Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Dynamit ze starego cod

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 ptk.

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:248
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 30.12.2013 23:19

Witam 

Chciabym przerobić tak dynamit z nowego cod aby działał jak stary jednak borykam się z problemami ponieważ w nowym cod mine się stawia.

Wlepiłem ten cod do klasy z dynamitem i niewypał 

	public StworzRakiete(id)
	{
		if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
		{
			client_print(id, print_center, "Wykrzystales juz wszystkie rakiety!");
			return PLUGIN_CONTINUE;
		}
		
		if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
		{
			client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
			return PLUGIN_CONTINUE;
		}
		
		if (is_user_alive(id))
		{	
			if(inteligencja_gracza[id] < 1)
				client_print(id, print_center, "Aby wzmocnic rakiete, zwieksz inteligencje!");
			
			poprzednia_rakieta_gracza[id] = get_gametime();
			ilosc_rakiet_gracza[id]--;
			
			new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
			
			entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
			entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
			
			new Ent = create_entity("info_target");
			
			entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "Rocket");
			entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
			
			vAngle[0] *= -1.0;
			
			entity_set_origin(Ent, Origin);
			entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
			
			entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
			entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
			entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
			entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
			
			VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
			entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
		}	
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	public PolozDynamit(id)
	{
		if(!ilosc_dynamitow_gracza[id])
		{
			client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz caly dynamit!");
			return PLUGIN_CONTINUE;
		}
		
		if(inteligencja_gracza[id] < 1)
			client_print(id, print_center, "Aby wzmocnic dynamit, zwieksz inteligencje!");
		
		ilosc_dynamitow_gracza[id]--;
		new Float:fOrigin[3], iOrigin[3];
		entity_get_vector( id, EV_VEC_origin, fOrigin);
		iOrigin[0] = floatround(fOrigin[0]);
		iOrigin[1] = floatround(fOrigin[1]);
		iOrigin[2] = floatround(fOrigin[2]);
		
		message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
		write_byte(TE_EXPLOSION);
		write_coord(iOrigin[0]);
		write_coord(iOrigin[1]);
		write_coord(iOrigin[2]);
		write_short(sprite_blast);
		write_byte(32);
		write_byte(20);
		write_byte(0);
		message_end();
		
		message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
		write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
		write_coord( iOrigin[0] );
		write_coord( iOrigin[1] );
		write_coord( iOrigin[2] );
		write_coord( iOrigin[0] );
		write_coord( iOrigin[1] + 300 );
		write_coord( iOrigin[2] + 300 );
		write_short( sprite_white );
		write_byte( 0 ); // startframe
		write_byte( 0 ); // framerate
		write_byte( 10 ); // life
		write_byte( 10 ); // width
		write_byte( 255 ); // noise
		write_byte( 255 ); // r, g, b
		write_byte( 100 );// r, g, b
		write_byte( 100 ); // r, g, b
		write_byte( 128 ); // brightness
		write_byte( 8 ); // speed
		message_end();
		
		new entlist[33];
		new numfound = find_sphere_class(id, "player", 300.0 , entlist, 32);
		
		for (new i=0; i < numfound; i++)
		{		
			new pid = entlist[i];
			
			if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(id) == get_user_team(pid) || informacje_przedmiotu_gracza[pid][0] == 24)
				continue;
			ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, 0, id, 90.0+float(inteligencja_gracza[id])-redukcja_obrazen_umiejetnosci[pid] , 1);
		}
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}

nw co zrobić aby działało to tak jak na starym cod podaje sma

Załączone pliki







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych