Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Nazwa obecnej mapy w hud


Najlepsza odpowiedź GwynBleidD, 28.12.2013 19:36

Nie pytam o tą linię:

new szMapName[32]
Bo tu jest prawidłowo, tworzymy tablicę, w której zostanie przechowany napis.

Błąd jest tu:
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj,"Nazwa Mapy to : %s",szMapName[id];
Po kie licho odwołujesz się do konkretnego znaku w stringu, bazując na id gracza? W ten sposób utnie Ci za każdym razem tyle znaków z początku napisu, ile wynosi ID gracza, w Twoim przypadku było to 2, więc obcięło 2 znaki... Powinno być:
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj,"Nazwa Mapy to : %s",szMapName)
Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 vaulT

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:164
  • Lokalizacja:-*-
Offline

Napisano 28.12.2013 16:49

Witam mam pewien problem z wyswietleniem pelnej nazwy mapy w HUD:

Posiadam taki kod:

public PokazHUD(id) 
{
	id -= ZADANIE_POKAZ_HUD;
	
	set_task(0.1, "PokazHUD", id+ZADANIE_POKAZ_HUD);
	
	new szMapName[32];
	get_mapname(szMapName, 31);
	
	set_hudmessage(190, 150, 38, -1.0, 0.01, 0, 0.0, 0.0);
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj,"Nazwa Mapy to : %s",szMapName[id];
	
	
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

I w hud pokazuje mi tylko _dust2, _aztec (gdzies zjada "de")

 

Ma ktos jakis pomysl ?

 

Moze dac tak %s%S ?



#2 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 28.12.2013 17:24

a to [id] przy szMapName to po co? Bo to właśnie Ci psuje wyświetlanie :)
  • +
  • -
  • 1
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#3 vaulT

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:164
  • Lokalizacja:-*-
Offline

Napisano 28.12.2013 17:53

Mi sie wydaje ze jest potrzebne poniewaz gdy je skasuje to pojawia sie blad:

Error: Argument type mismatch (argument 1) on line 81

Nawet w dokumentacji tak jest:

 

http://amxx.pl/dokum...111/get_mapname



#4 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 28.12.2013 19:36   Najlepsza odpowiedź

Nie pytam o tą linię:
new szMapName[32]
Bo tu jest prawidłowo, tworzymy tablicę, w której zostanie przechowany napis.

Błąd jest tu:
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj,"Nazwa Mapy to : %s",szMapName[id];
Po kie licho odwołujesz się do konkretnego znaku w stringu, bazując na id gracza? W ten sposób utnie Ci za każdym razem tyle znaków z początku napisu, ile wynosi ID gracza, w Twoim przypadku było to 2, więc obcięło 2 znaki... Powinno być:
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj,"Nazwa Mapy to : %s",szMapName)

  • +
  • -
  • 1
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#5 vaulT

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:164
  • Lokalizacja:-*-
Offline

Napisano 28.12.2013 19:38

dzięki za pomoc.. mozna zamknac






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych