Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Proszę o zmodyfikowanie klasy czołgista

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 EvolutioNqq

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3
  • Imię:jakub
  • Lokalizacja:rzeszów
Offline

Napisano 03.01.2014 18:27

Witam . Jestem zielony w pluginach amxx tworzeniu klas itd . Skorzystałem z waszego generatora klas amxx . Wszystko działa pięknie ale nie ma opcji dodania nieskończonej amunicji . Niestety nie umiem tego zrobić .

Prosiłbym o dodanie nieskończonej amunicji do klasy . Za pomoc dam reputację .

 

Klasa : txt.gif  Nowy dokument tekstowy (2).txt   5,64 KB  1 Ilość pobrań


  • +
  • -
  • 0

#2 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 678
Wszechmogący

  • Postów:1258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 03.01.2014 18:35

powinno trybić

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <fun>

new const nazwa[]   = "Czołgista";
new const opis[]    = "Posiada bezlik ammo , 2 apteczki i 3 skoki .";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_XM1014)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_GLOCK18)|(1<<CSW_FLASHBANG);
new const zdrowie   = 20;
new const kondycja  = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new sprite_white_apteczki;
new ilosc_apteczek_gracza[33];


new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
    
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    register_think("medkit", "Think_Apteczki");
    
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Apteczki", 1);
    
    register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
    register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
    
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "SzansaNaHeadshot_TakeDamage");
}

public plugin_precache()
{
    
    sprite_white_apteczki = precache_model("sprites/white.spr");
    precache_model("models/w_medkit.mdl");
    
}

public CurWeapon(id)
    
{

new clip, ammo

new weapon[32]

new weapon_id = get_user_weapon(id, clip, ammo)



if(weapon_id==CSW_C4 || weapon_id==CSW_HEGRENADE || weapon_id==CSW_SMOKEGRENADE || weapon_id==CSW_FLASHBANG || weapon_id==CSW_KNIFE || !ma_klase[id] || !(is_user_alive(id))) return PLUGIN_CONTINUE



if (clip==0 ) //jezeli chcesz nieskończone magazynki zamiast ammo zmień "clip" na "ammo"
    
{
    
    get_weaponname(weapon_id, weapon, 31)
    
    give_item(id, weapon)
    
    engclient_cmd(id, weapon)
    
}

return PLUGIN_CONTINUE

}

public client_disconnect(id)
{

new entApteczki = find_ent_by_class(0, "medkit");
while(entApteczki > 0)
{
    if(entity_get_edict(entApteczki, EV_ENT_owner) == id)
        remove_entity(entApteczki);
        entApteczki = find_ent_by_class(entApteczki, "medkit");
    }
    
}

public cod_class_enabled(id)
{
    
    ilosc_apteczek_gracza[id] = 2;
    give_item(id, "weapon_hegrenade");
    give_item(id, "weapon_flashbang");
    give_item(id, "weapon_flashbang");
    give_item(id, "weapon_smokegrenade");
    ma_klase[id] = true;
    
}

public cod_class_disabled(id)
{
    ma_klase[id] = false;
    
}

public cod_class_skill_used(id)
{
    
    if (!ilosc_apteczek_gracza[id])
    {
        client_print(id, print_center, "Masz tylko 2 apteczki na runde!");
    }
    else
    {
        
        ilosc_apteczek_gracza[id]--;
        
        new Float:origin[3];
        entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
        
        new ent = create_entity("info_target");
        entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "medkit");
        entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id);
        entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT);
        entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, origin);
        entity_set_float(ent, EV_FL_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1);
        
        
        entity_set_model(ent, "models/w_medkit.mdl");
        set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 255,0,0, kRenderFxNone, 255 )     ;
        drop_to_floor(ent);
        
        
        entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1);
    }
}

public fwSpawn_Apteczki(id)
{
    if(is_user_alive(id))
        ilosc_apteczek_gracza[id] = 2;
}


public Think_Apteczki(ent)
{
    if(!is_valid_ent(ent))
        return PLUGIN_CONTINUE;
    
    new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
    new dist = 300;
    new heal = 5+floatround(cod_get_user_intelligence(id)*0.5);
    
    if (entity_get_edict(ent, EV_ENT_euser2) == 1)
    {
        new Float:forigin[3];
        entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);
        
        new entlist[33];
        new numfound = find_sphere_class(0,"player", float(dist),entlist, 32,forigin);
        
        for (new i=0; i < numfound; i++)
        {
            new pid = entlist[i];
            
            if (get_user_team(pid) != get_user_team(id))
                continue;
            
            new maksymalne_zdrowie = 100+cod_get_user_health(pid);
            new zdrowie = get_user_health(pid);
            new Float:nowe_zdrowie = (zdrowie+heal<maksymalne_zdrowie)?zdrowie+heal+0.0:maksymalne_zdrowie+0.0;
            if (is_user_alive(pid)) entity_set_float(pid, EV_FL_health, nowe_zdrowie);
        }
        
        entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2, 0);
        entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 1.5);
        
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    
    if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id))
    {
        remove_entity(ent);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    
    if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime)-2.0 < halflife_time())
        set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 );
    
    new Float:forigin[3];
    entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);
    
    new iOrigin[3];
    for(new i=0;i<3;i++)
        iOrigin[i] = floatround(forigin[i]);
    
    message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
    write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
    write_coord( iOrigin[0] );
    write_coord( iOrigin[1] );
    write_coord( iOrigin[2] );
    write_coord( iOrigin[0] );
    write_coord( iOrigin[1] + dist );
    write_coord( iOrigin[2] + dist );
    write_short( sprite_white_apteczki );
    write_byte( 0 ); // startframe
    write_byte( 0 ); // framerate
    write_byte( 10 ); // life
    write_byte( 10 ); // width
    write_byte( 255 ); // noise
    write_byte( 255 ); // r, g, b
    write_byte( 100 );// r, g, b
    write_byte( 100 ); // r, g, b
    write_byte( 128 ); // brightness
    write_byte( 0 ); // speed
    message_end();
    
    entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2 ,1);
    entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.5);
    
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
    
}


public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
    if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
        return FMRES_IGNORED;
    
    new flags = pev(id, pev_flags);
    
    if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
    {
        skoki[id]--;
        new Float:velocity[3];
        pev(id, pev_velocity,velocity);
        velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
        set_pev(id, pev_velocity,velocity);
    }
    else if(flags & FL_ONGROUND)
        skoki[id] = 3;
    
    return FMRES_IGNORED;
}

public SzansaNaHeadshot_TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_alive(idattacker) || !ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;
    
    if(get_user_hitzones(idattacker, this) != 2 && !random(5))
    {
        set_user_hitzones(idattacker, this, 2);
    }
    
    return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#3 EvolutioNqq

    Nowy

  • Autor tematu
  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3
  • Imię:jakub
  • Lokalizacja:rzeszów
Offline

Napisano 03.01.2014 18:47

Jeżeli zadziała to daje reputkę :) dzięki


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych