Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Poprawienie klasy z niewidzialnością na E

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Kefs

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:28
  • Lokalizacja:Dolnyśląsk
Offline

Napisano 03.01.2014 15:54

Chce żeby ta klasa miała niewidzialność na E ale coś nie zbyt mi to wychodzi :( Pomożecie ?

 

#include
#include
#include
#include
#include
#include
#include

#define CZAS 5 //SEKUND NIEWIDZIALNOSCI

new const nazwa[] = "Powstaniec";

new const opis[]    = "Moze być nie widizalny na 5sek. Uzycie E";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_GALIL);
new const zdrowie   = 8;
new const kondycja  = 8;

new const inteligencja = 8;
new const wytrzymalosc = 8;

new bool:wykorzystal[33];
new bool:ma_klase[33];

new msg_bartime;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");

msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");
}

public cod_class_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ma_klase[id] = true;
ResetHUD(id);

}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}

public cod_class_skill_used(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return;

if(wykorzystal[id])
{
ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niewidzialnosc.");
return;
}

wykorzystal[id] = true;

set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 1);
set_task(CZAS.0, "wyłącz", id);

message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
write_short(CZAS)
message_end()
}

public wyłącz(id)
{
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
if(!is_user_connected(id)) return;
}

public ResetHUD(id)
{
if(ma_klase[id])
wykorzystal[id] = false;
}

)|(1<


Użytkownik Kefs edytował ten post 03.01.2014 15:55

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych