Chce żeby ta klasa miała niewidzialność na E ale coś nie zbyt mi to wychodzi Pomożecie ?
#include)|(1<
#include
#include
#include
#include
#include
#include
#define CZAS 5 //SEKUND NIEWIDZIALNOSCI
new const nazwa[] = "Powstaniec";new const opis[] = "Moze być nie widizalny na 5sek. Uzycie E";new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_GALIL);new const zdrowie = 8;new const kondycja = 8;new const inteligencja = 8;
new const wytrzymalosc = 8;
new bool:wykorzystal[33];
new bool:ma_klase[33];
new msg_bartime;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");
}
public cod_class_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ma_klase[id] = true;
ResetHUD(id);
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return;
if(wykorzystal[id])
{
ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niewidzialnosc.");
return;
}
wykorzystal[id] = true;
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 1);
set_task(CZAS.0, "wyłącz", id);
message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
write_short(CZAS)
message_end()
}
public wyłącz(id)
{
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
if(!is_user_connected(id)) return;
}
public ResetHUD(id)
{
if(ma_klase[id])
wykorzystal[id] = false;
}
Użytkownik Kefs edytował ten post 03.01.2014 15:55