Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

problem z konfiguracją kamer po śmierci [codmod]


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 weedzonka

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:38
  • Imię:marian
  • Lokalizacja:lw
Offline

Napisano 04.01.2014 22:29

Witam

Mam problem z ustawieniem kamer po śmierci gracza, a mianowicie chciałbym żeby każdy widział każdego a kamera przełączała się na First Person
dodam, że ustawienia:

 

mp_fadetoblack "0"
mp_forcecamera "0"
mp_forcechasecam "2"
nie działają... 
 
być może w złym miejscu server.cfg je wklejaM?
proszę o pomoc 

z góry dziękuję

  • +
  • -
  • 0

#2 Kolejorz1234

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:60
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 04.01.2014 22:31

w server.cfg

mp_forcecamera 0
mp_forcechasecam 1

  • +
  • -
  • 0

#3 weedzonka

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:38
  • Imię:marian
  • Lokalizacja:lw
Offline

Napisano 04.01.2014 22:40

niestety nie działa, jakieś inne pomysły?


  • +
  • -
  • 0

#4 Kolejorz1234

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:60
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 04.01.2014 22:45

Sorki nie to:)

 

To wez:

mp_forcecamera 0 // forsuj spectarora na: 0 - nie forsuj, 1 - widok z oczu gracza i z chase mode , 2 - tylko widok z oczu gracza, zalecana wartosc 1 albo 2
mp_forcechasecam 0 // 0 - gracz moze latac po calej mapie, 1 - mozna ogladac typo swoich tp, 2 - klient nie rusza sie z miejsca gdzie umarl

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych