Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Prośba o 3klasy XXL , np.Predatior

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 BuckeR.

    Początkujący

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:14
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Ślunsk
Offline

Napisano 13.01.2014 15:39

Witam.Proszę o zrobienie klasy:

 

Nazwa:[PremiumXXL]Predatior

HP:100 INT:100 Speed:100 Wytrzymałość:100

Bronie:M4A1 z niego 1/5 na natychmiastowe zabicie,He 1/1 , Deagle

Dodadkowe funkcje : Ma przez 60 sek. nieśmiertelność, slabo widoczny

Ta klasa ma być na Flage A

Opis:BRAK

___________________________________________________________

 

Nazwa:[PremiumXXL]Chacker

HP:100 INT:100 Speed:100 Wytrzmałość:100

Bronie:AK47 z niego 1/6 na natychmiatowe zabice, 1/2he , awp 1/1

Dodadkowe fuknkcje:Ma 1/1 z noża , widzi niewidzialnych

Ta klasa ma być na Flage A

Opis:BRAK

 

____________________________________________________________

 

Nazwa:[PremiumXXL]Mafioza

HP:100 INT:100 Speed:100 Wytrzymałość:100

Bronie:MP5 1/10 na natychmiastowe zabicie , średnio widzialny , 10sek nieśmiertelności , deagle 1/3

Ta klasa ma być na Flage A

Opis:BRAK

_________________________________________________________________________________________________

 

 

Dziękuję za każdą odpowiedź. :) .



#2 BuckeR.

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:14
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Ślunsk
Offline

Napisano 13.01.2014 18:40

Witam.Proszę o zrobienie klasy:

 

Nazwa:[PremiumXXL]Predatior

HP:100 INT:100 Speed:100 Wytrzymałość:100

Bronie:M4A1 z niego 1/5 na natychmiastowe zabicie,He 1/1 , Deagle

Dodadkowe funkcje : Ma przez 60 sek. nieśmiertelność, slabo widoczny

Ta klasa ma być na Flage A

Opis:BRAK

___________________________________________________________

 

Nazwa:[PremiumXXL]Chacker

HP:100 INT:100 Speed:100 Wytrzmałość:100

Bronie:AK47 z niego 1/6 na natychmiatowe zabice, 1/2he , awp 1/1

Dodadkowe fuknkcje:Ma 1/1 z noża , widzi niewidzialnych

Ta klasa ma być na Flage A

Opis:BRAK

 

____________________________________________________________

 

Nazwa:[PremiumXXL]Mafioza

HP:100 INT:100 Speed:100 Wytrzymałość:100

Bronie:MP5 1/10 na natychmiastowe zabicie , średnio widzialny , 10sek nieśmiertelności , deagle 1/3

Ta klasa ma być na Flage A

Opis:BRAK

_________________________________________________________________________________________________

 

 

Dziękuję za każdą odpowiedź. :) . Proszę jak by było to możliwe o jak najszybszą odpowiedź ! :D

 



#3 Dziobak?

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 265
Wszechwidzący

  • Postów:645
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 14.01.2014 20:00

Łap:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <ColorChat>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <engine>

#define CZAS_GODMOD 60
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "[PremiumXXL]Predatior";
new const opis[] = "M4A1 z niego 1/5 na natychmiastowe zabicie,He 1/1 , Deagle, 60sek niesmiertelnosci, slabo widzialny.";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 100;
new const kondycja = 100;
new const inteligencja = 100;
new const wytrzymalosc = 100;
new bool:wykorzystal[33];
new bool:ma_klase[33];
new msg_bartime;
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "Play");
msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");

register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A))
	{
		client_print(id, print_chat, "(PremiumXXL)[Predatior] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}

	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 130);
	ResetHUD(id);	
	ma_klase[id] = true;
   
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	ma_klase[id] = false;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
	 if(!is_user_alive(id))
	   return;
	
	 if(wykorzystal[id])
	 {
	   ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niesmiertelnosc.");
	   return;
	 }
  
	 wykorzystal[id] = true;
  
	 set_user_godmode(id, 1);
	 set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0);
	 set_task(CZAS_GODMOD.0, "WylaczGod", id);
  
	 message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
	 write_short(CZAS_GODMOD)
	 message_end()
}
public WylaczGod(id)
{
	 if(!is_user_connected(id)) return;
  
	 set_user_godmode(id, 0);
	 set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0);
}
public ResetHUD(id)
	 wykorzystal[id] = false;
	 public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED; 
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(damagebits & DMG_BULLET)
	{
		new weapon = get_user_weapon(idattacker);
		
		if(weapon == CSW_M4A1 && random_num(1,5) == 1)
			cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
		if(weapon == CSW_DEAGLE && random_num(1,1) == 1) 
			cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
		
	}
	
	return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1

#4 Dziobak?

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 265
Wszechwidzący

  • Postów:645
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 16.01.2014 18:54

Proszę, jak będę miał chwilę to zrobię reszte.

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <ColorChat>
#include <fun>
#include <hamsandwich>     
    
#define CZAS_GODMOD 10 //SEKUND	
#define DMG_BULLET (1<<1)

	
new const nazwa[]   = "[PremiumXXL]Mafioza";
new const opis[]    = "MP5 1/10 na natychmiastowe zabicie , średnio widzialny , 10sek nieśmiertelności , deagle 1/3";
new const bronie    = 1<<CSW_MP5NAVY | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie   = 100;
new const kondycja  = 100;
new const inteligencja = 100;
new const wytrzymalosc = 100;
    
new bool:wykorzystal[33];
new bool:ma_klase[33];
new msg_bartime;

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "Play");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");

	register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");

	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");	
}

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A))
	{
		client_print(id, print_chat, "[PremiumXXL]Mafioza] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}

	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 170);
	ma_klase[id] = true;
	ResetHUD(id);	
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    	ma_klase[id] = false;

}
public cod_class_skill_used(id)
{
	 if(!is_user_alive(id))
	   return;
	
	 if(wykorzystal[id])
	 {
	   ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niesmiertelnosc.");
	   return;
	 }
  
	 wykorzystal[id] = true;
  
	 set_user_godmode(id, 1);
	 set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0);
	 set_task(CZAS_GODMOD.0, "WylaczGod", id);
  
	 message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
	 write_short(CZAS_GODMOD)
	 message_end()
}
public WylaczGod(id)
{
	 if(!is_user_connected(id)) return;
  
	 set_user_godmode(id, 0);
	 set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0);
}
public ResetHUD(id)
	 wykorzystal[id] = false;
	 
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED; 
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(damagebits & DMG_BULLET)
	{
		new weapon = get_user_weapon(idattacker);
		
		if(weapon == CSW_MP5NAVY && random_num(1,10) == 1) 
			cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
		if(weapon == CSW_DEAGLE && random_num(1,3) == 1) 
			cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);	
	
	}
	
	return HAM_IGNORED;
}

Użytkownik Dziobak? edytował ten post 16.01.2014 18:55

  • +
  • -
  • 0

#5 Klqs

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:30
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Okolice Rzeszowa
Offline

Napisano 19.01.2014 20:15

Łap chackera:
 

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)
#define DMG_HEGRENADE (1<<24)

new const nazwa[] = "[PremiumXXL]Chacker";
new const opis[] = "AK47 z niego 1/6 na natychmiatowe zabice, 1/2he , awp 1/1";
new const bronie = 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 100;
new const kondycja = 100;
new const inteligencja = 100;
new const wytrzymalosc = 100;

new ma_klase[33]

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "klqs");
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A))
    {
        client_print(id, print_chat, "(PremiumXXL)[Chacker] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
        return COD_STOP;
    }
    ma_klase[id] = true;
   
    return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
    ma_klase[id] = false;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{

    if(!is_user_connected(idattacker))

        return HAM_IGNORED;



    if(!ma_klase[idattacker])

        return HAM_IGNORED;



    if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET && random_num(1, 1) == 1)

        cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

    if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET && random_num(1, 6) == 1)

        cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
    
    if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_HEGRENADE && damagebits & DMG_HEGRENADE && random_num(1, 2) == 1)

        cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

    return HAM_IGNORED;

}

Użytkownik Klqs edytował ten post 19.01.2014 20:26






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych