod_get_user_coinds(kid) + nowe-monety);

ColorChat(kid, GREY, "^x04[COD:MW]^x01 Zdobyles ^x03%i ^x01Monet", nowe_monety);

}

Tak, na pewno będzie działać.

 

Po co dwie zmienne nowe_monety, po co dwa razy random_num?


  • +
  • -
  • 0
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [4FUN][Ruletka]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [DM]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [FFA]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [Only Dust2]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [Call of Duty]

#7 Drago36

    Profesjonalista - if you know what i mean

  • Power User

Reputacja: 560
Wszechwiedzący

  • Postów:707
  • GG:
  • Imię:Mów mi D.ave
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 14.01.2014 21:05

 

Co takiego ?

case 3:
{

new monety = random_num(1, 5);

new nowe_monety = random_num(cod_min_monet_paczka, cod_max_monet_paczka);

cod_set_user_coins(kid, cod_get_user_coinds(kid) + nowe-monety);

ColorChat(kid, GREY, "^x04[COD:MW]^x01 Zdobyles ^x03%i ^x01Monet", nowe_monety);

}

Twój random odpowiada na to że szansa zdobycia monet wynosi 1/5 ,a nie losuje zdobycia od 1 monety do 5 monet.


  • +
  • -
  • 1

#8 Atroven

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:122
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Lbn
Offline

Napisano 14.01.2014 21:09

a czy ten kod moj pierwszy to losuje monety losowe od 1-x .. czy po prostu jedna ? bo nie rozumiem go.



#9 Drago36

    Profesjonalista - if you know what i mean

  • Power User

Reputacja: 560
Wszechwiedzący

  • Postów:707
  • GG:
  • Imię:Mów mi D.ave
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 14.01.2014 21:12

Tak twój kod losuje x - y ustalone cvarem.


Użytkownik Drago36 edytował ten post 14.01.2014 21:16

  • +
  • -
  • 1

#10 Atroven

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:122
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Lbn
Offline

Napisano 14.01.2014 21:13

Czyli chce ustawić ze dropią z tej paczki 3 monety,to jak mam to ustawić , jakie cvary czy coś ? wogóle. nie rozumiem.



#11 Drago36

    Profesjonalista - if you know what i mean

  • Power User

Reputacja: 560
Wszechwiedzący

  • Postów:707
  • GG:
  • Imię:Mów mi D.ave
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 14.01.2014 21:15

Podaj cały plik .sma


  • +
  • -
  • 0

#12 Atroven

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:122
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Lbn
Offline

Napisano 14.01.2014 21:18

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <colorchat>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <codmod>

#define PLUGIN "Bonusowe Paczki"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "radim edytowal ricO"

new const modelitem[] = "models/cod_paczka.mdl";
new const prefix[] = "^04[BONUS]^01"

public plugin_init()
{
    register_plugin(PLUGIN, AUTHOR, VERSION)
    
    register_forward(FM_Touch, "fwd_touch")
    
    register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")
    register_logevent("PoczatekRundy", 2, "1=Round_Start");
    
}

public plugin_precache()
{
    precache_model(modelitem);
}


public PoczatekRundy()    
    kill_all_entity("paczka")


public DeathMsg()
{
    new kid = read_data(1)
    new vid = read_data(2)
    
    if( kid == vid )
        return PLUGIN_CONTINUE;
    if(is_user_connected(kid) || is_user_connected(vid))
        create_itm(vid, 0)
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

public UzyjPaczki(id)
{
    if( !is_user_connected(id) || !is_user_alive(id) )
        return PLUGIN_HANDLED;
    
    
    switch(random_num(1, 5))
    {
        case 1:
        {
            new hp = get_user_health(id);
            new losowehp = random_num(-5, -20);
            set_user_health(id, hp+losowehp)
            ColorChat(id, GREY, "^x04%s ^x01Znalazles trucizne. Tracisz ^x03%i^x01 HP!", prefix, losowehp)
        }
        case 2:
        {
            new hp = get_user_health(id);
            new losowehp = random_num(5, 40);
            set_user_health(id, hp+losowehp)
            ColorChat(id, GREY, "^x04%s ^x01Znalazles apteczke. Dostales ^x03%i^x01 HP!", prefix, losowehp)    
        }
        case 3:
        {
            new kasa = cs_get_user_money(id);
            new losowakasa = random_num(20, 5000);
            cs_set_user_money(id, kasa+losowakasa)
            ColorChat(id, GREY, "^x04%s ^x01Znalazles sakiewke ze zlotem. Dostales ^x03%i^x01 kasy!", prefix, losowakasa)    
        }
        case 4:
        {
            ColorChat(id, GREY, "^x04%s ^x01Posiadasz juz perk!", prefix)    
            if(cod_get_user_perk(id))
                return PLUGIN_HANDLED
            
            cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
        }
        case 5:
        {
            new losowyexp = random_num(30, 250);
            cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id) + losowyexp);
            ColorChat(id, GREY, "^x04%s ^x01Znalazles ^x03%i^x01 Expa!", prefix, losowyexp)
        }
    }
    return PLUGIN_HANDLED;
}


public create_itm(id, id_item){
    
    new Float:origins[3]
    pev(id,pev_origin,origins);
    new entit=create_entity("info_target")
    
    origins[0]+=50.0
    origins[2]-=32.0
    
    set_pev(entit,pev_origin,origins)
    entity_set_model(entit,modelitem)
    set_pev(entit,pev_classname,"paczka");
    
    dllfunc(DLLFunc_Spawn, entit);
    set_pev(entit,pev_solid,SOLID_BBOX);
    set_pev(entit,pev_movetype,MOVETYPE_FLY);
    
    engfunc(EngFunc_SetSize,entit,{-1.1, -1.1, -1.1},{1.1, 1.1, 1.1});
    
    engfunc(EngFunc_DropToFloor,entit);
    
    set_pev(entit, pev_iuser1, id_item)
}
public fwd_touch(ent,id)
{       
    if(!is_user_alive(id)) return FMRES_IGNORED;
    
    if(!pev_valid(ent)) return FMRES_IGNORED;
    
    static classname[32];
    pev(ent,pev_classname,classname,31);
    
    if(!equali(classname,"paczka")) return FMRES_IGNORED;
    
    if(pev(id,pev_button))
    {
    {
        UzyjPaczki(id)
        engfunc(EngFunc_RemoveEntity,ent);
    }
}
return FMRES_IGNORED;
}
public kill_all_entity(classname[]) {
new iEnt = find_ent_by_class(-1, classname)
while(iEnt > 0) {
    remove_entity(iEnt)
    iEnt = find_ent_by_class(iEnt, classname)        
}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

 

To jest cały kod z paczką która dropi z gracza.Chce aby z gracza dropiły te moce (Jak mozesz to usun perk,bo to niepotrzebne jest) i 3 monety dodać do case.  I wtedy bedą dropił tamte moce mi + te nowe monety.

 

Mam system monet i sklep za dolary i monety na serwerze.



#13 glut

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 931
Master

  • Postów:2073
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 15.01.2014 21:39

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

AMX Mod XPytania

do

Scripting AMXXPytania
  • +
  • -
  • 0

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:


#14 Drago36

    Profesjonalista - if you know what i mean

  • Power User

Reputacja: 560
Wszechwiedzący

  • Postów:707
  • GG:
  • Imię:Mów mi D.ave
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 19.01.2014 13:55

Tak case powinien wyglądać:

Spoiler

 

 

Cały plugin:

Spoiler

  • +
  • -
  • 2





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych:

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych