Prośba o 3klasy XXL , np.Predatior
BuckeR.
13.01.2014
Witam.Proszę o zrobienie klasy:
Nazwa:[PremiumXXL]Predatior
HP:100 INT:100 Speed:100 Wytrzymałość:100
Bronie:M4A1 z niego 1/5 na natychmiastowe zabicie,He 1/1 , Deagle
Dodadkowe funkcje : Ma przez 60 sek. nieśmiertelność, slabo widoczny
Ta klasa ma być na Flage A
Opis:BRAK
___________________________________________________________
Nazwa:[PremiumXXL]Chacker
HP:100 INT:100 Speed:100 Wytrzmałość:100
Bronie:AK47 z niego 1/6 na natychmiatowe zabice, 1/2he , awp 1/1
Dodadkowe fuknkcje:Ma 1/1 z noża , widzi niewidzialnych
Ta klasa ma być na Flage A
Opis:BRAK
____________________________________________________________
Nazwa:[PremiumXXL]Mafioza
HP:100 INT:100 Speed:100 Wytrzymałość:100
Bronie:MP5 1/10 na natychmiastowe zabicie , średnio widzialny , 10sek nieśmiertelności , deagle 1/3
Ta klasa ma być na Flage A
Opis:BRAK
_________________________________________________________________________________________________
Dziękuję za każdą odpowiedź. .
BuckeR.
13.01.2014
Witam.Proszę o zrobienie klasy:
Nazwa:[PremiumXXL]Predatior
HP:100 INT:100 Speed:100 Wytrzymałość:100
Bronie:M4A1 z niego 1/5 na natychmiastowe zabicie,He 1/1 , Deagle
Dodadkowe funkcje : Ma przez 60 sek. nieśmiertelność, slabo widoczny
Ta klasa ma być na Flage A
Opis:BRAK
___________________________________________________________
Nazwa:[PremiumXXL]Chacker
HP:100 INT:100 Speed:100 Wytrzmałość:100
Bronie:AK47 z niego 1/6 na natychmiatowe zabice, 1/2he , awp 1/1
Dodadkowe fuknkcje:Ma 1/1 z noża , widzi niewidzialnych
Ta klasa ma być na Flage A
Opis:BRAK
____________________________________________________________
Nazwa:[PremiumXXL]Mafioza
HP:100 INT:100 Speed:100 Wytrzymałość:100
Bronie:MP5 1/10 na natychmiastowe zabicie , średnio widzialny , 10sek nieśmiertelności , deagle 1/3
Ta klasa ma być na Flage A
Opis:BRAK
_________________________________________________________________________________________________
Dziękuję za każdą odpowiedź.
. Proszę jak by było to możliwe o jak najszybszą odpowiedź !
Dziobak?
14.01.2014
Łap:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <ColorChat> #include <hamsandwich> #include <fun> #include <engine> #define CZAS_GODMOD 60 #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "[PremiumXXL]Predatior"; new const opis[] = "M4A1 z niego 1/5 na natychmiastowe zabicie,He 1/1 , Deagle, 60sek niesmiertelnosci, slabo widzialny."; new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_HEGRENADE; new const zdrowie = 100; new const kondycja = 100; new const inteligencja = 100; new const wytrzymalosc = 100; new bool:wykorzystal[33]; new bool:ma_klase[33]; new msg_bartime; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "Play"); msg_bartime = get_user_msgid("BarTime"); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A)) { client_print(id, print_chat, "(PremiumXXL)[Predatior] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 130); ResetHUD(id); ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); ma_klase[id] = false; } public cod_class_skill_used(id) { if(!is_user_alive(id)) return; if(wykorzystal[id]) { ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niesmiertelnosc."); return; } wykorzystal[id] = true; set_user_godmode(id, 1); set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0); set_task(CZAS_GODMOD.0, "WylaczGod", id); message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id) write_short(CZAS_GODMOD) message_end() } public WylaczGod(id) { if(!is_user_connected(id)) return; set_user_godmode(id, 0); set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0); } public ResetHUD(id) wykorzystal[id] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_M4A1 && random_num(1,5) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); if(weapon == CSW_DEAGLE && random_num(1,1) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; }
Dziobak?
16.01.2014
Proszę, jak będę miał chwilę to zrobię reszte.
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <engine> #include <ColorChat> #include <fun> #include <hamsandwich> #define CZAS_GODMOD 10 //SEKUND #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "[PremiumXXL]Mafioza"; new const opis[] = "MP5 1/10 na natychmiastowe zabicie , średnio widzialny , 10sek nieśmiertelności , deagle 1/3"; new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY | 1<<CSW_DEAGLE; new const zdrowie = 100; new const kondycja = 100; new const inteligencja = 100; new const wytrzymalosc = 100; new bool:wykorzystal[33]; new bool:ma_klase[33]; new msg_bartime; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "Play"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); msg_bartime = get_user_msgid("BarTime"); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A)) { client_print(id, print_chat, "[PremiumXXL]Mafioza] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 170); ma_klase[id] = true; ResetHUD(id); return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); ma_klase[id] = false; } public cod_class_skill_used(id) { if(!is_user_alive(id)) return; if(wykorzystal[id]) { ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niesmiertelnosc."); return; } wykorzystal[id] = true; set_user_godmode(id, 1); set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0); set_task(CZAS_GODMOD.0, "WylaczGod", id); message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id) write_short(CZAS_GODMOD) message_end() } public WylaczGod(id) { if(!is_user_connected(id)) return; set_user_godmode(id, 0); set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0); } public ResetHUD(id) wykorzystal[id] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_MP5NAVY && random_num(1,10) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); if(weapon == CSW_DEAGLE && random_num(1,3) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; }
Użytkownik Dziobak? edytował ten post 16.01.2014 18:55
Klqs
19.01.2014
Łap chackera:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) #define DMG_HEGRENADE (1<<24) new const nazwa[] = "[PremiumXXL]Chacker"; new const opis[] = "AK47 z niego 1/6 na natychmiatowe zabice, 1/2he , awp 1/1"; new const bronie = 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_HEGRENADE; new const zdrowie = 100; new const kondycja = 100; new const inteligencja = 100; new const wytrzymalosc = 100; new ma_klase[33] public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "klqs"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A)) { client_print(id, print_chat, "(PremiumXXL)[Chacker] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET && random_num(1, 1) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET && random_num(1, 6) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_HEGRENADE && damagebits & DMG_HEGRENADE && random_num(1, 2) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
Użytkownik Klqs edytował ten post 19.01.2014 20:26