public replika(id){
	if(ilosc_kukiel[id] < 1)
	{
		show_hudmessage(id,"[RAKANOTH] Wykorzystales wszystkie repliki.")
		return;
	}
	
	new Float:OriginGracza[3], Float:OriginKukly[3], Float:VBA[3];
	entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, OriginGracza);
	VelocityByAim(id, 50, VBA);
	
	VBA[2] = 0.0;
	
	for(new i=0; i < 3; i++)
		OriginKukly[i] = OriginGracza[i]+VBA[i];
	
	if(get_distance_f(OriginKukly, OriginGracza) < 40.0)
	{
		show_hudmessage(id,"[RAKANOTH] Muszisz postawic replike dalej!")
		return;
	}
	
	new model[55], Float:AngleKukly[3],
	
	SekwencjaKukly = entity_get_int(id, EV_INT_gaitsequence);
	SekwencjaKukly = SekwencjaKukly == 3 || SekwencjaKukly == 4? 1: SekwencjaKukly;
	
	entity_get_string(id, EV_SZ_model, model, 54);
	entity_get_vector(id, EV_VEC_angles, AngleKukly);
	
	AngleKukly[0] = 0.0;
	
	new ent = create_entity("info_target");
	
	entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "Kukla");
	entity_set_model(ent, model);
	entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, OriginKukly);
	entity_set_vector(ent, EV_VEC_angles, AngleKukly);
	entity_set_vector(ent, EV_VEC_v_angle, AngleKukly);
	entity_set_int(ent, EV_INT_sequence, SekwencjaKukly);
	entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
	entity_set_float(ent, EV_FL_health,200);
	entity_set_float(ent, EV_FL_takedamage, DAMAGE_YES);
	entity_set_size(ent, Float:{-16.0,-16.0, -36.0}, Float:{16.0,16.0, 40.0});
	entity_set_int(ent, EV_INT_iuser1, id);
	
	ilosc_kukiel[id]--;
}
Wszystko śmiga ładnie pieknie 
 ale denerwuje mnie tag mistach w tej lini
entity_set_float(ent, EV_FL_health,200);
i nie mam pojęcia jak to zmienić P


 
Dodatki SourceMod




 Temat jest zamknięty









