Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Gracze nie słyszą siebiePomocy !


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 dawidxi

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:216
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 11.01.2014 22:48

Witam,

 

Mam problem, a mianowicie gracze nie słyszą siebie niezależnie od teamów, czy są żywi czy nie.Nawet Steam nie słyszy Steam, a NS ns'ma,Jak to naprawić?Z góry dzięki za pomoc :)

 

amx.cfg

// AMX Mod X Configuration File
echo Executing AMX Mod X Configuration File

// Default access for all non admin players (see users.ini for access details)
//
// Default value: "z"
amx_default_access "z"

// Name of setinfo which should store a password on a client (you should change this)
// Note: Always prefix the field with an underscore (aka: "_")
// (Example: setinfo _pw "password")
//
// Default value: "_pw"
amx_password_field "_pw"

// Mode of logging to a server
// 0 - disable logging, players won't be checked (and access won't be set)
// 1 - normal mode which obey flags set in accounts
// 2 - kick all players not on list
//
// Default value: 1
amx_mode 1

// Show admins activity
// 0 - disabled
// 1 - show without admin name
// 2 - show with name
//
// Default value: 2
amx_show_activity 2

// Frequency in seconds and text of scrolling message
//
// Default value: "Welcome to %hostname% -- This server is using AMX Mod X" 600
amx_scrollmsg "Welcome to %hostname% -- This server is using AMX Mod X" 600

// Center typed colored messages (last parameter is a color in RRRGGGBBB format)
//
// Default values: "Welcome to %hostname%" "000255100"
//                 "This server is using AMX ModX\nVisit http://www.amxmodx.org" "000100255"
amx_imessage "Welcome to %hostname%" "000255100"
amx_imessage "This server is using AMX Mod X\nVisit http://www.amxmodx.org" "000100255"

// Frequency in seconds of colored messages
//
// Default value: 180
amx_freq_imessage 180

// Ban times for the main ban menu (amx_banmenu)
// Use 0 for permanent ban
// Default values: 0 5 10 15 30 45 60
amx_plmenu_bantimes 0 5 10 15 30 45 60

// Slap damage amounts for the main slap menu (amx_slapmenu)
// Slay is automaticall inserted as the first option
// Default values: 0 1 5
amx_plmenu_slapdmg 0 1 5

// Set in seconds how fast players can chat (chat-flood protection)
//
// Default value: 0.75
amx_flood_time 0.75

// Amount of slots to reserve.
//
// Default value: 0
amx_reservation 0

// If you set this to 1, you can hide slots on your server.
// If server "full" of public slots and slots hidden, you must manually connect with connect console command
//
// Default value: 0
amx_hideslots 0

// Displaying of time remaining
// a - display white text on bottom
// b - use voice
// c - don't add "remaining" (only in voice)
// d - don't add "hours/minutes/seconds" (only in voice)
// e - show/speak if current time is less than this set in parameter
//
// Default value: "ab 1200" "ab 600" "ab 300" "ab 180" "ab 60" "bcde 11"
amx_time_display "ab 1200" "ab 600" "ab 300" "ab 180" "ab 60" "bcde 11"

// Announce "say thetime" and "say timeleft" with voice, set to 0 to disable.
//
// Default value: 1
amx_time_voice 1

// Minimum delay in seconds between two voting sessions
//
// Default value: 10
amx_vote_delay 10

// How long voting session goes on
//
// Default value: 10
amx_vote_time 10

// Display who votes for what option, set to 0 to disable, 1 to enable.
//
// Default value: 1
amx_vote_answers 1

// Some ratios for voting success

// Default value: 0.40
amx_votekick_ratio 0.40

// Default value: 0.40
amx_voteban_ratio 0.40

// Default value: 0.40
amx_votemap_ratio 0.40

// Default value: 0.02
amx_vote_ratio 0.02

// Max. time to which map can be extended
//
// Default value: 90
amx_extendmap_max 90

// Step for each extending
//
// Default value: 15
amx_extendmap_step 15

// If you set this to 0, clients cannot chose their language, instead they use
// whatever language the server is configured to use.
//
// Default value: 1
amx_client_languages 1

// Plugin Debug mode
// 0 - No debugging (garbage line numbers)
// 1 - Plugins with "debug" option in plugins.ini are put into debug mode
// 2 - All plugins are put in debug mode
// Note - debug mode will affect JIT performance
//
// Default value: 1
amx_debug 1

// Plugin MultiLingual Debug
// To debug a language put its 2 letter code between quotes ("en", "de", etc)
// "" means disabled
//
// Default value: ""
amx_mldebug ""

//
// Beginning of Counter-Strike package specific configurations.
//

// Rank mode
// 0 - by nick
// 1 - by authid 
// 2 - by ip
//
// Default value: 1
csstats_rank 1

// Max size of the stats file
//
// Default value: 3500
csstats_maxsize 3500

// Whether or not to rank bots with csstats - set to 1 to rank bots, 0 otherwise.
//
// Default value: 0
csstats_rankbots 0

// Duration of HUD-statistics
//
// Default value: 12.0
amx_statsx_duration 
12.0

// HUD-statistics display limit relative round freeze end
// Negative time will clear the HUD-statstics before the round freeze time has ended
//
// Default value: -2.0
amx_statsx_freeze -2.0





jail_tt_mikro "0" //Ustawia czy mikro dla TT ma byc od poczatku rundy wlaczone (1) lub wylaczone (0) (Standardowo 0)


jail_tt_to_ct "4" //Ustawiamy ile TT ma przypadać na 1 CT (Standardowo 5)


jail_ct_steam "0" //Ustawiamy czy tylko steam moze dojsc do CT (Standardowo 0)


jail_ct_time "5" //Ustawiamy ile gracz ma przegrac zeby mogl dojsc do CT (Standardowo 60min)




jb_hp 255  // ile ma ustawiać hp za wylosowanie
jb_hp1 1 // ile ma ustawiać za wylosowanie 1 hp
jb_invi 255 // jaką niewidoczność ma wylosować
jb_speed 700.0 // jaką szybkość ma wylosować
jb_timeinvi 15.0 // czas niewidzialności
jb_timect 10.0 // czas bezruchu i 0 dmg
jb_timegod 10.0 // czas godmoda
jb_gravity 0.5 // jaką grawitacje ma wylosować
jb_zajetaczas 10.0	  // przez jaki czas ma być zajęta ruletka






// Włączanie / wyłączanie Sklepy i Pomoc
jb_Shop 1 // 1(ON) 0(OFF)
jb_ShopKnifes 1 // 1(ON) 0(OFF)
jb_help 1 // 1(ON) 0(OFF)

// JbPacks
jb_killJP 3 // Domyślna Wartość:"3"
jb_bonushsJP 2 // Domyślna Wartość:"2"
jb_startJP 7 // Domyślna Wartość:"7"
jb_maxgiveJP 10000 // Domyślna Wartość:"10000"

// Ceny
jb_pFlash 4 // Domyślna Wartość:"4"
jb_pHe 6 // Domyślna Wartość:"6"
jb_pHEFL 12 // Domyślna Wartość:"12"
jb_pWalk 15 // Domyślna Wartość:"15"
jb_pFast 18 // Domyślna Wartość:"18"
jb_pDrugs 22 // Domyślna Wartość:"22"
jb_pGlock 25 // Domyślna Wartość:"25"
jb_pKnife1 4 // Domyślna Wartość:"4"
jb_pKnife2 12 // Domyślna Wartość:"12"
jb_pKnife3 18 // Domyślna Wartość:"18"
jb_pKnife4 25 // Domyślna Wartość:"25"

// Drugs Cvary
jb_drLife 200 // Domyślna Wartość: "200"
jb_drArmor 200 // Domyślna Wartość: "200"

// Glock Cvary
jb_gClip 20 // Domyślna Wartość: "20"
jb_gAmmo 0 // Domyślna Wartość: "0"

// Obrażenia
jb_dKnifeT 20 // Domyślna Wartość: "20"
jb_dKnifeCT 50 // Domyślna Wartość: "50"
jb_dKnife1 30 // Domyślna Wartość: "30"
jb_dKnife2 60 // Domyślna Wartość: "60"
jb_dKnife3 80 // Domyślna Wartość: "80"
jb_dKnife4 200 // Domyślna Wartość: "200"

// Obrażenia za Head Shot
jb_dHsKnifeT 30 // Domyślna Wartość: "30"
jb_dHsKnifeCT 80 // Domyślna Wartość: "80"
jb_dhsKnife1 45 // Domyślna Wartość: "45"
jb_dhsKnife2 75 // Domyślna Wartość: "75"
jb_dhsKnife3 95 // Domyślna Wartość: "95"

sv_parachute "1" - 0: wyłączony - 1: włączony 
parachute_fallspeed "100" - szybkosc lotu

Plugins.ini:

; AMX Mod X plugins

; Admin Base - Always one has to be activated
admin.amxx		; admin base (required for any admin-related)
;admin_sql.amxx		; admin base - SQL version (comment admin.amxx)

; Basic
admincmd.amxx		; basic admin console commands
adminhelp.amxx		; help command for admin console commands
adminslots.amxx		; slot reservation
multilingual.amxx	; Multi-Lingual management

; Menus
menufront.amxx		; front-end for admin menus
cmdmenu.amxx		; command menu (speech, settings)
plmenu.amxx		; players menu (kick, ban, client cmds.)
;telemenu.amxx		; teleport menu (Fun Module required!)
mapsmenu.amxx		; maps menu (vote, changelevel)

; Chat / Messages
adminchat.amxx		; console chat commands
antiflood.amxx		; prevent clients from chat-flooding the server
scrollmsg.amxx		; displays a scrolling message
imessage.amxx		; displays information messages
adminvote.amxx		; vote commands

; Map related
nextmap.amxx		; displays next map in mapcycle
mapchooser.amxx		; allows to vote for next map
timeleft.amxx		; displays time left on map

; Configuration
pausecfg.amxx		; allows to pause and unpause some plugins
statscfg.amxx		; allows to manage stats plugins via menu and commands

; Counter-Strike
;restmenu.amxx		; restrict weapons menu
statsx.amxx		; stats on death or round end (CSX Module required!)
;miscstats.amxx		; bunch of events announcement for Counter-Strike
;stats_logging.amxx	; weapons stats logging (CSX Module required!)

; Enable to use AMX Mod plugins
;amxmod_compat.amxx	; AMX Mod backwards compatibility layer

; Custom - Add 3rd party plugins here

vip.amxx
ad_manager.amxx
hpk.amxx
parachute.amxx
magic_marker.amxx


#2 RasiaQ

    Wracam.

  • Power User

Reputacja: 302
Wszechpomocny

  • Postów:639
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Browar Namysłów
Offline

Napisano 11.01.2014 22:52

http://amxx.pl/topic...oicetranscoder/

 

Sprawdź


  • +
  • -
  • 0

#3 dawidxi

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:216
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 11.01.2014 23:04

Widzałem to już, wgrałem coś podobnego http://cs-puchatek.pl/poradniki-do-hlds-amxx-hlds2/431223-hlds-voicetranscoder-naprawa-glosu-mikrofonu-miedzy-graczami-klient-oryginalnej-wersji-gry-i-nonsteam.html#post1797497 ,ale może to chodzi o jakieś ustawienia czy coś w server.cfg ?

 

server.cfg

hostname "Cs-Ratyniec.pl [JailBreak] [Fast DL] [VIP]"
- Server name.

rcon_password "xhlds"
- Rcon password for server management.

exec systicrate.cfg
- Frequency settings file server.
exec svpassword.cfg
- Server password file.
exec alias.cfg
- Shortcuts configurations and maps.

exec listip.cfg
- Loading ban list IP.
exec banned.cfg
- Loading ban list STEAM_ID.
writeip
writeid

servercfgfile "settings.cfg"
- Server configuration.
mapchangecfgfile "speed.cfg"
- Restoring configuration after changing the map.
mapcyclefile "mapcycle.txt"
- Cycle maps.
motdfile "motd.txt"
- Welcome screen.

sv_contact "johnyxno@t.pl"
- Contact author of X-HLDS
sv_region 3
- World region. (3 - Europe)

sv_downloadurl "http://x-hlds.pr0gamers.pl/cstrike/"
- Side fast downloads.

Użytkownik dawidxi edytował ten post 11.01.2014 23:05


#4 PanCzFanY

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:69
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Nysa
Offline

Napisano 12.01.2014 11:23

 

 

// Nazwa Serwera
hostname "Cs-Ratyniec.pl [JailBreak] [Fast DL] [VIP]"
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
 
sv_lan 1 //ustaw na 1 jesli to jest serwer wylacznie na lan
sv_visiblemaxplayers -1 // liczba widocznych slotow na serwerze, jesli -1 to jest automatycznie obliczana (standard)
// ale wtedy trzeba recznie w konsoli napisc adres serwera aby sie podlaczyc (jesli serwer pelny)
// ustawiasz np te wartosc na 20 a masz maxplayers 22 i w rzeczywistosci masz 2 wolne sloty na serwerze
 
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Ustawienia Fizyki gry
mp_allowspectators 1 // pozwalaj na obserwatorow (osoby kompletnie nie grajace), 1 - tak (standard), 0 - nie,
mp_autokick 1 // automatyczne kickowanie za zabijanie swoich albo dlugie nie ruszanie sie z miejsca
mp_autoteambalance 1 // przerzucaj graczy do innych druzyn jesli nierowne sklady, 0 - nie (domyslnie), 1 - tak
mp_chattime 10 // po ilu sekundach po osiagnieciu timelimitu zmienia sie mapa
mp_flashlight 1 // 1 - mozna uzywac latarki (standard), 0 - latarka zablokowana
mp_footsteps 1 // 1 - slychac kroki graczy podczas biegu (standard), 0 - wylaczone (quake 1 mode), dobre do cwiczenia refleksu :)
mp_forcecamera 0 // forsuj spectarora na: 0 - nie forsuj, 1 - widok z oczu gracza i z chase mode , 2 - tylko widok z oczu gracza, zalecana wartosc 1 albo 2
mp_friendlyfire 1 // 0 - jak strzelasz do swoich to ich nie ranisz, 1 - ranisz swoich (standard)
mp_hostagepenalty 5 0 // ilosc zabic zakladnikow po ktorym dostajesz kicka, 0 - wylaczone
mp_limitteams 1 // ilu graczy moze byc niesymetrycznie po jedej z druzyn, 0 - bez limitu, 2 - maxymalnie moze byc w jednej z druzyn 2 graczy wiecej
mp_timelimit 25 // limit czasu grania na mapie (po nim nastepuje zmiana mapy), w minutach, ustaw na 0 na brak limitu czasu,
mp_tkpunish 1 // karanie smiercia na poczatku nastepnej rundy za zabicie swojego, 0 - nie (domyslnie), 1 - tak
 
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Ustawienia Serwera
sv_allowdownload 1 // pozwalaj na download, 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_allowupload 1 // pozwalaj na upload (np loga), 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_alltalk 0 // 0 - (domyslnie) voice mozna uzywac tylko jesli zywy i tylko do tp, 1 - kazdy moze gadac z kazdym (na poczatek i koniec meczu)
sv_cheats 0 // 0 (standard) nie pozwala na komendy give weapon, god, noclip i takie tam, 1 - dla deweloperow map albo serwero for fun
sv_consistency 1 // 0 - nie pozwol graczom na uzywanie wlasnych modeli postaci i broni (standard) , 0 - pozwalaj (bo czituja)
sv_gravity 800 // grawitacja, domyslnie 800, im wiecej tym trudniej skakac (przy pewnych wartosciach zejscie z malego schodka jest smiertelne a granaty padaja pod nogami)
// 0 wylacza grawitacje - jak podskoczysz to juz nie upadniesz
// wartosc 100, 200, 400 sanajczesciej spotykane na serwerach niekonwecjonalnych
sv_maxspeed 320 // maksymalna predkosc biegu gracza , standard (320)
sv_pausable 0 // 0 (standard) nie pozwala graczom pauzowac gry na serwerze, 1 - pozwala, czasem na meczach sie tak ustawia
sv_region 3 // poniewaz jestesmy w europie ustawiamy 3
sv_voiceenable 1 // uzywaj opcji voice na serwerze, 1 - tak (domyslnie), 0 - nie
sv_timeout 300 // czas w sekundach, jesli gracz nie odpowie w tym czasie uznawany jest za odlaczony od serwera (jak komus sie komp zwiesi/padnie na chwile lacze)
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// rcon i hasla
sv_pausable 0 // czy mozna pauzowac gre klawiszem pause, 1 - tak, 0 - nie
sv_password "" // wymagane haslo aby sie podlaczyc do serwera,
//ustawnaie najczesciej na serwery klanowe albo podczas meczu
 
//rcon_password "xhlds" // haslo na rcon, nie zalecane aby tu umeszczac, lepiej jesli dasz w parametrach odpalania serwera
// jesli ustawisz "" to rcon nie bedzie dzialal
// np +rcon_password "zupa"
 
sv_rcon_banpenalty 60 //czas bana za probe uzycia zlego rcon'a za wielokrotne proby (banuje na ip), 0 to na zawsze
sv_rcon_minfailures 5 // limit zlych komend rcon aby dostac ban'a
sv_rcon_minfailuretime 30 // czas w jakim sa sprawdzane proby rcon,
// jak ktos zle wpisze rcon_password (albo nie poda) i wykona zbyt wiele komend rcon to dostanie bana
// wtedy pomaga jedynie restart serwera
 
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Ustawienia rund
mp_c4timer 35 // czas w sekundach na rozbrojenie bomby (bo inaczej bedzie bum :), domyslnie 35
mp_fraglimit 0 // limit fragów, zabić , jak ktoś osiągnie daną wartość to zmieni sie mapa na następną w apcyklu, 0 - wyłącza
mp_freezetime 3 // czas w sekundach wstrzymania na poczatku rundy (na reload i kupno broni), ustaw na 0 na mapach aim
mp_maxrounds 0 // maksymalna liczba rund do grania, 0 - brak limitu (standard)
mp_playerid 0 // kontroluje jakie informacje gracz widi w statusbarze, 0 - wszskich graczy, 1 - tylko teammate, 2 - nikogo
mp_roundtime 3.5 // czas trwania rundy w minutach , standard to 3 minuty, albo 1.75 na szybkie rozgrywki (aby sie nie nudzic na obsie), wartosci od 1 do 9
mp_spawnprotectiontime 3 //ochrona przed zabiciem po respawnie w sekundach, jak w tzm cyasie ktos yabije tp ten dostaje kicka
mp_startmoney 800 // liczba kasy na poczatku rundy
mp_winlimit 0 // limit rund do wygrania, jak jakas druzyna osiagnie te wartosc to nastepuje zmiana mapy, 0 - brak limitu (standard)
 
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Ustawienia Logowania
log on // on - aktywuje logowanie (standard), off - deaktywuje
sv_log_onefile 0 // 1 - loguje wszstko do jednego wielkiego pliku przez czas dzialania serwera, 0 - kazda mapa osobno ma pliki z logami
sv_logbans 1 // loguj dawanie banow, 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_logecho 1 // 1 - wlacza logowanie komendy echo, 0 - wylacza, np jak masz w server.cfg echo SERVER CFG LOADED to bedziesz mial to logowane
sv_logfile 1 // logowanie wydarzen multiplayer (koniec rundy itp), 1 - tak (standard), 0 - nie
 
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Rate Serwera
sv_minrate 3500 // minimalna wartosc jaka serwer moze wyslac do kazdego klienta z osobna, domyslnie 0 ,
// ustawanie wartosci powyzej 6000 zlaguje serwer i graczy
// zaleca sie krzymanie wartosci 0 ze wzgledu na serwery HLTV - po prostu mozna zaoszczedzic kase za lacze
sv_maxrate 9999 // maksymalna wartosc jaka serwer moze wyslac do kazdego klienta z osobna,
// ustawianie wartosci ponizej 4000 zlaguje graczy i serwer
// na lan 20000
// na serwer internetowy - zalzy do lacza, sprobuj z 9999 jesli masz lagi, ewentualnie sukcesywnie mzniejszaj o 500
sv_instancebaselines 1
sv_forcepreload 1 // 1 - forsuj ladowanie plikow, 0 - wyłącz (domyslnie)
sv_maxupdaterate 30 // maksymalna wartosc jaka klient moze miec cl_updaterate,
//jesli ma wiecej to bedzie mial tracone pakiety
sv_minupdaterate 10 // minimalna wartosc jaka klient moze miec cl_updaterate,
//jesli ma wiecej to zwieksza ruch sieciowy i moze tracic pakiety, wartosc 10 to minimum
sv_maxunlag 1 // amksymalny czas w sekundach kompensacji lagow 

Przeczytaj to all już jest ustawione jak coś ustaw jak ci pasuje nie które ustawienia i se odpal i wtedy powinno all śmigać. 

UP : sv_alltalk odpowiada za rozmowy w cs.


  • +
  • -
  • 0
b_350_20_0A30D7_1C1C1C_FDFBF7_1524DB.png

Zapraszam UP!




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych