Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Dotknięcie ziemii


Najlepsza odpowiedź Droso, 04.01.2014 17:36

Dokładnie jak @up + zrobić zmienną static 33 elementy i sprawdzać czy już nie był na ziemi 1/0 Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 04.01.2014 09:23

Ma ktoś jakiś fajny sposób jak wychwycić moment, kiedy gracz uderza o ziemię?

Touch nie daje tutaj rady, jedyne co mi przychodzi do głowy to sprawdzanie w CmdStart, lecz nwm czy to najlepszy pomysł.


  • +
  • -
  • 0

#2 Fili:P

    Koleżeński

  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 04.01.2014 11:15

//Sprawdza czy byt jest na ziemii

stock bool:Ent_Is_On_Ground(iEnt) return (pev(iEnt, pev_flags) & FL_ONGROUND && pev(iEnt, pev_groundentity));
To z EntLiba diablixa..
 
Chyba dobrym rozwiązaniem będzie użycie CmdStart.

  • +
  • -
  • 0

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX


#3 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 04.01.2014 13:50

CmdStart? A co jeśli ktoś nie będzie się ruszał podczas spadania i już po spadnięciu?
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#4 ^Grzyboo

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 239
Wszechwidzący

  • Postów:461
  • Imię:Grzyboo
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 04.01.2014 15:14

FL_ONGROUND i PreThink


  • +
  • -
  • 0

#5 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1279
Godlike

  • Postów:2371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Tomaszów Mazowiecki
Offline

Napisano 04.01.2014 17:36   Najlepsza odpowiedź

Dokładnie jak @up + zrobić zmienną static 33 elementy i sprawdzać czy już nie był na ziemi 1/0
  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#6 Fili:P

    Koleżeński

  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 04.01.2014 18:08

Dokładnie jak @up + zrobić zmienną static 33 elementy i sprawdzać czy już nie był na ziemi 1/0

 

Ważna też byłaby informacja do czego autorowi tematu będzie to potrzebne.

Więc, co chcesz z tym zdziałać ;) ?


  • +
  • -
  • 0

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX


#7 donaciak

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 04.01.2014 18:50

Chyba nic więcej nie wymyślicie, ale jestem skłony zdradzić swe zamiary ^^

Otóż chcę się dowiedzieć, jak długo lata sobie gracz: skok czyli start liczenia czasu i upadek czyli koniec liczenia czasu ;)


  • +
  • -
  • 0

#8 Fili:P

    Koleżeński

  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 04.01.2014 19:00

Czyli chyba problem rozwiązany ? :)

Bardzo bym prosił o podanie czasu spadku i wysokości jeżeli ci się uda to sprawdzić.


  • +
  • -
  • 0

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych