Ciała nie znikają po śmierci
4M4ToR
03.01.2014
#include < amxmodx > public plugin_init( ) { register_plugin( "No Dead Bodies", "0.0.1", "Exolent" ); set_msg_block( get_user_msgid( "ClCorpse" ), BLOCK_SET ); }
powiedz czy dziala
d0naciak
03.01.2014
#include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <fakemeta_util> #include <hamsandwich> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "author" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_Spawn_Post", 1); RegisterHam(Ham_Killed, "player", "fw_Killed_Post", 1); } public fw_Spawn_Post(id) if(is_user_connected(id)) fm_set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, 255); public fw_Killed_Post(id) if(is_user_connected(id)) set_task(0.5, "SprawdzCzyZyje", id); public SprawdzCzyZyje(id) { if(pev(id, pev_deadflag) == 2) fm_set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, 0); else set_task(0.5, "SprawdzCzyZyje", id); }
4M4ToR
03.01.2014
#include <amxmodx> public plugin_init() { register_plugin( "no dead bodies" , "1.0" , "kp_uparrow" ) set_msg_block( get_user_msgid( "ClCorpse" ) , BLOCK_SET ) }
a to?
killer98
03.01.2014
@d0naciak nie działa.
@up Wiem co to kompilator
Edited by killer98, 03.01.2014 14:40.
sebul
03.01.2014
Przecież zarówno ten kod jak i poprzedni jest do blokowania pojawiania się ciał...#include <amxmodx> public plugin_init() { register_plugin( "no dead bodies" , "1.0" , "kp_uparrow" ) set_msg_block( get_user_msgid( "ClCorpse" ) , BLOCK_SET ) }a to?
KdN_DiM
28.12.2015
Jemu chodzi o to że jak zabije się gościa to ciało znikało a gość rodził się na nowo
Tak ?