Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

SubModel- jak ustawić go graczom?


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Niide

    *** it I'm done

  • Użytkownik

Reputacja: 86
Zaawansowany

  • Postów:216
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 12.01.2014 13:53

Cześć, od pewnego czasu szukam odpowiedzi na moje pytanie- "Jak ustawić graczowi SubModel". Próbowałem róznych sposobów lecz nic nie działało. Mam serwer JB i chciałbym użyć modeli jbemodele lub modeli cypisa, niestety nie wiem jak je ustawić. Używałem np. tego:

set_pev(id, pev_model, "models/dalsza_sciezka_wieznia"); // model
set_pev(id, pev_body, 3);  // submodel
set_pev(id, pev_skin, random_num(1,5))   // skin

lecz to nie działało. W ogóle się model nie zmieniał.

 

Macie jakiś sprawdzony sposób jak ustawić graczowi jeden z submodeli?

 

PS. Załączam modele, które chcę ustawić w załączniku.

 

Przy okazji zapytam. Zna ktoś jakiś dobry poradnik jak zrobić taki submodel? Może mi ktoś to opisać?

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

kP8HWV.png


#2 K!113r

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 385
Wszechpomocny

  • Postów:865
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 12.01.2014 22:25

set_user_info(id, "model", "SCjbemodel")
entity_set_int(id, EV_INT_body, 2)
entity_set_int(id, EV_INT_skin, random_num(0, 9))

 

Ja zawsze tak robiłem, oczywiście 2 ostatnie linijki to takie jak twoje tylko że w engine.

 

W swojej ścieżce dajesz też rozszerzenie modelu? Bo chyba powinno być.


  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#3 Niide

    *** it I'm done

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 86
Zaawansowany

  • Postów:216
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 13.01.2014 12:47

Niestety nie działa. Tak, w swojej ścieżce też dawałem rozszerzenie. Może będzie łatwiej jak dodam public spawnu:

public client_spawn(id)
{    
	if(is_user_connected(id))
	{
		if(is_user_hltv(id))
			return PLUGIN_HANDLED;
		
		strip_user_weapons(id);
		
		set_task(1.0, "reszta", id);
		
		if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
		{
			give_item(id, "weapon_knife");
			give_item(id, "weapon_m4a1");
			give_item(id, "weapon_usp");
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90);
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 21);
			kajdanki[id] = 2;
			if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
			{
				kajdanki[id] += 1;
				if(get_user_health(id) != 125)
					set_user_health(id, 125);
			}
			set_user_info(id, "model", "jbemodel")
			if(random_num(1,2) == 1)
				entity_set_int(id, EV_INT_body, 2)
			else
				entity_set_int(id, EV_INT_body, 4)
			entity_set_int(id, EV_INT_skin, 1)
		}
		if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
		{	
			give_item(id, "weapon_knife");
			engclient_cmd(id, "weapon_knife");
			if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
			{
				if(get_user_armor(id) != 25)
					set_user_armor(id, 25);
			}
			set_user_info(id, "model", "jbemodel")
			entity_set_int(id, EV_INT_body, 3)
			entity_set_int(id, EV_INT_skin, random_num(1, 3))
		}
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Jakieś pomysły jeszcze? Może coś mam źle zrobione?


Użytkownik Niide edytował ten post 13.01.2014 12:51

  • +
  • -
  • 0

kP8HWV.png


#4 Niide

    *** it I'm done

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 86
Zaawansowany

  • Postów:216
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 16.01.2014 21:37

Można zamknąć.


  • +
  • -
  • 0

kP8HWV.png


#5 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 22.01.2014 10:54

Podaj rozwiązanie swojego problemu może się to przydać innym


Użytkownik DarkGL edytował ten post 22.01.2014 10:55

  • +
  • -
  • 0

#6 Niide

    *** it I'm done

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 86
Zaawansowany

  • Postów:216
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 22.01.2014 17:36

Nie znalazłem rozwiązania na mój problem. Użyłem innego silnika gdzie to działa. Tyle szukałem rozwiązania, że nie miałem już na to siły.


  • +
  • -
  • 0

kP8HWV.png





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych