Witam jak wyzej.. jak zrobic aby nie znikalo menu sklepu ? proszę o podanie wzoru gdzie co trzeba dodać.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
[ROZWIĄZANE] Jak zrobic aby NIE znikalo menu sklepu ?
#1
Napisano 02.01.2014 11:16
#2
Napisano 02.01.2014 11:49
menu_display(id, menu); return PLUGIN_CONTINUE;np.
case 0:{ client_cmd(id, "say XXX"); menu_display(id, menu); return PLUGIN_CONTINUE;
Użytkownik R3D BuLL edytował ten post 02.01.2014 11:55
#3
Napisano 05.01.2014 15:20
A jak mam takie case ?
case 6: { if(kasa >= m_ruletka) { cs_set_user_money(id, kasa-m_ruletka); cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1); ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Kupiles losowy perk!"); } else ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Masz za malo monet!"); }
Weż dodaj.
#4
Napisano 05.01.2014 17:15
Pokaz kolego caly ten plugin menu to ci ponaprawiamy.
#5
Napisano 05.01.2014 20:28
a nie mozecie tutaj ? Kazde case ma taki sam wyglad w kodzie.
#6
Napisano 05.01.2014 20:38
case 6: { if(kasa >= m_ruletka) { cs_set_user_money(id, kasa-m_ruletka); cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1); ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Kupiles losowy perk!"); } else ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Masz za malo monet!"); menu_display(id, menu); return PLUGIN_CONTINUE; }
Dobrze to jest ?
Użytkownik Atroven edytował ten post 05.01.2014 20:38
#7
Napisano 06.01.2014 10:15
Tu nie chodzi o case, mowie ci daj caly plugin, nawet po tym co tu mam nie wiem co to jest kasa i m_ruletka bo nie mam definicji. Czekam na caly plugin.
#8
Napisano 06.01.2014 11:19
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <cstrike> #include <fun> #include <colorchat> native cod_set_user_coins(id, wartosc); native cod_get_user_coins(id); new m_ibuprofen, m_fenacetyna, m_tramal, m_amfetamina, m_lotto, m_doswiadczenie, m_ruletka, m_ibuhp, m_fenhp, m_tramhp, m_expmin, m_expmax; new c_ibuprofen, c_fenacetyna, c_tramal, c_amfetamina, c_lotto, c_doswiadczenie, c_ruletka, c_ibuhp, c_fenhp, c_tramhp, c_expmin, c_expmax; new cvar_m_ibuprofen, cvar_m_fenacetyna, cvar_m_tramal, cvar_m_amfetamina, cvar_m_lotto, cvar_m_doswiadczenie, cvar_m_ruletka, cvar_m_ibuhp, cvar_m_fenhp, cvar_m_tramhp, cvar_m_expmin, cvar_m_expmax; new cvar_c_ibuprofen, cvar_c_fenacetyna, cvar_c_tramal, cvar_c_amfetamina, cvar_c_lotto, cvar_c_doswiadczenie, cvar_c_ruletka, cvar_c_ibuhp, cvar_c_fenhp, cvar_c_tramhp, cvar_c_expmin, cvar_c_expmax; new Float:m_gravity; new Float:c_gravity; new cvar_m_gravity; new cvar_c_gravity; public plugin_init() { register_plugin("CodShop by MieTeK edit MrocznyFrag.pl", "1.2", "MieTeK/MrocznyFrag.pl"); register_clcmd("say /sklep", "Sklep"); register_clcmd("say /sklep", "Sklep"); register_clcmd("say /s", "Sklep"); // Cvar Money Cost cvar_m_ibuprofen = register_cvar("shop_money_ibuprofen", "3000"); cvar_m_fenacetyna = register_cvar("shop_money_fenacetyna", "4000"); cvar_m_tramal = register_cvar("shop_money_tramal", "5000"); cvar_m_amfetamina = register_cvar("shop_money_amfetamina", "8000"); cvar_m_lotto = register_cvar("shop_money_lotto", "8000"); cvar_m_doswiadczenie = register_cvar("shop_money_doswiadczenie", "16000"); cvar_m_ruletka = register_cvar("shop_money_ruletka", "6000"); // Cvar Money Ammount cvar_m_ibuhp = register_cvar("shop_money_ibuhp", "1000"); cvar_m_fenhp = register_cvar("shop_money_fenhp", "2500"); cvar_m_tramhp = register_cvar("shop_money_tramhp", "5000"); cvar_m_gravity = register_cvar("shop_money_gravity", "0.50"); cvar_m_expmin = register_cvar("shop_money_expmin", "1000"); cvar_m_expmax = register_cvar("shop_money_expmax", "1000000"); // Cvar Coins Cost cvar_c_ibuprofen = register_cvar("shop_coins_ibuprofen", "5"); cvar_c_fenacetyna = register_cvar("shop_coins_fenacetyna", "7"); cvar_c_tramal = register_cvar("shop_coins_tramal", "10"); cvar_c_amfetamina = register_cvar("shop_coins_amfetamina", "8"); cvar_c_lotto = register_cvar("shop_coins_lotto", "8"); cvar_c_doswiadczenie = register_cvar("shop_coins_doswiadczenie", "16"); cvar_c_ruletka = register_cvar("shop_coins_ruletka", "6"); // Cvar Coins Ammount cvar_c_ibuhp = register_cvar("shop_coins_ibuhp", "1000"); cvar_c_fenhp = register_cvar("shop_coins_fenhp", "2500"); cvar_c_tramhp = register_cvar("shop_coins_tramhp", "5000"); cvar_c_gravity = register_cvar("shop_coins_gravity", "0.50"); cvar_c_expmin = register_cvar("shop_coins_expmin", "1000"); cvar_c_expmax = register_cvar("shop_coins_expmax", "1000000"); } public plugin_cfg() { new lokalizacja_cfg[33]; get_configsdir(lokalizacja_cfg, charsmax(lokalizacja_cfg)); server_cmd("exec %s/codshop.cfg", lokalizacja_cfg); server_exec() } public Sklep(id) { new tytul[25], money[25], coins[25]; format(tytul, 24, "\rSklep \yMrocznyFrag.pl"); formatex(money, 64, "Place \rZielonymi"); formatex(coins, 64, "Place \rMonetami"); new menu = menu_create(tytul, "Sklep_Handler"); menu_additem(menu, money, "1"); menu_additem(menu, coins, "1"); menu_display(id, menu); } public Sklep_Handler(id, menu, item) { if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } switch(item) { case 0: { SklepMoney(id) } case 1: { SklepCoins(id) } } return PLUGIN_CONTINUE; } public SklepMoney(id) { // Pobieranie cvar m_ibuprofen = get_pcvar_num(cvar_m_ibuprofen); m_fenacetyna = get_pcvar_num(cvar_m_fenacetyna); m_tramal = get_pcvar_num(cvar_m_tramal); m_amfetamina = get_pcvar_num(cvar_m_amfetamina); m_lotto = get_pcvar_num(cvar_m_lotto); m_doswiadczenie = get_pcvar_num(cvar_m_doswiadczenie); m_ruletka = get_pcvar_num(cvar_m_ruletka); m_ibuhp = get_pcvar_num(cvar_m_ibuhp); m_fenhp = get_pcvar_num(cvar_m_fenhp); m_tramhp = get_pcvar_num(cvar_m_tramhp); m_gravity = get_pcvar_float(cvar_m_gravity); m_expmin = get_pcvar_num(cvar_m_expmin); m_expmax = get_pcvar_num(cvar_m_expmax); new tytul[25], ibu[65], fen[65], tra[65], amf[65], lot[65], dos[65], rul[65]; format(tytul, 24, "\rSklep \yMrocznyFrag.pl"); formatex(ibu, 64, "Ibuprofen \r[Leczy %i HP] \yKoszt:\r %i$", m_ibuhp, m_ibuprofen); formatex(fen, 64, "Fenacetyna \r[Leczy %i HP] \yKoszt:\r %i$", m_fenhp, m_fenacetyna); formatex(tra, 64, "Tramal \r[Leczy %i HP] \yKoszt:\r %i$", m_tramhp, m_tramal); formatex(amf, 64, "Amfetamina \r[Wyzej skaczesz] \yKoszt:\r %i$", m_amfetamina); formatex(lot, 64, "Lotto \r[Losowanie bonusow] \yKoszt:\r %i$", m_lotto); formatex(dos, 64, "Doswiadczenie \r[Dostajesz losowy EXP] \yKoszt:\r %i$", m_doswiadczenie); formatex(rul, 64, "Ruletka \r[Dostajesz losowy perk] \yKoszt:\r %i$", m_ruletka); new menu = menu_create(tytul, "SklepMoney_Handler"); menu_additem(menu, ibu, "1"); menu_additem(menu, fen, "1"); menu_additem(menu, tra, "1"); menu_additem(menu, amf, "1"); menu_additem(menu, lot, "1"); menu_additem(menu, dos, "1"); menu_additem(menu, rul, "1"); menu_display(id, menu); } public SklepMoney_Handler(id, menu, item) { if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; new zdrowie = get_user_health(id); new kasa = cs_get_user_money(id); new maxzdrowie = cod_get_user_health(id)+100 if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } switch(item) { case 0: { if(kasa >= m_ibuprofen) { new nowe_zdrowie = (zdrowie+m_ibuhp); if(nowe_zdrowie < maxzdrowie) { cs_set_user_money(id, kasa-m_ibuprofen); set_user_health(id, nowe_zdrowie); ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Uleczono Cie o ^x01%i^x03 hp!", m_ibuhp); } if(nowe_zdrowie > maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie) { cs_set_user_money(id, kasa-m_ibuprofen); set_user_health(id, maxzdrowie); ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Jestes w pelni uleczony!"); } } else ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Masz za malo monet!"); } case 1: { if(kasa >= m_fenacetyna) { new nowe_zdrowie = (zdrowie+m_fenhp); if(nowe_zdrowie < maxzdrowie) { cs_set_user_money(id, kasa-m_fenacetyna); set_user_health(id, nowe_zdrowie); ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Uleczono Cie o ^x01%i^x03 hp!", m_fenhp); } if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie) { cs_set_user_money(id, kasa-m_fenacetyna); set_user_health(id, maxzdrowie); ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Jestes w pelni uleczony!"); } } else ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Masz za malo monet!"); } case 2: { if(kasa >= m_tramal) { new nowe_zdrowie = (zdrowie+m_tramhp); if(nowe_zdrowie < maxzdrowie) { cs_set_user_money(id, kasa-m_tramal); set_user_health(id, nowe_zdrowie); ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Uleczono Cie o ^x01%i^x03 hp!", m_tramhp); } if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie) { cs_set_user_money(id, kasa-m_tramal); set_user_health(id, maxzdrowie); ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Jestes w pelni uleczony!"); } } else ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Masz za malo monet!"); } case 3: { if(kasa >= m_amfetamina) { cs_set_user_money(id, kasa-m_amfetamina); set_user_gravity(id, m_gravity); ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Skaczesz wyzej!"); } else ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Masz za malo monet!"); } case 4: { if(kasa >= m_lotto) { cs_set_user_money(id, kasa-m_lotto); ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Trwa losowanie..."); new totek = random_num(0, 10); switch(totek) { case 0: { new moneybonus = random_num(500,5000); ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Wygrales kase ^x01%i^x03$!", moneybonus); cs_set_user_money(id, moneybonus); } case 1: { new moneybonus = random_num(5000,16000); ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Wygrales super kase ^x01%i^x03$!", moneybonus); cs_set_user_money(id, moneybonus); } case 2: { set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-0.3); ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Wygrales nizsza grawitacje!"); } case 3: ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Niestety nic nie wygrales!"); case 4: { new bonusxp = random_num(m_expmin ,75); cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+bonusxp); ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego EXP'a !", bonusxp); } case 5: { cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1); ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Wygrales losowy perk!"); } case 6: { new healthbonus = random_num(10,m_tramal); set_user_health(id, get_user_health(id)+healthbonus); ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego HP!", healthbonus); } case 7: { new healthbonus = random_num(10,m_ibuprofen); set_user_health(id, get_user_health(id)-healthbonus); ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Straciles ^x01%i^x03 HP!", healthbonus); } case 8: ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Niestety nic nie wygrales !"); case 9: { new xpbonus = random_num(75,m_expmax); cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+xpbonus); ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego EXP'a!", xpbonus); } case 10: { cs_set_user_money(id, kasa+m_lotto); ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Nic nie wygrales, ale kasa sie zwrocila! Hehehee :)"); } } } else ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Masz za malo monet!"); } case 5: { if(kasa >= m_doswiadczenie) { new exp = cod_get_user_xp(id); new losowy = random_num(m_expmin, m_expmax); cs_set_user_money(id, kasa-m_doswiadczenie); cod_set_user_xp(id, exp+losowy) ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Dostales ^x01%i^x03 EXP'a!", losowy); } else ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Masz za malo monet!"); } case 6: { if(kasa >= m_ruletka) { cs_set_user_money(id, kasa-m_ruletka); cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1); ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Kupiles losowy perk!"); } else ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Masz za malo monet!"); } } return PLUGIN_CONTINUE; } public SklepCoins(id) { // Pobieranie cvar c_ibuprofen = get_pcvar_num(cvar_c_ibuprofen); c_fenacetyna = get_pcvar_num(cvar_c_fenacetyna); c_tramal = get_pcvar_num(cvar_c_tramal); c_amfetamina = get_pcvar_num(cvar_c_amfetamina); c_lotto = get_pcvar_num(cvar_c_lotto); c_doswiadczenie = get_pcvar_num(cvar_c_doswiadczenie); c_ruletka = get_pcvar_num(cvar_c_ruletka); c_ibuhp = get_pcvar_num(cvar_c_ibuhp); c_fenhp = get_pcvar_num(cvar_c_fenhp); c_tramhp = get_pcvar_num(cvar_c_tramhp); c_gravity = get_pcvar_float(cvar_c_gravity); c_expmin = get_pcvar_num(cvar_c_expmin); c_expmax = get_pcvar_num(cvar_c_expmax); new tytul[25], ibu[65], fen[65], tra[65], amf[65], lot[65], dos[65], rul[65]; format(tytul, 24, "\rSklep \yMrocznyFrag.pl"); formatex(ibu, 64, "Ibuprofen \r[Leczy %i HP] \yKoszt:\r %iM", c_ibuhp, c_ibuprofen); formatex(fen, 64, "Fenacetyna \r[Leczy %i HP] \yKoszt:\r %iM", c_fenhp, c_fenacetyna); formatex(tra, 64, "Tramal \r[Leczy %i HP] \yKoszt:\r %iM", c_tramhp, c_tramal); formatex(amf, 64, "Amfetamina \r[Wyzej skaczesz] \yKoszt:\r %iM", c_amfetamina); formatex(lot, 64, "Lotto \r[Losowanie bonusow] \yKoszt:\r %iM", c_lotto); formatex(dos, 64, "Doswiadczenie \r[Dostajesz losowy EXP] \yKoszt:\r %iM", c_doswiadczenie); formatex(rul, 64, "Ruletka \r[Dostajesz losowy perk] \yKoszt:\r %iM", c_ruletka); new menu = menu_create(tytul, "SklepCoins_Handler"); menu_additem(menu, ibu, "1"); menu_additem(menu, fen, "1"); menu_additem(menu, tra, "1"); menu_additem(menu, amf, "1"); menu_additem(menu, lot, "1"); menu_additem(menu, dos, "1"); menu_additem(menu, rul, "1"); menu_display(id, menu); } public SklepCoins_Handler(id, menu, item) { if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; new zdrowie = get_user_health(id); new kasa = cod_get_user_coins(id) new maxzdrowie = cod_get_user_health(id)+100 if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } switch(item) { case 0: { if(kasa >= c_ibuprofen) { new nowe_zdrowie = (zdrowie+c_ibuhp); if(nowe_zdrowie < maxzdrowie) { cod_set_user_coins(id, kasa-c_ibuprofen); set_user_health(id, nowe_zdrowie); ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Uleczono Cie o ^x01%i^x03 hp!", c_ibuhp); } if(nowe_zdrowie > maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie) { cod_set_user_coins(id, kasa-c_ibuprofen); set_user_health(id, maxzdrowie); ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Jestes w pelni uleczony!"); } } else ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Masz za malo monet!"); } case 1: { if(kasa >= c_fenacetyna) { new nowe_zdrowie = (zdrowie+c_fenhp); if(nowe_zdrowie < maxzdrowie) { cod_set_user_coins(id, kasa-c_fenacetyna); set_user_health(id, nowe_zdrowie); ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Uleczono Cie o ^x01%i^x03 hp!", c_fenhp); } if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie) { cod_set_user_coins(id, kasa-c_fenacetyna); set_user_health(id, maxzdrowie); ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Jestes w pelni uleczony!"); } } else ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Masz za malo monet!"); } case 2: { if(kasa >= c_tramal) { new nowe_zdrowie = (zdrowie+c_tramhp); if(nowe_zdrowie < maxzdrowie) { cod_set_user_coins(id, kasa-c_tramal); set_user_health(id, nowe_zdrowie); ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Uleczono Cie o ^x01%i^x03 hp!", c_tramhp); } if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie) { cod_set_user_coins(id, kasa-c_tramal); set_user_health(id, maxzdrowie); ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Jestes w pelni uleczony!"); } } else ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Masz za malo monet!"); } case 3: { if(kasa >= c_amfetamina) { cod_set_user_coins(id, kasa-c_amfetamina); set_user_gravity(id, c_gravity); ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Skaczesz wyzej!"); } else ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Masz za malo monet!"); } case 4: { if(kasa >= c_lotto) { cod_set_user_coins(id, kasa-c_lotto); ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Trwa losowanie!"); new totek = random_num(0, 10); switch(totek) { case 0: { new moneybonus = random_num(500,5000); ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Wygrales kase ^x01%i^x03$!", moneybonus); cs_set_user_money(id, moneybonus); } case 1: { new moneybonus = random_num(5000,16000); ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Wygrales super kase ^x01%i^x03$!", moneybonus); cs_set_user_money(id, moneybonus); } case 2: { set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-0.3); ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Wygrales nizsza grawitacje!"); } case 3: ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Niestety nic nie wygrales!"); case 4: { new bonusxp = random_num(c_expmin ,75); cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+bonusxp); ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego EXP'a !", bonusxp); } case 5: { cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1); ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Wygrales losowy perk!"); } case 6: { new healthbonus = random_num(10,c_tramal); set_user_health(id, get_user_health(id)+healthbonus); ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego HP!", healthbonus); } case 7: { new healthbonus = random_num(10,c_ibuprofen); set_user_health(id, get_user_health(id)-healthbonus); ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Straciles ^x01%i^x03 HP!", healthbonus); } case 8: ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Niestety nic nie wygrales !"); case 9: { new xpbonus = random_num(75,c_expmax); cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+xpbonus); ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego EXP'a!", xpbonus); } case 10: { cs_set_user_money(id, kasa+c_lotto); ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Nic nie wygrales, ale monety sie zwrocily!"); } } } else ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Masz za malo monet!"); } case 5: { if(kasa >= c_doswiadczenie) { new exp = cod_get_user_xp(id); new losowy = random_num(c_expmin, c_expmax); cod_set_user_coins(id, kasa-c_doswiadczenie); cod_set_user_xp(id, exp+losowy) ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Dostales ^x01%i^x03 EXP'a!", losowy); } else ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Masz za malo monet!"); } case 6: { if(kasa >= c_ruletka) { cod_set_user_coins(id, kasa-c_ruletka); cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1); ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Kupiles losowy perk!"); } else ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Masz za malo monet!"); } } return PLUGIN_CONTINUE; } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */
#9
Napisano 06.01.2014 11:24
Wypieprz to z kazdej funkcji:
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
skompiluj i sprawdz.
#10
Napisano 06.01.2014 11:49
Ale ja chce zeby menu nie znikalo tylko tam gdzie podalem case. w ruletce.
#11
Napisano 06.01.2014 11:59
Nie rozumiem cie, chcesz zeby menu znikalo w innych funkcjach a nie znikalo w ruletce? A tak wogóle. to dziala to co ci podalem? Dziwnie to tlumaczysz.
#12
Napisano 06.01.2014 12:09
close dajcie. i dziala tamto drugiego usera ;d
Użytkownik Atroven edytował ten post 06.01.2014 12:10
#13
Napisano 06.01.2014 12:11
case 6: { if(kasa >= m_ruletka) { cs_set_user_money(id, kasa-m_ruletka); cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1); ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Kupiles losowy perk!"); } else ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Masz za malo monet!"); menu_display(id, menu); return PLUGIN_CONTINUE; }
#14
Napisano 06.01.2014 12:11
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
|
CoD Nowy
[ROZWIĄZANE] Problem z niewidzialnościąNapisany przez wojtu1, 16.05.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych