Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z robieniem perku.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bulbe

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:26
  • Lokalizacja:Bielgora
Offline

Napisano 01.01.2014 18:12

Wiec zaczne od tego ze nie wiedzialem gdzie to napisac wiec... Kolega podal mi linka jak sie robi perka i zrobilem wszystko jak tam pisalo i powinno wszystko dzialac aleee nie da sie skompilowac na amxx... A nie na kompilator amxx a nie na jakims innym kompilatorze, no nie da sie. I kolega mi jakos to zrobil ze ten perk dziala ale nie dzialaja jego moce np. Mam perk skoczny m4 ma 15 skokow oraz m4 i te 15 skokow nie dziala a m4 dostaje raz na mapke. Wiec pomoze ktos rozwiazac to o co tu chodzi? Tylko zebym zrozumial a nie jak kolega "Jak ty to zrobiles? Napiszesz? (Nie mam czasu na gowna)" i sie nie dowiedzialem..
Wiec proszę o wytlumaczenie co ty jest zle oraz jak ktos ma dobry link jak sie robi perka to proszę o podeslanie.
  • +
  • -
  • 0

#2 ex0

    Wolny strzelec.

  • Power User

Reputacja: 383
Wszechpomocny

  • Postów:1 127
  • GG:
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Żywiec
Offline

Napisano 01.01.2014 18:18

Może podałbyś .sma tego perku, podałbyś jakie błędy wyskakują, żeby nie trzeba było sprawdzać na kompilatorze.

Nic nie wiemy odnośnie tego, tylko tyle "nie kompiluje się" no wiele mi to mówi ...
Nie będzie jakichś pewnie zmiennych czy includów wpisanych i ot co cała sprawa.

Czekam na załączniki i możemy kontynuować rozmowę.


  • +
  • -
  • 1

TWORZENIE FOR SPOŁECZNOŚCIOWYCH | ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI
WSPARCIE TECHNICZNE SERWERÓW HLDS | MODERNIZACJA, OPTYMALIZACJA, ZABEZPIECZENIA


Zapraszam do mojego profilu ;)


#3 Don Komar

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:25
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Wszędzie :D
Offline

Napisano 01.01.2014 18:22

Masz w załączniku. Sprawdź

Załączone pliki

  • Załączony plik  perk.rar   2,45 KB  30 Ilość pobrań


#4 Bulbe

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:26
  • Lokalizacja:Bielgora
Offline

Napisano 01.01.2014 18:40

Moge ci podac ten perk... Wy mnie nie rozumiecie... "Dajmy ze podam wam te sma perku ale co z tego? Wy mi to zrobicie a ja chce zeby mi ktos wytlumaczyl jak sie robi perka bez bledow i wogóle. Zeby dalo sie skompilowac."
  • +
  • -
  • 0

#5 Don Komar

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:25
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Wszędzie :D
Offline

Napisano 01.01.2014 18:49

Najlepiej to zrób w generatorze klas Cod Mod na forum klasę ktora miała by mieć 15 skoków i M4 zapisz to w SMA a pózniej przekształć według tego poradnika: http://amxx.pl/topic...perk-na-szybko/



#6 zasalata

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:36
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 01.01.2014 22:11

Masz masę tutoriali + dokumentacje, nikt ci z nieba nie powie w czym jest błąd.


  • +
  • -
  • 0

#7 FarGoosiek

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:180
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Kalisz
Offline

Napisano 01.01.2014 22:37

Nie dodałeś logeventa round_start 

 

w public plugin_init()

 

dodaj

register_logevent("RoundStart", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start")
 

 

potem tworzysz publica od startu rundy w którym dodajesz że ta klasa będzie dostawać m4 ;) w CODZIE to chyba zmienna jest maklase[id] ;P

 

czyli 

 

public RoundStart(){
for (new i=0; i < 33; i++){
if(maklase[i] == 1)
{
fm_give_item(i,"weapon_m4a1")
fm_give_item(i,"ammo_556nato")
fm_give_item(i,"ammo_556nato")
fm_give_item(i,"ammo_556nato")
 
}
 
}
}
 
 
 

  • +
  • -
  • 0

I love street workout <3 


#8 R3D BuLL

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:123
  • GG:
  • Lokalizacja:Lodz
Offline

Napisano 02.01.2014 00:50

@up Chyba jeden blad: )
if(maklase[i] == 1)
Kolega chcial na perk, czyli zamienic w/w linijke na
if(maperk[i] == 1)
//PS Jezeli sie pomylilem, przepraszam
  • +
  • -
  • 0

#9 Majko:P

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:23
  • GG:
  • Imię:Arek
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 02.01.2014 11:18

@up Ty też popełniłeś błąd :)

if(ma_klase[id] == 1)

zmienić na:

if(ma_perk[id] == 1)

Użytkownik Majko:P edytował ten post 02.01.2014 11:19

b_350_20_383257_432026_F1A815_111111.png





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Coinsy CSGOPolygon Za SMS, PSC , Przelew - CoinSell.pro
Skiny do CS:GO za SMS, PSC, Przelew - CSGOPaka.com
Automatyczny Bot Levelowania Steam - LVLUPSteam.com
CSGO Gambling Sites and Free Betting Codes - DreamCodes.gg