←  Prośby o Klasę/Perk

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Klasa
Proszę o 9 klas, m.in. Cheater

Zablokowany

He Is A Devil;D - zdjęcie He Is A Devil;D 03.01.2014

Czesc, nie jestem dobry w amxx, wiec zglaszam sie do was ^^

Nazwa: Fajter [Premium]

Opis: 3 rakiety, 2 skoki

Bronie: Ak, M4, Dgl
Kondycja: 20

Intelignecja: 30

Życie, Wytrzymalosc: 0

Na flage: M (Własny poziom A)

Nazwa: Assasin [Premium]

Opis: Niewidzialny podczas kucania na nozu

Bronie: Famas, Dgl
Kondycja: 20

Intelignecja: 20

Życie: 20

Wytrzymalosc: 20

Na flage: M (Własny poziom A)

 

Nazwa: Spartan [Premium]

Opis: 5 min, 1/20 na trafienie HS

Bronie: Krowa
Kondycja: 0

Intelignecja: 30

Życie: 30

Wytrzymalosc: 30

Na flage: M (Własny poziom A)

Nazwa: Lamer [Premium]

Opis: 2 rakiety, slabo widzialny

Bronie: M4
Kondycja: 0

Intelignecja: 30

Życie: 30

Wytrzymalosc: 30

Na flage: M (Własny poziom A)

Nazwa: Ninja [Premium]

Opis: 1/1 z kosy (LPM i PPM) srednio widzialny

Bronie: Dgl
Kondycja: 15

Intelignecja: 25

Życie: 25

Wytrzymalosc: 25

Na flage: M (Własny poziom A)

 

Nazwa: Maniak[Premium]

Opis: 1/12 z Ak

Bronie: Ak, m4, dgl
Kondycja: 40

Intelignecja: 25

Życie: 25

Wytrzymalosc: 0

Na flage: M (Własny poziom A)

 

Nazwa: Mistrz [MegaPremim]

Opis: 5 rakiet, 3 skoki

Bronie: M4, Dgl
Kondycja: 20

Intelignecja: 50

Życie: 20

Wytrzymalosc: 20

Na flage: N (Własny poziom B)

 

Nazwa: Cheater [MegaPremium]

Opis: Szybki, 1/7 na trafienie HS

Bronie: Ak47
Kondycja: 80

Intelignecja: 10

Życie: 10

Wytrzymalosc: 10

Na flage: N (Własny poziom B)

 

Nazwa: Unikatowy [MegaPremium]

Opis: Nie slychac jak biega, 1/1 z kosy PPM

Bronie: Dgl
Kondycja: 50

Intelignecja: 20

Życie: 30

Wytrzymalosc: 10

Na flage: N (Własny poziom B)

 

Z góry dzięki :* :D

 

 

 

Odpowiedz

kamil323 - zdjęcie kamil323 03.01.2014

łap  

Załączone pliki

Odpowiedz

He Is A Devil;D - zdjęcie He Is A Devil;D 03.01.2014

łap  

 

Nie dziala ;c

Odpowiedz

kamil323 - zdjęcie kamil323 03.01.2014

co dokładnie niedziała ale to niemozliwe ze niedziała

Odpowiedz

  • +
  • -
Amaterasu - zdjęcie Amaterasu 03.01.2014

Maniak i Lamer zrobione :).

Jak coś to moje pierwsze klasy, jestem na razie lamką jeśli chodzi o amx :D Ale myślę, że powinno być dobrze.

 

//Dodałem klase Unikatowy :)

Załączone pliki


Użytkownik Amaterasu edytował ten post 03.01.2014 16:56
Odpowiedz

DeneQ - zdjęcie DeneQ 03.01.2014

Łap

Załączone pliki

Odpowiedz

DeneQ - zdjęcie DeneQ 03.01.2014

Maniak napisz czy działa

Załączone pliki

Odpowiedz

He Is A Devil;D - zdjęcie He Is A Devil;D 03.01.2014

Maniak napisz czy działa

 

Nie dziala, w takim sensie, ze sie pobrac nie da ^^ Bo kompilator jakis error wywala

Odpowiedz

  • +
  • -
ex0 - zdjęcie ex0 03.01.2014

Poprawione.

Jak można wpisać coś takiego jak CSW_BRON ? :mur:

Odpowiedz

He Is A Devil;D - zdjęcie He Is A Devil;D 04.01.2014

Poprawione.

Jak można wpisać coś takiego jak CSW_BRON ? :mur:

 

tez sie dziwilem, no tylko raz klase robilem, ale nawet sma otworzyc nie moglem, bym sobie poprawil, dzięki +

Odpowiedz

DeneQ - zdjęcie DeneQ 04.01.2014

Cheater sprawdź czy działa trafienie HS

Załączone pliki

Odpowiedz

He Is A Devil;D - zdjęcie He Is A Devil;D 07.01.2014

Reff, potrzebuje jeszcze spartana i Lamera ;d

Odpowiedz

  • +
  • -
Danio7 - zdjęcie Danio7 07.01.2014

masz chociaż już wyżej UP był robiony

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
RasiaQ - zdjęcie RasiaQ 07.01.2014

Ech...

Nie trzeba być dobrym z AMXX. Wystarczy mieć dobry wzrok. 3/4 klas zrobiłbyś sam.

 

http://amxx.pl/generator-klas/

Odpowiedz

  • +
  • -
Bloody_ - zdjęcie Bloody_ 07.01.2014

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
        
new const nazwa[]   = "Lamer [Premium]";
new const opis[]    = "2 rakiety, slabo widzialny";
new const bronie    = (1<<CSW_M4A1);
new const zdrowie   = 30;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 30;
new const wytrzymalosc = 30;
    
new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);

}

public plugin_precache()
{

    sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
    precache_model("models/rpgrocket.mdl");

}

public client_disconnect(id)
{

    new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
    while(entRakiety > 0)
    {
        if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
            remove_entity(entRakiety);
        entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
    }

}

public cod_class_enabled(id)
{
    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_M))
    {
        client_print(id, print_chat, "[Lamer [Premium]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
        return COD_STOP;
    }

    set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 30);

    ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
    ma_klase[id] = true;
   
    return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
    set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
        ma_klase[id] = false;

}

public cod_class_skill_used(id)
{

    if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
    {
        client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
    }
    else
    {
        if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
        {
            client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
        }

        else
        {
            if (is_user_alive(id))
            {
                poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
                ilosc_rakiet_gracza[id]--;

                new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];

                entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
                entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);

                new Ent = create_entity("info_target");

                entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
                entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");

                vAngle[0] *= -1.0;

                entity_set_origin(Ent, Origin);
                entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);

                entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
                entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
                entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
                entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);

                VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
                entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
            }
        }
    }

}

public fwSpawn_Rakiety(id)
{
    if(is_user_alive(id))
        ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
}

public DotykRakiety(ent)
{
    if (!is_valid_ent(ent))
        return;

    new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);


    new Float:fOrigin[3];
    entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

    new iOrigin[3];
    for(new i=0;i<3;i++)
        iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

    message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
    write_byte(TE_EXPLOSION);
    write_coord(iOrigin[0]);
    write_coord(iOrigin[1]);
    write_coord(iOrigin[2]);
    write_short(sprite_blast);
    write_byte(32);
    write_byte(20);
    write_byte(0);
    message_end();

    new entlist[33];
    new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);

    for (new i=0; i < numfound; i++)
    {
        new pid = entlist[i];

        if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
            continue;
        cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
    }
    remove_entity(ent);
}
 

 

Odpowiedz

  • +
  • -
Kawon - zdjęcie Kawon 20.01.2014

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Autor tematu zbanowany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Odpowiedz
Zablokowany