Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

proszę o 4 klasy, m.in. "Snajper"

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bulbe

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:26
  • Lokalizacja:Bielgora
Offline

Napisano 29.12.2013 15:06

Snajper
 Inteligencja: 0
 Zdrowie: 20

Wytrzymalosc: 20

Kondycja: 25

Bronie: AWP, deagle
Dodatkowy opis: 150% obrażeń z AWP(+inteligencja), 1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z noża(PPM).

Kradziej

 Inteligencja: 15
 Zdrowie: 15
Wytrzymalosc: 0

Kondycja: 20

Bronie: hegrenade, gail, flashbang
Dodatkowy opis: Ma zmniejszoną widoczność 1/3 szansy za zabranie perku swojej ofierze.

 

Myśliwy

 Inteligencja: 0

 Zdrowie: 40
Wytrzymalosc: 0

Kondycja: 15

Bronie: Scout
Dodatkowy opis: 125(+inteligencja) procent obrażen ze Scouta, 1/3 szansy na natychmiastowe zabicie.

 

Agent Specjalny 007(PREMIUM)

Inteligencja: 20
Zdrowie: 30
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 40
Bronie:m4a1, deagle, HE, Smoke
Dodatkowy opis: Ma podwójny skok, ubranie wroga i 5+dmg (1int.=2 dmg)


  • +
  • -
  • 0

#2 HS4U

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:28
  • Lokalizacja:Mosina
Offline

Napisano 29.12.2013 15:50

Snajper:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
 
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
 
#define DMG_BULLET (1<<1) 
 
new bool:ma_klase[33];
 
new const nazwa[] = "Snajper";
new const opis[] = "150 procent obrazen z AWP(+inteligencja), 1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z noza(PPM)";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_AWP;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 25;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
 
public plugin_init() 
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
 
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;
 
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
 
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED; 
 
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
 
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
 
if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1) 
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
 
if(weapon == CSW_AWP)
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.5, 0.5, idinflictor, damagebits); 
}
 
return HAM_IGNORED;
}

 

Kradziej:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>

#include <codmod>

#include <engine>

#include <colorchat>

new const nazwa[] = "Zlodziej";

new const opis[] = "Ma zmniejszona widocznosc oraz 1/2 szansy na zabranie perku swojej ofierze";

new const bronie = 1<<CSW_GALIL | 1<<CSW_FLASHBANG | 1<<CSW_HEGRENADE;

new const zdrowie = 15;

new const kondycja = 0;

new const inteligencja = 30;

new const wytrzymalosc = 10;

new bool:ma_klase[33];

new ofiara[33], perk_ofiary[33], wartosc_perku_ofiary[33];

public plugin_init() {

register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");



cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);



register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");

}

public cod_class_enabled(id)

{

set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 150);

ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)

{

set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

ma_klase[id] = false;

}

public DeathMsg()

{

new killer = read_data(1);

new victim = read_data(2);



if(!is_user_connected(killer))

return;



if(!ma_klase[killer])

return;



if(random(3))

return;



if(!(perk_ofiary[killer] = cod_get_user_perk(victim, wartosc_perku_ofiary[killer])))

return;

ofiara[killer] = victim;



Zapytaj(killer);

}

public Zapytaj(id)

{

new tytul[55];

new nazwa_perku[33];

cod_get_perk_name(perk_ofiary[id], nazwa_perku, 32);

format(tytul, 54, "Czy chcesz ukrasc perk: %s ?", nazwa_perku);

new menu = menu_create(tytul, "Zapytaj_Handle");



menu_additem(menu, "Tak");

menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Nie");



menu_display(id, menu);

}

public Zapytaj_Handle(id, menu, item)

{

if(item)

return;



if(cod_get_user_perk(ofiara[id]) != perk_ofiary[id])

return;



new nick_zlodzieja[33];

get_user_name(id, nick_zlodzieja, 32);

ColorChat(ofiara[id], RED, "Twoj perk zostal skradziony przez %s.", nick_zlodzieja);

cod_set_user_perk(ofiara[id], 0);

cod_set_user_perk(id, perk_ofiary[id], wartosc_perku_ofiary[id]);

}

 

Myśliwy:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
 
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
 
#define DMG_BULLET (1<<1)
 
new const model[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl"
 
new bool:ma_klase[33];
 
new const nazwa[] = "Mysliwy";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM), 1/4 na zabicie ze scout, zwiekszone obrazenia z M3, ma 1 pulapke ktora zakopuje wrogow.";
new const bronie = 1<<CSW_SCOUT | 1<<CSW_M3 | 1<<CSW_USP;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 0;
 
new ilosc_pulapek_gracza[33];
 
public plugin_init() 
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
 
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
 
register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
 
register_touch("trap", "player",  "DotykPulapki");
}
 
public plugin_precache()
precache_model(model);
 
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
ResetHUD(id);
}
 
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
 
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
 
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
 
if(!(damagebits & DMG_BULLET))
return HAM_IGNORED;
 
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
 
if((weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0) || (weapon == CSW_SCOUT && !random(4)))
damage = get_user_health(this)-damage+1.0;
 
if(weapon == CSW_M3)
damage *= 0.2;
 
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage, 0.0, idinflictor, damagebits);
 
return HAM_IGNORED;
}
 
public cod_class_skill_used(id)
{ 
if (!ilosc_pulapek_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie pulapki!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
ilosc_pulapek_gracza[id]--;
 
new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
 
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "trap");
entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
entity_set_origin(ent, origin);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
 
entity_set_model(ent, model);
entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0});
 
drop_to_floor(ent);
 
set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50);
 
 
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
public DotykPulapki(ent, id)
{
if(!is_valid_ent(ent))
return;
 
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id))
{
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, fOrigin);
fOrigin[2] -= 30.0;
entity_set_vector(id, EV_VEC_origin, fOrigin);
set_task(30.0, "Odkop", id);
 
remove_entity(ent);
}
}
 
public ResetHUD(id)
ilosc_pulapek_gracza[id] = 1;
 
public NowaRunda()
{
new ent = find_ent_by_class(-1, "trap");
while(ent > 0) 
{
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "trap"); 
}
}
 
public client_disconnect(id)
{
new ent = find_ent_by_class(0, "trap");
while(ent > 0)
{
if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "trap");
}
}
 
public Odkop(id)
{
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, fOrigin);
fOrigin[2] += 30.0;
entity_set_vector(id, EV_VEC_origin, fOrigin);
}

  • +
  • -
  • 0

#3 Bulbe

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:26
  • Lokalizacja:Bielgora
Offline

Napisano 29.12.2013 17:13

Nie zauzwazyles ze mysliwy jewt inny jakiego chcialem?? I kradziej.
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych