Witam , jak w temacie mam taki prosty plugin :
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fun> #define PLUGIN "Grawitacja" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Autor" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start") } public Poczatek_Rundy(){ for(new i=1;i<33;i++){ if(is_user_alive(i)){ set_user_gravity(i,0.25) set_hudmessage(255, 0, 0, 0.30, 0.36, 0, 6.0, 10.0) show_hudmessage(0, "Grawitacja zmniejszona, dobrze sie schowaj !") } } set_task(15.0,"gravityoff",1); } public gravityoff(){ for(new i=1;i<33;i++){ if(is_user_alive(i)){ set_user_gravity(i,1.0) set_hudmessage(255, 0, 0, 0.30, 0.36, 0, 6.0, 10.0) show_hudmessage(0, "Grawitacja noramalna, zaczynamy gre !") } } }
I chodzi o to że gdy na serwerze gdy ludzie mają niestandardową grawitacje to niestety to nie działa. Przedstawie to na przykładzie serwera zombie mod :
podstawowa grawitacja - x
grawitacja zombie -x1
grawitacja z pluginu x2
Zaczyna się runda , każdy dostaje grawitacje x2 i tutaj wszystko jest ok , ale po 5 sekundach wybierany jest zombie i wtedy nie ma on grawitacji x2 tylko posiada x1 czyli taka jaką powinien mieć po po zakończeniu czasu pluginu . Natomiast po zakonczeniu czasu pluginu zombie posiada grawitacje x . W przypadku humana wszystko jest ok.
Czy ktoś potrafiłby to ogarnąć aby wszystko działało jak należy z grawitacją ? Jeżeli coś niejasne to proszę pisać bo miałem problem z wytłumaczeniem