Proszę o 9 klas, m.in. Cheater
He Is A Devil;D
03.01.2014
Czesc, nie jestem dobry w amxx, wiec zglaszam sie do was
Nazwa: Fajter [Premium]
Opis: 3 rakiety, 2 skoki
Bronie: Ak, M4, Dgl
Kondycja: 20
Intelignecja: 30
Życie, Wytrzymalosc: 0
Na flage: M (Własny poziom A)
Nazwa: Assasin [Premium]
Opis: Niewidzialny podczas kucania na nozu
Bronie: Famas, Dgl
Kondycja: 20
Intelignecja: 20
Życie: 20
Wytrzymalosc: 20
Na flage: M (Własny poziom A)
Nazwa: Spartan [Premium]
Opis: 5 min, 1/20 na trafienie HS
Bronie: Krowa
Kondycja: 0
Intelignecja: 30
Życie: 30
Wytrzymalosc: 30
Na flage: M (Własny poziom A)
Nazwa: Lamer [Premium]
Opis: 2 rakiety, slabo widzialny
Bronie: M4
Kondycja: 0
Intelignecja: 30
Życie: 30
Wytrzymalosc: 30
Na flage: M (Własny poziom A)
Nazwa: Ninja [Premium]
Opis: 1/1 z kosy (LPM i PPM) srednio widzialny
Bronie: Dgl
Kondycja: 15
Intelignecja: 25
Życie: 25
Wytrzymalosc: 25
Na flage: M (Własny poziom A)
Nazwa: Maniak[Premium]
Opis: 1/12 z Ak
Bronie: Ak, m4, dgl
Kondycja: 40
Intelignecja: 25
Życie: 25
Wytrzymalosc: 0
Na flage: M (Własny poziom A)
Nazwa: Mistrz [MegaPremim]
Opis: 5 rakiet, 3 skoki
Bronie: M4, Dgl
Kondycja: 20
Intelignecja: 50
Życie: 20
Wytrzymalosc: 20
Na flage: N (Własny poziom
Nazwa: Cheater [MegaPremium]
Opis: Szybki, 1/7 na trafienie HS
Bronie: Ak47
Kondycja: 80
Intelignecja: 10
Życie: 10
Wytrzymalosc: 10
Na flage: N (Własny poziom
Nazwa: Unikatowy [MegaPremium]
Opis: Nie slychac jak biega, 1/1 z kosy PPM
Bronie: Dgl
Kondycja: 50
Intelignecja: 20
Życie: 30
Wytrzymalosc: 10
Na flage: N (Własny poziom
Z góry dzięki
Amaterasu
03.01.2014
Maniak i Lamer zrobione .
Jak coś to moje pierwsze klasy, jestem na razie lamką jeśli chodzi o amx Ale myślę, że powinno być dobrze.
//Dodałem klase Unikatowy
Załączone pliki
Użytkownik Amaterasu edytował ten post 03.01.2014 16:56
He Is A Devil;D
03.01.2014
Maniak napisz czy działa
Nie dziala, w takim sensie, ze sie pobrac nie da Bo kompilator jakis error wywala
He Is A Devil;D
04.01.2014
Poprawione.
Jak można wpisać coś takiego jak CSW_BRON ?
tez sie dziwilem, no tylko raz klase robilem, ale nawet sma otworzyc nie moglem, bym sobie poprawil, dzięki +
RasiaQ
07.01.2014
Ech...
Nie trzeba być dobrym z AMXX. Wystarczy mieć dobry wzrok. 3/4 klas zrobiłbyś sam.
Bloody_
07.01.2014
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
new const nazwa[] = "Lamer [Premium]";
new const opis[] = "2 rakiety, slabo widzialny";
new const bronie = (1<<CSW_M4A1);
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 30;
new const wytrzymalosc = 30;
new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);
}
public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}
public client_disconnect(id)
{
new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(entRakiety > 0)
{
if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entRakiety);
entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
}
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_M))
{
client_print(id, print_chat, "[Lamer [Premium]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 30);
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
}
else
{
if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
}
else
{
if (is_user_alive(id))
{
poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;
new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
new Ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
vAngle[0] *= -1.0;
entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
}
}
}
public fwSpawn_Rakiety(id)
{
if(is_user_alive(id))
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
}
public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
Kawon
20.01.2014
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Autor tematu zbanowany
Jeśli się z tym nie zgadzasz,

Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL