Chodzi mi o to żeby perk nic nie dawał nie ulepszał jeżeli chodzi o postać, żeby tylko w nazwie było "twojanazwa" i opis wygrałeś klasę premium zrób ss i odbierz klasę premium oraz żeby jego występowanie było bardzo rzadkie
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse


Najlepsza odpowiedź FarGoosiek, 12.01.2014 16:59
pod
new player_b_vampire[33]
dodajesz
new wygrana_premium[33]
potem w
public reset_item_skills(id){
pod
player_b_vampire[id] = 0
dodajesz
wygrana_premium[id] = 0
potem szkukasz
public iteminfo(id)
i dodajesz za
if (player_b_vampire[id] > 0) { num_to_str(player_b_vampire[id],TempSkill,10) add(itemEffect,199,"Kradnie ") add(itemEffect,199,TempSkill) add(itemEffect,199," hp jak uderzysz wroga<br>") }
to
if (wygrana_premium[id] > 0) { add(itemEffect,199,"WYGRALES VIPA ZROB SCREANA I ZGLOS SIE NA FORUM <br>") }
potem w
public award_item(id, itemnum)
dodajesz na koncu publica w zależnosci ile masz itemow za XX dodajesz nr case jaki ma mieć item
case XX: { player_item_name[id] = "VIP WIINING" player_item_id[id] = rannum wygrana_premium[id] = 1 show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot : %s :: WYGRALES VIPA ZROB SCREANA I ZGLOS SIE NA FORUM ",player_item_name[id],wygrana_premium) }

1 odpowiedź w tym temacie
#1
Napisano 12.01.2014 16:05
#2
Napisano 12.01.2014 16:59 Najlepsza odpowiedź
pod
new player_b_vampire[33]
dodajesz
new wygrana_premium[33]
potem w
public reset_item_skills(id){
pod
player_b_vampire[id] = 0
dodajesz
wygrana_premium[id] = 0
potem szkukasz
public iteminfo(id)
i dodajesz za
if (player_b_vampire[id] > 0) { num_to_str(player_b_vampire[id],TempSkill,10) add(itemEffect,199,"Kradnie ") add(itemEffect,199,TempSkill) add(itemEffect,199," hp jak uderzysz wroga<br>") }
to
if (wygrana_premium[id] > 0) { add(itemEffect,199,"WYGRALES VIPA ZROB SCREANA I ZGLOS SIE NA FORUM <br>") }
potem w
public award_item(id, itemnum)
dodajesz na koncu publica w zależnosci ile masz itemow za XX dodajesz nr case jaki ma mieć item
case XX: { player_item_name[id] = "VIP WIINING" player_item_id[id] = rannum wygrana_premium[id] = 1 show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot : %s :: WYGRALES VIPA ZROB SCREANA I ZGLOS SIE NA FORUM ",player_item_name[id],wygrana_premium) }
Użytkownik FarGoosiek edytował ten post 12.01.2014 17:02
I love street workout <3
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: item
![]() |
Klasa
[ROZWIĄZANE] Prośba o Perk Cod ModNapisany przez DoT3goFrytki, 12.04.2015 ![]() |
|
![]() |
||
Archy nie dają wyższego skoku oraz niewidzialność na nożu jest cały czasNapisany przez zwid114, 06.08.2014 ![]() |
|
![]() |
|||
Zombie Plague 5.0
Rozdzielne Ammopacki dla Ludzi i ZombieHuman Itemy za Human AP | Zombie Itemy za Zombie AP Napisany przez Sooldierr, 15.04.2014 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
COD 4001, itemy ze sklepiku..Napisany przez JaKuBoOo, 02.04.2014 ![]() |
|
![]() |
||
Zombie Plague 4.3
Podpalające AWPPodpala zombie, zadaje 3x wiekszę obrażenia, kolor kulek od strzałów Napisany przez Drago36, 28.02.2014 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych