Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

problem z odczytem z pliku cod_dane.ini


Najlepsza odpowiedź zalesio, 08.01.2014 13:39

@up nie mogę edytować. Jednak plugin odczytuje dane tylko zapisuje je i po zmianie mapy zeruje.

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 zalesio

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:9
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Aleksandrów Kujawski
Offline

Napisano 08.01.2014 11:37

witam mam taki problem. Plugin zapisuje dane ale nie może ich odczytać z pliku. ini

 

 

public Savedane()

{
new szConfigsDir[ 64 ];
get_configsdir( szConfigsDir, charsmax( szConfigsDir ) );
 
add( szConfigsDir, charsmax( szConfigsDir ), "/cod_dane.ini" );
 
if( file_exists( szConfigsDir ) )
delete_file( szConfigsDir );
 
new iFile = fopen( szConfigsDir, "wt" );
 
new aData[ daneInfo ];
 
new szBuffer[ 256 ];
 
for( new i = 0; i < ArraySize( g_adane ); i++ )
{
ArrayGetArray( g_adane, i, aData );
 
formatex( szBuffer, charsmax( szBuffer ), "[%s]^n", aData[ daneName ] );
fputs( iFile, szBuffer );
 
formatex( szBuffer, charsmax( szBuffer ), "HP=%i^n", aData[ daneHP ] );
fputs( iFile, szBuffer );
 
formatex( szBuffer, charsmax( szBuffer ), "Stealing=%i^n", aData[ daneStealing ] );
fputs( iFile, szBuffer );
 
formatex( szBuffer, charsmax( szBuffer ), "Gravity=%i^n", aData[ daneGravity ] );
fputs( iFile, szBuffer );
 
formatex( szBuffer, charsmax( szBuffer ), "Stamina=%i^n", aData[ daneStamina ] );
fputs( iFile, szBuffer );
 
formatex( szBuffer, charsmax( szBuffer ), "WeaponDrop=%i^n", aData[ daneWeaponDrop ] );
fputs( iFile, szBuffer );
 
formatex( szBuffer, charsmax( szBuffer ), "Damage=%i^n", aData[ daneDamage ] );
fputs( iFile, szBuffer );
 
formatex( szBuffer, charsmax( szBuffer ), "Kills=%i^n^n", aData[ daneKills ] );
fputs( iFile, szBuffer );
}
 
fclose( iFile );
}
 
I co mam dodać żeby plugin odczytywał zapisane dane z pliku cod_dane.ini?

  • +
  • -
  • 0

#2 zalesio

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:9
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Aleksandrów Kujawski
Offline

Napisano 08.01.2014 13:39   Najlepsza odpowiedź

@up nie mogę edytować. Jednak plugin odczytuje dane tylko zapisuje je i po zmianie mapy zeruje.


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych