Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Muzyka przed końcem rundy

end round sound misc muzyka koniec rundy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 skunew

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:186
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 30.12.2013 15:44

Witam

Mógłby ktoś mi dać/napisać plugin, który 4 sekundy przed końcem rundy lub 4 sekundy przed wybuchem C4 odtwarza muzykę? 

Bardzo proszę

 

This sound: http://speedy.sh/3Cdgu/Warning.wav

sound/misc/csclubdd2infnuke/Warning.wav


  • +
  • -
  • 0

Pomogłem? Kliknij: rep_up.png

 

b_350_20_690849_260738_FFFFFF_000000.png


#2 CeTiS27

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:22
  • GG:
  • Imię:Cetis.
  • Lokalizacja:Warszawa.
Offline

Napisano 30.12.2013 15:50

Przed wybuchem bomby :

#include <amxmodx> 
#include <csx> 
 
#define PLUGIN "Bomb Countdown HUD Timer" 
#define VERSION "0.2" 
#define AUTHOR "SAMURAI" 
 
// 
// KONFIGURACJA TUTAJ 
// 
#define muzyczka "sound/misc/bomba.wav" 
#define czas 10 
// 
 
// 
 
new g_c4timer, pointnum; 
new bool:b_planted = false; 
 
new g_msgsync; 
 
public plugin_init() 
{ 
register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR); 
 
pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer"); 
 
register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start"); 
register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End"); 
register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_"); 
 
g_msgsync = CreateHudSyncObj(); 
} 
 
public newRound() 
{ 
g_c4timer = -1; 
remove_task(652450); 
b_planted = false; 
} 
 
public endRound() 
{ 
g_c4timer = -1; 
remove_task(652450); 
} 
 
public bomb_planted() 
{ 
b_planted = true; 
g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum); 
dispTime() 
set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b"); 
} 
 
public bomb_defused() 
{ 
if(b_planted) 
{ 
remove_task(652450); 
b_planted = false; 
} 
 
} 
 
public bomb_explode() 
{ 
if(b_planted) 
{ 
remove_task(652450); 
b_planted = false; 
} 
 
} 
 
public dispTime() 
{ 
if(!b_planted) 
{ 
remove_task(652450); 
return; 
} 
 
 
if(g_c4timer >= 0) 
{ 
if(g_c4timer > 13) { 
set_hudmessage(0, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1); 
} 
else if(g_c4timer > 7) { 
set_hudmessage(150, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1); 
if(g_c4timer == czas) { 
client_cmd(0, "spk %s", muzyczka) 
} 
} 
else { 
set_hudmessage(150, 0, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1); 
} 
 
ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "C4: %d", g_c4timer); 
 
--g_c4timer; 
} 
 
} 
 
public plugin_precache() 
{ 
precache_sound("misc/bomba.wav") 
 
return PLUGIN_CONTINUE 
}

I tylko sobie edytujesz czas i nazwę nutki. Nwm czy działa nie testowałem. :D


  • +
  • -
  • 0

#3 skunew

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:186
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 30.12.2013 15:54

CeTiS27

Niestety to nie wiem dlaczego mi nie działa.  Myślę, że napisanie pluginu, o który proszę zajmie pare minut może ktoś się skusi, byłbym bardzo wdzięczny.

 

PS Ten plugin ma odtwarzam muzyke i 4 sek przed końcem i 4 sek przed wybuchem. 


  • +
  • -
  • 0

Pomogłem? Kliknij: rep_up.png

 

b_350_20_690849_260738_FFFFFF_000000.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: end, round, sound, misc, muzyka, koniec, rundy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych