Witam
Mógłby ktoś mi dać/napisać plugin, który 4 sekundy przed końcem rundy lub 4 sekundy przed wybuchem C4 odtwarza muzykę?
Bardzo proszę
This sound: http://speedy.sh/3Cdgu/Warning.wav
sound/misc/csclubdd2infnuke/Warning.wav
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 30.12.2013 15:44
Witam
Mógłby ktoś mi dać/napisać plugin, który 4 sekundy przed końcem rundy lub 4 sekundy przed wybuchem C4 odtwarza muzykę?
Bardzo proszę
This sound: http://speedy.sh/3Cdgu/Warning.wav
sound/misc/csclubdd2infnuke/Warning.wav
Napisano 30.12.2013 15:50
Przed wybuchem bomby :
#include <amxmodx>
#include <csx>
#define PLUGIN "Bomb Countdown HUD Timer"
#define VERSION "0.2"
#define AUTHOR "SAMURAI"
//
// KONFIGURACJA TUTAJ
//
#define muzyczka "sound/misc/bomba.wav"
#define czas 10
//
//
new g_c4timer, pointnum;
new bool:b_planted = false;
new g_msgsync;
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR);
pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer");
register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start");
register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End");
register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_");
g_msgsync = CreateHudSyncObj();
}
public newRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
b_planted = false;
}
public endRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
}
public bomb_planted()
{
b_planted = true;
g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum);
dispTime()
set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b");
}
public bomb_defused()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}
}
public bomb_explode()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}
}
public dispTime()
{
if(!b_planted)
{
remove_task(652450);
return;
}
if(g_c4timer >= 0)
{
if(g_c4timer > 13) {
set_hudmessage(0, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
}
else if(g_c4timer > 7) {
set_hudmessage(150, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
if(g_c4timer == czas) {
client_cmd(0, "spk %s", muzyczka)
}
}
else {
set_hudmessage(150, 0, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
}
ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "C4: %d", g_c4timer);
--g_c4timer;
}
}
public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/bomba.wav")
return PLUGIN_CONTINUE
}
I tylko sobie edytujesz czas i nazwę nutki. Nwm czy działa nie testowałem. ![]()
RoundSound bY Doctorr #3Napisany przez Doctorr90, 16.01.2023 |
|
|
|||
RoundSound bY Doctorr #2Napisany przez Doctorr90, 16.01.2023 |
|
|
|||
RoundSound bY DoctorrNapisany przez Doctorr90, 15.01.2023 |
|
|
|||
![]() |
Zombie Plague 4.3
[ROZWIĄZANE] Problem z zmianą sound'ów w ZP 4.3Napisany przez TekLak, 21.07.2019 |
|
|
||
Szukam pluginu RoundSound na wersję 1.8.2/1.8.3Napisany przez FajkaCOD, 19.12.2017 |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych