Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] kupno respawn ON jeżeli jest więcej niż 1 ct


Najlepsza odpowiedź 0-0-0, 29.12.2013 15:33

Sprawdź:

        {    
            if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C)
            {
new gracze_ct[32], ct
get_players(gracze_ct,ct,"ae","CT") 
      if(ct > 2)
      {
        ColorChat(id, RED, "^x03[%s]^x01 xxxx !",gszPrefixShop)
                   return PLUGIN_HANDLED
      }
                if(!juzMozna(id)){
                    return PLUGIN_HANDLED;
                }
                if(is_user_alive(id)) {
                    ColorChat(id, RED, "^x03[%s]^x01 Musisz byc martwy !",gszPrefixShop)
                    return PLUGIN_HANDLED
                }
                if (get_user_frags(id) < get_pcvar_num(costVipFragRespawn)) {
                    ColorChat(id, RED, "^x03[%s]^x01 Masz za malo fragow ! ^x03( %d / %d )",gszPrefixShop, ma_fragi, get_pcvar_num(costVipFragRespawn))
                    return PLUGIN_HANDLED    
                }
                
                if(gbRespawn[id]==get_pcvar_num(bRespawn)){
                    ColorChat(id, BLUE, "^x04[%s]^x01 Wykorzystales juz mozliwosc kupienia Respawna!",gszPrefixShop);
                    return PLUGIN_HANDLED
                }
                gbRespawn[id]++
                
                fm_set_user_frags(id, get_user_frags(id) - get_pcvar_num(costVipFragRespawn))
                set_task(0.5, "respawn_player",id);
                ColorChat(id, RED, "^x03[%s]^x01 Zakupiles:^x04 Respawn",gszPrefixShop)
                refreshfrags(id)
                blokujKomendy(id);
            }
Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 radek_b11

    Hero

  • Zbanowany

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:1019
  • Lokalizacja:Rajowo
Offline

Napisano 29.12.2013 15:30

Witam

 

potrzebuję kod, który pozwoli kupić w sklepie respawn ale tylko i wyłącznie gdy będzie więcej żywych ct niż 1

 

Funkcja z mojego sklepu dotycząca respawn:
 

case 4:
        {    
            if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C)
            {
                if(!juzMozna(id)){
                    return PLUGIN_HANDLED;
                }
                if(is_user_alive(id)) {
                    ColorChat(id, RED, "^x03[%s]^x01 Musisz byc martwy !",gszPrefixShop)
                    return PLUGIN_HANDLED
                }
                if (get_user_frags(id) < get_pcvar_num(costVipFragRespawn)) {
                    ColorChat(id, RED, "^x03[%s]^x01 Masz za malo fragow ! ^x03( %d / %d )",gszPrefixShop, ma_fragi, get_pcvar_num(costVipFragRespawn))
                    return PLUGIN_HANDLED    
                }
                
                if(gbRespawn[id]==get_pcvar_num(bRespawn)){
                    ColorChat(id, BLUE, "^x04[%s]^x01 Wykorzystales juz mozliwosc kupienia Respawna!",gszPrefixShop);
                    return PLUGIN_HANDLED
                }
                gbRespawn[id]++
                
                fm_set_user_frags(id, get_user_frags(id) - get_pcvar_num(costVipFragRespawn))
                set_task(0.5, "respawn_player",id);
                ColorChat(id, RED, "^x03[%s]^x01 Zakupiles:^x04 Respawn",gszPrefixShop)
                refreshfrags(id)
                blokujKomendy(id);
            }

w którym miejscu umieścić funkcję że chodzi o ct i że musi być min 2 CT żywych! żeby był dostępny respawn do kupna


Cs 1.6:   GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK] #1         IP: 31.186.81.62:27062  |  GoldGame.pl [Hns Ganiany][100aa] #2  IP: 31.186.84.46:27074

               GoldGame.pl [Hns Treningowy] #3  IP: 31.186.81.70:27059  |  GoldGame.pl [Unikatowy JailBreak] #4   IP: 31.186.84.46:27050

Ts3:        GoldGame.pl [TeamSpeak3]               IP: 178.217.191.232:6310

Cs:GO:   [PL] GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK][FastDrop]   IP: 185.36.170.231:27024


#2 0-0-0

    ● 600 punktów ostrzeżeń

  • Power User

Reputacja: 222
Profesjonalista

  • Postów:599
  • Imię:___
  • Lokalizacja:___
Offline

Napisano 29.12.2013 15:33   Najlepsza odpowiedź

Sprawdź:

        {    
            if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C)
            {
new gracze_ct[32], ct
get_players(gracze_ct,ct,"ae","CT") 
      if(ct > 2)
      {
        ColorChat(id, RED, "^x03[%s]^x01 xxxx !",gszPrefixShop)
                   return PLUGIN_HANDLED
      }
                if(!juzMozna(id)){
                    return PLUGIN_HANDLED;
                }
                if(is_user_alive(id)) {
                    ColorChat(id, RED, "^x03[%s]^x01 Musisz byc martwy !",gszPrefixShop)
                    return PLUGIN_HANDLED
                }
                if (get_user_frags(id) < get_pcvar_num(costVipFragRespawn)) {
                    ColorChat(id, RED, "^x03[%s]^x01 Masz za malo fragow ! ^x03( %d / %d )",gszPrefixShop, ma_fragi, get_pcvar_num(costVipFragRespawn))
                    return PLUGIN_HANDLED    
                }
                
                if(gbRespawn[id]==get_pcvar_num(bRespawn)){
                    ColorChat(id, BLUE, "^x04[%s]^x01 Wykorzystales juz mozliwosc kupienia Respawna!",gszPrefixShop);
                    return PLUGIN_HANDLED
                }
                gbRespawn[id]++
                
                fm_set_user_frags(id, get_user_frags(id) - get_pcvar_num(costVipFragRespawn))
                set_task(0.5, "respawn_player",id);
                ColorChat(id, RED, "^x03[%s]^x01 Zakupiles:^x04 Respawn",gszPrefixShop)
                refreshfrags(id)
                blokujKomendy(id);
            }

  • +
  • -
  • 1
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [4FUN][Ruletka]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [DM]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [FFA]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [Only Dust2]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [Call of Duty]

#3 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 678
Wszechmogący

  • Postów:1258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 29.12.2013 18:52

Mała poprawka: (ct >= 2)


  • +
  • -
  • 1

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych