Witam , jak w temacie mam taki prosty plugin :
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#define PLUGIN "Grawitacja"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Autor"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")
}
public Poczatek_Rundy(){
for(new i=1;i<33;i++){
if(is_user_alive(i)){
set_user_gravity(i,0.25)
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.30, 0.36, 0, 6.0, 10.0)
show_hudmessage(0, "Grawitacja zmniejszona, dobrze sie schowaj !")
}
}
set_task(15.0,"gravityoff",1);
}
public gravityoff(){
for(new i=1;i<33;i++){
if(is_user_alive(i)){
set_user_gravity(i,1.0)
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.30, 0.36, 0, 6.0, 10.0)
show_hudmessage(0, "Grawitacja noramalna, zaczynamy gre !")
}
}
}
I chodzi o to że gdy na serwerze gdy ludzie mają niestandardową grawitacje to niestety to nie działa. Przedstawie to na przykładzie serwera zombie mod :
podstawowa grawitacja - x
grawitacja zombie -x1
grawitacja z pluginu x2
Zaczyna się runda , każdy dostaje grawitacje x2 i tutaj wszystko jest ok , ale po 5 sekundach wybierany jest zombie i wtedy nie ma on grawitacji x2 tylko posiada x1 czyli taka jaką powinien mieć po po zakończeniu czasu pluginu . Natomiast po zakonczeniu czasu pluginu zombie posiada grawitacje x . W przypadku humana wszystko jest ok.
Czy ktoś potrafiłby to ogarnąć aby wszystko działało jak należy z grawitacją ? Jeżeli coś niejasne to proszę pisać bo miałem problem z wytłumaczeniem ![]()


Dodatki SourceMod




Temat jest zamknięty








