Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Obrażenia z broni


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 adif11

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:357
  • Imię:adrian
  • Lokalizacja:szczecin
Offline

Napisano 05.01.2014 20:01

Witam mam dość dziwny problem niestety nie potrafie go naprawić

niestety broń nie zadaje większych obrażeń ;/

 

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <xs>
#include <gunxpmod>
#include <engine>
#include <cstrike>

new PLUGIN_NAME[]     = "UNLOCK : G3SG1"
new PLUGIN_AUTHOR[]     = "xbatista"
new PLUGIN_VERSION[]     = "1.0"

new const WEAPON_V_MDL[] = "models/over-shot/v_g3sg1.mdl";
#define WEAPON_CSW CSW_G3SG1
new const weapon_n[] = "weapon_g3sg1";

const m_pPlayer    = 41;
const m_flPrimaryAttack = 46;

#define IsPlayer(%1)  ( 1 <= %1 <= g_maxplayers )

new damage_weapon;
new g_maxplayers;    
new bool:g_Weapon[33];
new Float:cl_pushangle[33][3];

public plugin_init()
{
    register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR)
    register_gxm_item("Ulepszone G3SG1", "10000.0 DMG", 1200)

    damage_weapon = register_cvar("gxm_damage_dg","100000.0"); // damage multiplier

    register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1");
    
    RegisterHam( Ham_Weapon_PrimaryAttack, weapon_n, "Fwd_AttackSpeedPre");
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Ham_DamageWeapon");

    register_forward( FM_CmdStart, "Fwd_CmdStart" );

    g_maxplayers = get_maxplayers();
}
public gxm_item_enabled(id)
{
    g_Weapon[id] = true;
}
public client_connect(id)
{
    g_Weapon[id] = false;
}
public plugin_precache()  
{
    engfunc(EngFunc_PrecacheModel, WEAPON_V_MDL);
}

public Fwd_AttackSpeedPre(Ent)
{
    new id = pev(Ent,pev_owner);
    entity_get_vector( id, EV_VEC_punchangle, cl_pushangle[id]);
}

public Ham_DamageWeapon(id, inflictor, attacker, Float:damage, damagebits)
{
    if ( !IsPlayer(attacker) || !g_Weapon[attacker] )
            return HAM_IGNORED;

    new weapon2 = get_user_weapon(attacker, _, _);
    if( weapon2 == WEAPON_CSW)
    {
        SetHamParamFloat(4, damage * get_pcvar_float(damage_weapon));
    }

    return HAM_IGNORED;
}
public Event_CurWeapon(id)
{
    if ( !g_Weapon[id] || !is_user_alive(id) )
    return PLUGIN_CONTINUE;

    new Gun = read_data(2)

    if( Gun == WEAPON_CSW)
    {
        entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, WEAPON_V_MDL)
    }

    return PLUGIN_CONTINUE;
}

Zapraszam Serdecznie Na Cod Mod'a [401 lvl]

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_000000.png


#2 adif11

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:357
  • Imię:adrian
  • Lokalizacja:szczecin
Offline

Napisano 05.01.2014 21:08

Można zamknąć :)


Zapraszam Serdecznie Na Cod Mod'a [401 lvl]

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_000000.png


#3 glut

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 931
Master

  • Postów:2073
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 05.01.2014 21:09

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych