Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Proces skanowania uruchomionych plików dll?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Aezakmi

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:38
Offline

Napisano 14.07.2009 00:25

Witam. Nie znam się kompletnie na programowaniu, scriptingu, ale forum jest od tego, aby przecież pytać :). Pytanie skierowane jest do ludzi, którzy siedzą w tym już jakiś czas i coś potrafią. Znacie program antycziterski ssServer (niestety musi być uruchomiony po stronie serwera i klienta)? Tam jest taka funkcja processscan. Skanuje niby uruchomione pliki dll i gdy wykryje któryś z tych wpisanych w processscan.txt to gościa banuje, albo zapisuje w logach. I teraz... Czy nikt nigdy nie wpadł na pomysł, aby zrobić taki plugin, ale aby działał on po stronie serwera bez ingerencji gracza, czy jednak jest to nie wykonalne? Przecież można by tak pobrać 1500 dll różnych czitów, nazwy zapisać do pluginu i taki plugin, po podłączeniu gracza do gry w parę minut gościa skanuje, i jeżeli znajdzie ten dll zapisany w pluginie uruchomiony w jego procesach czy tam gdzie to wiadomo, zapisuje w logach, banuje lub kickuje. Wiem, że to by był przełom w walce z cheatami, ale to są takie moje wyobrażenia, dlatego też pytam. Proszę mnie tu nie ganić, że zabierz się sam do roboty itd. :) Chciałem podzielić się pomysłem...
  • +
  • -
  • 0

#2 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 14.07.2009 05:17

o to chodzi że bez programu po stronie gracza niewiele można zrobić graczowi, a dokładniej amxx nie będzie miało dostępu do uruchomionych plików(użytych bibliotek) przez gracza.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych