Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] Jak zrobic aby NIE znikalo menu sklepu ?

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 Atroven

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:122
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Lbn
Offline

Napisano 02.01.2014 11:16

Witam jak wyzej.. jak zrobic aby nie znikalo menu sklepu ? proszę o podanie wzoru gdzie co trzeba dodać.



#2 R3D BuLL

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:123
  • GG:
  • Lokalizacja:Lodz
Offline

Napisano 02.01.2014 11:49

Dodaj to pod "case" w ktorym po kliknieciu, menu ma pozostac na ekranie
menu_display(id, menu); 
return PLUGIN_CONTINUE;
np.
case 0:{ 
       client_cmd(id, "say XXX"); 
       menu_display(id, menu); 
       return PLUGIN_CONTINUE;

Użytkownik R3D BuLL edytował ten post 02.01.2014 11:55

  • +
  • -
  • 0

#3 Atroven

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:122
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Lbn
Offline

Napisano 05.01.2014 15:20

A jak mam takie case ?

 

case 6:
        {
            if(kasa >= m_ruletka)
            {
                cs_set_user_money(id, kasa-m_ruletka);
                cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
                ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Kupiles losowy perk!");
            }
            else
                ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Masz za malo monet!");
        }

 

Weż dodaj.



#4 kubkos

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:28
  • GG:
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Tajna baza twojej starej :)
Offline

Napisano 05.01.2014 17:15

Pokaz kolego caly ten plugin menu to ci ponaprawiamy.


  • +
  • -
  • 0

#5 Atroven

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:122
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Lbn
Offline

Napisano 05.01.2014 20:28

a nie mozecie tutaj ? Kazde case ma taki sam wyglad w kodzie.



#6 Atroven

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:122
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Lbn
Offline

Napisano 05.01.2014 20:38

case 6:
        {
            if(kasa >= m_ruletka)
            {
                cs_set_user_money(id, kasa-m_ruletka);
                cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
                ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Kupiles losowy perk!");
            }
            else
                ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Masz za malo monet!");
                menu_display(id, menu); 
                return PLUGIN_CONTINUE;
        }

Dobrze to jest ?


Użytkownik Atroven edytował ten post 05.01.2014 20:38


#7 kubkos

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:28
  • GG:
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Tajna baza twojej starej :)
Offline

Napisano 06.01.2014 10:15

Tu nie chodzi o case, mowie ci daj caly plugin, nawet po tym co tu mam nie wiem co to jest kasa i m_ruletka bo nie mam definicji. Czekam na caly plugin.


  • +
  • -
  • 0

#8 Atroven

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:122
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Lbn
Offline

Napisano 06.01.2014 11:19

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <colorchat>

native cod_set_user_coins(id, wartosc);
native cod_get_user_coins(id);

new m_ibuprofen, m_fenacetyna, m_tramal, m_amfetamina, m_lotto, m_doswiadczenie, m_ruletka, m_ibuhp, m_fenhp, m_tramhp, m_expmin, m_expmax;
new c_ibuprofen, c_fenacetyna, c_tramal, c_amfetamina, c_lotto, c_doswiadczenie, c_ruletka, c_ibuhp, c_fenhp, c_tramhp, c_expmin, c_expmax;
new cvar_m_ibuprofen, cvar_m_fenacetyna, cvar_m_tramal, cvar_m_amfetamina, cvar_m_lotto, cvar_m_doswiadczenie, cvar_m_ruletka, cvar_m_ibuhp, cvar_m_fenhp, cvar_m_tramhp, cvar_m_expmin, cvar_m_expmax;
new cvar_c_ibuprofen, cvar_c_fenacetyna, cvar_c_tramal, cvar_c_amfetamina, cvar_c_lotto, cvar_c_doswiadczenie, cvar_c_ruletka, cvar_c_ibuhp, cvar_c_fenhp, cvar_c_tramhp, cvar_c_expmin, cvar_c_expmax;
new Float:m_gravity;
new Float:c_gravity;
new cvar_m_gravity;
new cvar_c_gravity;

public plugin_init()
{
    register_plugin("CodShop by MieTeK edit MrocznyFrag.pl", "1.2", "MieTeK/MrocznyFrag.pl");
    
    register_clcmd("say /sklep", "Sklep");
    register_clcmd("say /sklep", "Sklep");
    register_clcmd("say /s", "Sklep");
    
    // Cvar Money Cost
    cvar_m_ibuprofen = register_cvar("shop_money_ibuprofen", "3000");
    cvar_m_fenacetyna = register_cvar("shop_money_fenacetyna", "4000");
    cvar_m_tramal = register_cvar("shop_money_tramal", "5000");
    cvar_m_amfetamina = register_cvar("shop_money_amfetamina", "8000");
    cvar_m_lotto = register_cvar("shop_money_lotto", "8000");
    cvar_m_doswiadczenie = register_cvar("shop_money_doswiadczenie", "16000");
    cvar_m_ruletka = register_cvar("shop_money_ruletka", "6000");

    // Cvar Money Ammount
    cvar_m_ibuhp = register_cvar("shop_money_ibuhp", "1000");
    cvar_m_fenhp  = register_cvar("shop_money_fenhp", "2500");
    cvar_m_tramhp = register_cvar("shop_money_tramhp", "5000");
    cvar_m_gravity = register_cvar("shop_money_gravity", "0.50");
    cvar_m_expmin = register_cvar("shop_money_expmin", "1000");
    cvar_m_expmax = register_cvar("shop_money_expmax", "1000000");
    
    // Cvar Coins Cost
    cvar_c_ibuprofen = register_cvar("shop_coins_ibuprofen", "5");
    cvar_c_fenacetyna = register_cvar("shop_coins_fenacetyna", "7");
    cvar_c_tramal = register_cvar("shop_coins_tramal", "10");
    cvar_c_amfetamina = register_cvar("shop_coins_amfetamina", "8");
    cvar_c_lotto = register_cvar("shop_coins_lotto", "8");
    cvar_c_doswiadczenie = register_cvar("shop_coins_doswiadczenie", "16");
    cvar_c_ruletka = register_cvar("shop_coins_ruletka", "6");

    // Cvar Coins Ammount
    cvar_c_ibuhp = register_cvar("shop_coins_ibuhp", "1000");
    cvar_c_fenhp  = register_cvar("shop_coins_fenhp", "2500");
    cvar_c_tramhp = register_cvar("shop_coins_tramhp", "5000");
    cvar_c_gravity = register_cvar("shop_coins_gravity", "0.50");
    cvar_c_expmin = register_cvar("shop_coins_expmin", "1000");
    cvar_c_expmax = register_cvar("shop_coins_expmax", "1000000");
}

public plugin_cfg()
{
    new lokalizacja_cfg[33];
    get_configsdir(lokalizacja_cfg, charsmax(lokalizacja_cfg));
    server_cmd("exec %s/codshop.cfg", lokalizacja_cfg);
    server_exec()
}

public Sklep(id)
{
    new tytul[25], money[25], coins[25];
    format(tytul, 24, "\rSklep \yMrocznyFrag.pl");
    formatex(money, 64, "Place \rZielonymi");
    formatex(coins, 64, "Place \rMonetami");

    new menu = menu_create(tytul, "Sklep_Handler");
    menu_additem(menu, money, "1");
    menu_additem(menu, coins, "1");
    menu_display(id, menu);
}

public Sklep_Handler(id, menu, item)
{
    if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
        return PLUGIN_CONTINUE;
    
    if(item == MENU_EXIT)
    {
        menu_destroy(menu);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    
    switch(item)
    {
        case 0:
        {
            SklepMoney(id)
        }
        case 1:
        {
            SklepCoins(id)
        }
    }
    return PLUGIN_CONTINUE;
}


public SklepMoney(id)
{
    // Pobieranie cvar
    m_ibuprofen = get_pcvar_num(cvar_m_ibuprofen);
    m_fenacetyna = get_pcvar_num(cvar_m_fenacetyna);
    m_tramal = get_pcvar_num(cvar_m_tramal);
    m_amfetamina = get_pcvar_num(cvar_m_amfetamina);
    m_lotto = get_pcvar_num(cvar_m_lotto);
    m_doswiadczenie = get_pcvar_num(cvar_m_doswiadczenie);
    m_ruletka = get_pcvar_num(cvar_m_ruletka);
    
    m_ibuhp = get_pcvar_num(cvar_m_ibuhp);
    m_fenhp = get_pcvar_num(cvar_m_fenhp);
    m_tramhp = get_pcvar_num(cvar_m_tramhp);
    m_gravity = get_pcvar_float(cvar_m_gravity);
    m_expmin = get_pcvar_num(cvar_m_expmin);
    m_expmax = get_pcvar_num(cvar_m_expmax);

    
    new tytul[25], ibu[65], fen[65], tra[65], amf[65], lot[65], dos[65], rul[65];
    
    format(tytul, 24, "\rSklep \yMrocznyFrag.pl");
    formatex(ibu, 64, "Ibuprofen \r[Leczy %i HP] \yKoszt:\r %i$", m_ibuhp, m_ibuprofen);
    formatex(fen, 64, "Fenacetyna \r[Leczy %i HP] \yKoszt:\r %i$", m_fenhp, m_fenacetyna);
    formatex(tra, 64, "Tramal \r[Leczy %i HP] \yKoszt:\r %i$", m_tramhp, m_tramal);
    formatex(amf, 64, "Amfetamina \r[Wyzej skaczesz] \yKoszt:\r %i$", m_amfetamina);
    formatex(lot, 64, "Lotto \r[Losowanie bonusow] \yKoszt:\r %i$", m_lotto);
    formatex(dos, 64, "Doswiadczenie \r[Dostajesz losowy EXP] \yKoszt:\r %i$", m_doswiadczenie);
    formatex(rul, 64, "Ruletka \r[Dostajesz losowy perk] \yKoszt:\r %i$", m_ruletka);

    
    new menu = menu_create(tytul, "SklepMoney_Handler");
    menu_additem(menu, ibu, "1");
    menu_additem(menu, fen, "1");
    menu_additem(menu, tra, "1");
    menu_additem(menu, amf, "1");
    menu_additem(menu, lot, "1");
    menu_additem(menu, dos, "1");
    menu_additem(menu, rul, "1");

    menu_display(id, menu);
}

public SklepMoney_Handler(id, menu, item)
{
    
    if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
        return PLUGIN_CONTINUE;
    
    new zdrowie = get_user_health(id);
    new kasa = cs_get_user_money(id);
    new maxzdrowie = cod_get_user_health(id)+100
    
    if(item == MENU_EXIT)
    {
        menu_destroy(menu);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    
    switch(item)
    {
        case 0:
        {
            if(kasa >= m_ibuprofen)
            {
                new nowe_zdrowie = (zdrowie+m_ibuhp);
                if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
                {
                    cs_set_user_money(id, kasa-m_ibuprofen);
                    set_user_health(id, nowe_zdrowie);
                    ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Uleczono Cie o ^x01%i^x03 hp!", m_ibuhp);
                }
                if(nowe_zdrowie > maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
                {
                    cs_set_user_money(id, kasa-m_ibuprofen);
                    set_user_health(id, maxzdrowie);
                    ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Jestes w pelni uleczony!");
                }
                
            }
            else
                ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Masz za malo monet!");
        }
        case 1:
        {
            if(kasa >= m_fenacetyna)
            {
                new nowe_zdrowie = (zdrowie+m_fenhp);
                if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
                {
                    cs_set_user_money(id, kasa-m_fenacetyna);
                    set_user_health(id, nowe_zdrowie);
                    ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Uleczono Cie o ^x01%i^x03 hp!", m_fenhp);
                }
                if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
                {
                    cs_set_user_money(id, kasa-m_fenacetyna);
                    set_user_health(id, maxzdrowie);
                    ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Jestes w pelni uleczony!");
                }
            }
            else
                ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Masz za malo monet!");
        }
        case 2:
        {
            if(kasa >= m_tramal)
            {
                new nowe_zdrowie = (zdrowie+m_tramhp);
                if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
                {
                    cs_set_user_money(id, kasa-m_tramal);
                    set_user_health(id, nowe_zdrowie);
                    ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Uleczono Cie o ^x01%i^x03 hp!", m_tramhp);
                }
                if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
                {
                    cs_set_user_money(id, kasa-m_tramal);
                    set_user_health(id, maxzdrowie);
                    ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Jestes w pelni uleczony!");
                }
            }
            else
                ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Masz za malo monet!");
        }
        case 3:
        {
            if(kasa >= m_amfetamina)
            {
                cs_set_user_money(id, kasa-m_amfetamina);
                set_user_gravity(id, m_gravity);
                ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Skaczesz wyzej!");
            }
            else
                ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Masz za malo monet!");
        }
        case 4:
        {

            if(kasa >= m_lotto)
            {
                cs_set_user_money(id, kasa-m_lotto);
                ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Trwa losowanie...");
                new totek = random_num(0, 10);
                
                switch(totek)
                {
                    case 0:
                    {
                        new moneybonus = random_num(500,5000);
                        ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Wygrales kase ^x01%i^x03$!", moneybonus);
                        cs_set_user_money(id, moneybonus);
                    }
                    case 1:
                    {
                        new moneybonus = random_num(5000,16000);
                        ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Wygrales super kase ^x01%i^x03$!", moneybonus);
                        cs_set_user_money(id, moneybonus);
                    }
                    case 2:
                    {
                        set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-0.3);
                        ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Wygrales nizsza grawitacje!");
                    }
                    case 3:
                        ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Niestety nic nie wygrales!");
                    case 4:
                    {
                        new bonusxp = random_num(m_expmin ,75);
                        cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+bonusxp);
                        ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego EXP'a !", bonusxp);
                    }
                    case 5:
                    {
                        cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
                        ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Wygrales losowy perk!");
                    }
                    case 6:
                    {
                        new healthbonus = random_num(10,m_tramal);
                        set_user_health(id, get_user_health(id)+healthbonus);
                        ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego HP!", healthbonus);
                    }
                    case 7:
                    {
                        new healthbonus = random_num(10,m_ibuprofen);
                        set_user_health(id, get_user_health(id)-healthbonus);
                        ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Straciles ^x01%i^x03 HP!", healthbonus);
                    }
                    case 8:
                        ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Niestety nic nie wygrales !");
                    case 9:
                    {
                        new xpbonus = random_num(75,m_expmax);
                        cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+xpbonus);
                        ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego EXP'a!", xpbonus);
                    }
                    case 10:
                    {
                        cs_set_user_money(id, kasa+m_lotto);
                        ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Nic nie wygrales, ale kasa sie zwrocila! Hehehee :)");
                    }
                        
                }
            }        
            else
                ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Masz za malo monet!");
        }
        case 5:
        {
            if(kasa >= m_doswiadczenie)
            {
                new exp = cod_get_user_xp(id);
                new losowy = random_num(m_expmin, m_expmax);
                cs_set_user_money(id, kasa-m_doswiadczenie);
                cod_set_user_xp(id, exp+losowy)
                ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Dostales ^x01%i^x03 EXP'a!", losowy);
            }
            else
                ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Masz za malo monet!");
        }
        case 6:
        {
            if(kasa >= m_ruletka)
            {
                cs_set_user_money(id, kasa-m_ruletka);
                cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
                ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Kupiles losowy perk!");
            }
            else
                ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Masz za malo monet!");
        }
                
    }
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

public SklepCoins(id)
{
    // Pobieranie cvar
    c_ibuprofen = get_pcvar_num(cvar_c_ibuprofen);
    c_fenacetyna = get_pcvar_num(cvar_c_fenacetyna);
    c_tramal = get_pcvar_num(cvar_c_tramal);
    c_amfetamina = get_pcvar_num(cvar_c_amfetamina);
    c_lotto = get_pcvar_num(cvar_c_lotto);
    c_doswiadczenie = get_pcvar_num(cvar_c_doswiadczenie);
    c_ruletka = get_pcvar_num(cvar_c_ruletka);
    
    c_ibuhp = get_pcvar_num(cvar_c_ibuhp);
    c_fenhp = get_pcvar_num(cvar_c_fenhp);
    c_tramhp = get_pcvar_num(cvar_c_tramhp);
    c_gravity = get_pcvar_float(cvar_c_gravity);
    c_expmin = get_pcvar_num(cvar_c_expmin);
    c_expmax = get_pcvar_num(cvar_c_expmax);
    
    new tytul[25], ibu[65], fen[65], tra[65], amf[65], lot[65], dos[65], rul[65];

    format(tytul, 24, "\rSklep \yMrocznyFrag.pl");
    formatex(ibu, 64, "Ibuprofen \r[Leczy %i HP] \yKoszt:\r %iM", c_ibuhp, c_ibuprofen);
    formatex(fen, 64, "Fenacetyna \r[Leczy %i HP] \yKoszt:\r %iM", c_fenhp, c_fenacetyna);
    formatex(tra, 64, "Tramal \r[Leczy %i HP] \yKoszt:\r %iM", c_tramhp, c_tramal);
    formatex(amf, 64, "Amfetamina \r[Wyzej skaczesz] \yKoszt:\r %iM", c_amfetamina);
    formatex(lot, 64, "Lotto \r[Losowanie bonusow] \yKoszt:\r %iM", c_lotto);
    formatex(dos, 64, "Doswiadczenie \r[Dostajesz losowy EXP] \yKoszt:\r %iM", c_doswiadczenie);
    formatex(rul, 64, "Ruletka \r[Dostajesz losowy perk] \yKoszt:\r %iM", c_ruletka);
    
    new menu = menu_create(tytul, "SklepCoins_Handler");
    menu_additem(menu, ibu, "1");
    menu_additem(menu, fen, "1");
    menu_additem(menu, tra, "1");
    menu_additem(menu, amf, "1");
    menu_additem(menu, lot, "1");
    menu_additem(menu, dos, "1");
    menu_additem(menu, rul, "1");
    menu_display(id, menu);
}

public SklepCoins_Handler(id, menu, item)
{
    
    if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
        return PLUGIN_CONTINUE;
    
    new zdrowie = get_user_health(id);
    new kasa = cod_get_user_coins(id)
    new maxzdrowie = cod_get_user_health(id)+100
    
    if(item == MENU_EXIT)
    {
        menu_destroy(menu);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    
    switch(item)
    {
        case 0:
        {
            if(kasa >= c_ibuprofen)
            {
                new nowe_zdrowie = (zdrowie+c_ibuhp);
                if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
                {
                    cod_set_user_coins(id, kasa-c_ibuprofen);
                    set_user_health(id, nowe_zdrowie);
                    ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Uleczono Cie o ^x01%i^x03 hp!", c_ibuhp);
                }
                if(nowe_zdrowie > maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
                {
                    cod_set_user_coins(id, kasa-c_ibuprofen);
                    set_user_health(id, maxzdrowie);
                    ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Jestes w pelni uleczony!");
                }
                
            }
            else
                ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Masz za malo monet!");
        }
        case 1:
        {
            if(kasa >= c_fenacetyna)
            {
                new nowe_zdrowie = (zdrowie+c_fenhp);
                if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
                {
                    cod_set_user_coins(id, kasa-c_fenacetyna);
                    set_user_health(id, nowe_zdrowie);
                    ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Uleczono Cie o ^x01%i^x03 hp!", c_fenhp);
                }
                if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
                {
                    cod_set_user_coins(id, kasa-c_fenacetyna);
                    set_user_health(id, maxzdrowie);
                    ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Jestes w pelni uleczony!");
                }
            }
            else
                ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Masz za malo monet!");
        }
        case 2:
        {
            if(kasa >= c_tramal)
            {
                new nowe_zdrowie = (zdrowie+c_tramhp);
                if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
                {
                    cod_set_user_coins(id, kasa-c_tramal);
                    set_user_health(id, nowe_zdrowie);
                    ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Uleczono Cie o ^x01%i^x03 hp!", c_tramhp);
                }
                if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
                {
                    cod_set_user_coins(id, kasa-c_tramal);
                    set_user_health(id, maxzdrowie);
                    ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Jestes w pelni uleczony!");
                }
            }
            else
                ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Masz za malo monet!");
        }
        case 3:
        {
            if(kasa >= c_amfetamina)
            {
                cod_set_user_coins(id, kasa-c_amfetamina);
                set_user_gravity(id, c_gravity);
                ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Skaczesz wyzej!");
            }
            else
                ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Masz za malo monet!");
        }
        case 4:
        {

            if(kasa >= c_lotto)
            {
                cod_set_user_coins(id, kasa-c_lotto);
                ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Trwa losowanie!");
                new totek = random_num(0, 10);
                
                switch(totek)
                {
                    case 0:
                    {
                        new moneybonus = random_num(500,5000);
                        ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Wygrales kase ^x01%i^x03$!", moneybonus);
                        cs_set_user_money(id, moneybonus);
                    }
                    case 1:
                    {
                        new moneybonus = random_num(5000,16000);
                        ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Wygrales super kase ^x01%i^x03$!", moneybonus);
                        cs_set_user_money(id, moneybonus);
                    }
                    case 2:
                    {
                        set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-0.3);
                        ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Wygrales nizsza grawitacje!");
                    }
                    case 3:
                        ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Niestety nic nie wygrales!");
                    case 4:
                    {
                        new bonusxp = random_num(c_expmin ,75);
                        cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+bonusxp);
                        ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego EXP'a !", bonusxp);
                    }
                    case 5:
                    {
                        cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
                        ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Wygrales losowy perk!");
                    }
                    case 6:
                    {
                        new healthbonus = random_num(10,c_tramal);
                        set_user_health(id, get_user_health(id)+healthbonus);
                        ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego HP!", healthbonus);
                    }
                    case 7:
                    {
                        new healthbonus = random_num(10,c_ibuprofen);
                        set_user_health(id, get_user_health(id)-healthbonus);
                        ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Straciles ^x01%i^x03 HP!", healthbonus);
                    }
                    case 8:
                        ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Niestety nic nie wygrales !");
                    case 9:
                    {
                        new xpbonus = random_num(75,c_expmax);
                        cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+xpbonus);
                        ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego EXP'a!", xpbonus);
                    }
                    case 10:
                    {
                        cs_set_user_money(id, kasa+c_lotto);
                        ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Nic nie wygrales, ale monety sie zwrocily!");
                    }
                        
                }
            }        
            else
                ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Masz za malo monet!");
        }
        case 5:
        {
            if(kasa >= c_doswiadczenie)
            {
                new exp = cod_get_user_xp(id);
                new losowy = random_num(c_expmin, c_expmax);
                cod_set_user_coins(id, kasa-c_doswiadczenie);
                cod_set_user_xp(id, exp+losowy)
                ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Dostales ^x01%i^x03 EXP'a!", losowy);
            }
            else
                ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Masz za malo monet!");
        }
        case 6:
        {
            if(kasa >= c_ruletka)
            {
                cod_set_user_coins(id, kasa-c_ruletka);
                cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
                ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Kupiles losowy perk!");
            }
            else
                ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Masz za malo monet!");
        }
    }
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


#9 kubkos

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:28
  • GG:
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Tajna baza twojej starej :)
Offline

Napisano 06.01.2014 11:24

Wypieprz to z kazdej funkcji:

    if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
        return PLUGIN_CONTINUE;

skompiluj i sprawdz.

 


  • +
  • -
  • 0

#10 Atroven

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:122
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Lbn
Offline

Napisano 06.01.2014 11:49

Ale ja chce zeby menu nie znikalo tylko tam gdzie podalem case. w ruletce.



#11 kubkos

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:28
  • GG:
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Tajna baza twojej starej :)
Offline

Napisano 06.01.2014 11:59

Nie rozumiem cie, chcesz zeby menu znikalo w innych funkcjach a nie znikalo w ruletce? A tak wogóle. to dziala to co ci podalem? Dziwnie to tlumaczysz.


  • +
  • -
  • 0

#12 Atroven

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:122
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Lbn
Offline

Napisano 06.01.2014 12:09

close dajcie. i dziala tamto drugiego usera ;d


Użytkownik Atroven edytował ten post 06.01.2014 12:10


#13 glut

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 954
Master

  • Postów:2 086
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 06.01.2014 12:11

swoje case zamień na te

case 6:
        {
            if(kasa >= m_ruletka)
            {
                cs_set_user_money(id, kasa-m_ruletka);
                cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
                ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Kupiles losowy perk!");
            }
            else
                ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Masz za malo monet!");

            menu_display(id, menu);
	    return PLUGIN_CONTINUE;
        }

  • +
  • -
  • 0

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:


#14 glut

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 954
Master

  • Postów:2 086
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 06.01.2014 12:11

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych