Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Bomb_exploding odtwarzanie muzyki


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 simivar

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:106
  • Lokalizacja:aaaaa
Offline

Napisano 16.07.2009 13:31

Jako, iż nie chciał mi pomóc, postanowiłem sam pokombinować z tymi pluginami. Chciałem tak jakby połączyć more_bomb_sounds (gdy ktoś zaczyna rozbrajać bombę jest odtwarzany 1 lub 2 lub 3 sound) i bomb_explode_sound, gdy wybucha odtwarzany jest sound. Zrobiłem coś takiego:
/* 
Bomb Countdown HUD Timer v0.2 by SAMURAI 

* Plugin Details 
With this plugin enabled, you can see an colored Hud Message with the c4 time left, until explode 
Remeber : if until explode remains less than 8 seconds, hudmessage color will be red, if > 7 will be yellow and > 13 will be green. 

* Required Modules: 
- CSX 

* Credits: 
- Emp` for various indicates 
- Alka for full tests 

* Changelog 
- Fixed Events problems 
- Pcvars 
- Fixed any bug on plugin 

*/ 


#include <amxmodx> 
#include <csx> 

#define PLUGIN "Bomb Countdown HUD Timer by SAMURAI" 
#define VERSION "0.1" 
#define AUTHOR "SAMURAI" 

// 
// KONFIGURACJA TUTAJ 
// 
public bomb_exploding () {
	new losowo = random_num(0,2)
	
	switch(losowo) {
		case 0: client_cmd(0,"wav play sound/misc/bomba.wav")
		case 1: client_cmd(0,"wav play sound/misc/bomba1.wav") 
		case 2: client_cmd(0,"wav play sound/misc/bomba2.wav") 
	}
}
#define czas 10
// 

// 

new g_c4timer, pointnum; 
new bool:b_planted = false; 

new g_msgsync; 

public plugin_init() 
{ 
register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR); 

pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer"); 

register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start"); 
register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End"); 
register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_"); 

g_msgsync = CreateHudSyncObj(); 
} 

public newRound() 
{ 
g_c4timer = -1; 
remove_task(652450); 
b_planted = false; 
} 

public endRound() 
{ 
g_c4timer = -1; 
remove_task(652450); 
} 

public bomb_planted() 
{ 
b_planted = true; 
g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum); 
dispTime() 
set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b"); 
} 

public bomb_defused() 
{ 
if(b_planted) 
{ 
remove_task(652450); 
b_planted = false; 
} 

} 

public bomb_explode() 
{ 
if(b_planted) 
{ 
remove_task(652450); 
b_planted = false; 
} 

} 

public dispTime() 
{ 
if(!b_planted) 
{ 
remove_task(652450); 
return; 
} 


if(g_c4timer >= 0) 
{ 
if(g_c4timer > 13) { 
set_hudmessage(0, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1); 
} 
else if(g_c4timer > 7) { 
set_hudmessage(150, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1); 
if(g_c4timer == czas) { 
client_cmd(0, "spk %s", ...) 
} 
} 
else { 
set_hudmessage(150, 0, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1); 
} 

ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "C4: %d", g_c4timer); 

--g_c4timer; 
} 

} 

public plugin_precache() 
{ 
precache_sound("misc/bomba.wav") 
precache_sound("misc/bomba1.wav") 
precache_sound("misc/bomba2.wav") 

return PLUGIN_CONTINUE 
}
Jednakże nie wiem co wpisać w linijce
client_cmd(0, "spk %s", ...)
w miejsce tych 3 kropek, aby odtwarzał ten dźwięk który wybierze losowo gdy gc4_timer == czas.

Może to być kompletnie źle, bo się na tym kompletnie nie znam, ale mam nadzieje, że dobrze to zrobiłem :^D
  • +
  • -
  • 0

#2 mikus

    Ekipa PGC

  • Użytkownik

Reputacja: 72
Pomocny

  • Postów:406
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Wola
Offline

Napisano 16.07.2009 15:54

Zamiast
client_cmd(0, "spk %s", ...)  

Daj
set_task(0.1, "bomb_exploding", 0)

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych