Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

2 Klasy Szybcioch i Wojskowy

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Kolorowy96

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:43
  • Lokalizacja:Ostrzeszów
Offline

Napisano 12.01.2014 21:59

Witam. prosił bym o 2 klasy

1 klasa

Nazwa Szybcioch (Premium)

staty HP 5 inta 0 wytrz 5 kondycja 15

Opis: Widzi niewidzialnych + 10 dmq z xm1014 oraz posiada 1 min

Bronie xm1014 + elitki

Klasa ma byc na flage S (NIE NA admin_level_s tylko na FLAGE)

 

2 Klasa

Nazwa Wojskowy (Mega Premium)

staty 10hp inta 5 wyrz 6 kondycja 12

Opis: Posiada caly czas 49 kamuflarzu,dostaje spadochron oraz zestaw granatow

Bronie: AK-47 + P228

Klasa ma byc na flage T (nie na admin_level_t tylko na FLAGE)


b_350_20_497CFB_497CFB_FFFFFF_E41509.png

b_350_20_E41509_000000_FFFFFF_497CFB.png


#2 Dziobak?

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 265
Wszechwidzący

  • Postów:645
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 14.01.2014 20:11

Proszę, bym ci podesłał sma i amxx ale jaki bląd podczas wysyłania mam ;/

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

new const nazwa[] = "Wojskowy (Mega Premium)";
new const opis[] = "Posiada caly czas 49 kamuflarzu,dostaje spadochron oraz zestaw granatow";
new const bronie = 1<<CSW_P228 | 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG | 1<<CSW_SMOKEGRENADE;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 12;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 6;

new bool:ma_klase[33];
new bool:uzywa[33];

new para_ent[33];


public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "Play");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");
	
}
public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY))
	{
		client_print(id, print_chat, "(Premium)[Wojskowy] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}

	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 49);
	ma_klase[id] = true;
   
	return COD_CONTINUE;
}
public plugin_precache()
{
	precache_model("models/parachute.mdl");
}


public cod_class_disabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    	ma_klase[id] = false;

}

public client_PreThink(id)
{
	//parachute.mdl animation information
	//0 - deploy - 84 frames
	//1 - idle - 39 frames
	//2 - detach - 29 frames
	
	if (!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return
	
	new Float:fallspeed = -100.0
	new Float:frame
	
	new flags = get_entity_flags(id)
	
	if (para_ent[id] > 0 && (flags & FL_ONGROUND)) {
		uzywa[id] = false;
		if (get_user_gravity(id) == 0.1) set_user_gravity(id, 1.0)
		
		if (entity_get_int(para_ent[id],EV_INT_sequence) != 2) {
			entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 2)
			entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
			entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
			entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
			entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_animtime, 0.0)
			entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_framerate, 0.0)
			return
		}
		
		frame = entity_get_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1) + 2.0
		entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1,frame)
		entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_frame,frame)
		
		if (frame > 254.0) {
			remove_entity(para_ent[id])
			para_ent[id] = 0
		}
	}
	
	if (uzywa[id]) {
		
		new Float:velocity[3]
		entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
		
		if (velocity[2] < 0.0) {
			
			if(para_ent[id] <= 0) {
				para_ent[id] = create_entity("info_target")
				if(para_ent[id] > 0) {
					entity_set_string(para_ent[id],EV_SZ_classname,"parachute")
					entity_set_edict(para_ent[id], EV_ENT_aiment, id)
					entity_set_edict(para_ent[id], EV_ENT_owner, id)
					entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_movetype, MOVETYPE_FOLLOW)
					entity_set_model(para_ent[id], "models/parachute.mdl")
					entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 0)
					entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
					entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
					entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
				}
			}
			
			if (para_ent[id] > 0) {
				
				entity_set_int(id, EV_INT_sequence, 3)
				entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 1)
				entity_set_float(id, EV_FL_frame, 1.0)
				entity_set_float(id, EV_FL_framerate, 1.0)
				set_user_gravity(id, 0.1)
				
				velocity[2] = (velocity[2] + 40.0 < fallspeed) ? velocity[2] + 40.0 : fallspeed
				entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
				
				if (entity_get_int(para_ent[id],EV_INT_sequence) == 0) {
					
					frame = entity_get_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1) + 1.0
					entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1,frame)
					entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_frame,frame)
					
					if (frame > 100.0) {
						entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_animtime, 0.0)
						entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_framerate, 0.4)
						entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 1)
						entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
						entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
						entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
					}
				}
			}
		}
		else if (para_ent[id] > 0) {
			remove_entity(para_ent[id])
			set_user_gravity(id, 1.0)
			para_ent[id] = 0
		}
	}
	else if (para_ent[id] > 0 ) {
		remove_entity(para_ent[id])
		set_user_gravity(id, 1.0)
		para_ent[id] = 0
	}
}

/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


Szybcioch:



#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <codmod>

#include <fakemeta>

#include <engine>

#include <hamsandwich>


#define DMG_BULLET (1<<1)

new bool:ma_klase[33];

new const model[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl"

new ilosc_min_gracza[33];

new sprite_blast;



new const nazwa[] = "Szybcioch (Premium)";

new const opis[] = "Widzi niewidzialnych + 10 dmq z xm1014 oraz posiada 1 min";

new const bronie = 1<<CSW_XM1014 | 1<<CSW_ELITE;

new const zdrowie = 5;

new const kondycja = 15;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 5;




public plugin_init()

{

	register_plugin(nazwa, "1.0", "Play");

	register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1)

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

	

}

public plugin_precache()
{
	precache_model(model);
	sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
}

public cod_class_enabled(id)
{
        if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
		{
			client_print(id, print_chat, "[Szybcioch(Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
			return COD_STOP;
		}

	ma_klase[id] = true;
	ilosc_min_gracza[id] = 3;
	return COD_CONTINUE;

}

	

public cod_class_disabled(id)

	ma_klase[id] = false;



public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)

{

	if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))

		return;

		

	if(!ma_klase[host])

		return;

		

	set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);

}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
        if(!is_user_connected(idattacker))
		        return HAM_IGNORED;
						
	if(!ma_klase[idattacker])
		        return HAM_IGNORED;
						
	if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_XM1014 && damagebits & DMG_BULLET)
		        cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.1, idinflictor, damagebits);
						
	return HAM_IGNORED;
}
public cod_class_skill_used(id)
{		
	if (!ilosc_min_gracza[id])
	{
		client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!");
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	ilosc_min_gracza[id]--;
	
	new Float:origin[3];
	entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
		
	new ent = create_entity("info_target");
	entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine");
	entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);
	entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
	entity_set_origin(ent, origin);
	entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
	
	entity_set_model(ent, model);
	entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0});
	
	drop_to_floor(ent);
	
	set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50);
	
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public DotykMiny(ent, id)
{
	if(!is_valid_ent(ent))
		return;
		
	new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
	if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id))
	{
		new Float:fOrigin[3];
		entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
	
		new iOrigin[3];
		for(new i=0;i<3;i++)
			iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
		
		message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
		write_byte(TE_EXPLOSION);
		write_coord(iOrigin[0]);
		write_coord(iOrigin[1]);
		write_coord(iOrigin[2]);
		write_short(sprite_blast);
		write_byte(32); 
		write_byte(20); 
		write_byte(0);
		message_end();
		
		new entlist[33];
		new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32);
		
		for (new i=0; i < numfound; i++)
		{		
			new pid = entlist[i];
			
			if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
				continue;
				
			cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.8, ent, (1<<24));
		}
		remove_entity(ent);
	}
}

public ResetHUD(id)
	ilosc_min_gracza[id] = 1;

public NowaRunda()
{
	new ent = find_ent_by_class(-1, "mine");
	while(ent > 0) 
	{
		remove_entity(ent);
		ent = find_ent_by_class(ent, "mine");	
	}
}

public client_disconnect(id)
{
	new ent = find_ent_by_class(0, "mine");
	while(ent > 0)
	{
		if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
			remove_entity(ent);
		ent = find_ent_by_class(ent, "mine");
	}
}



Użytkownik Dziobak? edytował ten post 14.01.2014 20:25

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych