Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Nowy Plugin

[ROZWIĄZANE] Napis

nowy plugin

Najlepsza odpowiedź 0-0-0, 28.12.2013 11:18

Proszę:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
 
#include <csx>
 
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Admin"
 
new SyncHudObj;
new runda;
 
public plugin_init() 
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("TextMsg", "reset", "a", "2&#Game_will_restart_in" );
register_event("TextMsg", "reset", "a", "2&#Game_C")
register_logevent("Runda", 2, "1=Round_Start")  
register_clcmd("say /test", "PokazHUD");
 
SyncHudObj = CreateHudSyncObj();
 
}
public Runda(){
    runda++
    if(runda == 2){
for(new i; i<get_maxplayers(); i++)
set_task(1.0, "PokazHUD", i+66666, .flags="b")
    }
}
 
public reset(){
    runda = 0
}
public PokazHUD(id)
{ 
id-=66666
if(!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE
new a = get_timeleft()
new staty[8], trafienia[8], name[32];
get_stats(0, staty, trafienia, name, 31);
set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.01, 0, 1.0, 1.0)
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Timeleft: %d:%d | Fragi: %i | Zgony: %i | Zabojstwa: %i", (a / 60), (a % 60),get_user_frags(id),cs_get_user_deaths(id), staty[0])
}
Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 piotr22

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:109
  • Lokalizacja:łódż
Offline

Napisano 27.12.2013 23:39

Szukam pluginy który będzie wyświetlał coś takiego od drugiej rundy: http://speedy.sh/X9q...zukam-pluga.JPG
Tylko zamiast rang chciałbym aby pokazywał ile razy ktoś dednoł :P


  • +
  • -
  • 0

#2 vaulT

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:164
  • Lokalizacja:-*-
Offline

Napisano 27.12.2013 23:47

Napisz co chcesz konrketnie bo timeleft,deady okej ale dalej masz zabojstwa i fragi .. wiec nie wiem o co chodzi.. powiedz co chcesz to sie zrobi



#3 piotr22

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:109
  • Lokalizacja:łódż
Offline

Napisano 27.12.2013 23:52

Timeleft, Zgony, Fragi i tyle

 

Edit

 

Timeleft, Forum (sam sobie wpisze w sma), Fragi, Zgony

 

Edit

Tylko od 2 rundy i ma być to cały czas !!


Użytkownik piotr22 edytował ten post 27.12.2013 23:55

  • +
  • -
  • 0

#4 vaulT

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:164
  • Lokalizacja:-*-
Offline

Napisano 28.12.2013 00:17

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Admin"

new SyncHudObj;
new runda;

public plugin_init() 
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
	
	SyncHudObj = CreateHudSyncObj();
	
}
public plugin_end ( )
	runda = 0;
public Spawn(id)
{
	if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
		return PLUGIN_CONTINUE;
		
	runda++
	
	if(runda == 2)
		set_task(0.1, "PokazHUD", 0);
		
	return PLUGIN_CONTINUE;
}	
public PokazHUD(id)
{
	set_task(0.1, "PokazHUD", 0); 
	
	set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.01, 0, 0.0, 0.0)
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Timeleft : %d | Fragi : %i | Zgony : %i", get_timeleft(),get_user_frags(id),cs_get_user_deaths(id))
}

Sprawdz to bo na szybko pisalem i nie jestem pewien



#5 piotr22

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:109
  • Lokalizacja:łódż
Offline

Napisano 28.12.2013 10:52

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Admin"

new SyncHudObj;
new runda;

public plugin_init() 
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
	
	SyncHudObj = CreateHudSyncObj();
	
}
public plugin_end ( )
	runda = 0;
public Spawn(id)
{
	if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
		return PLUGIN_CONTINUE;
		
	runda++
	
	if(runda == 2)
		set_task(0.1, "PokazHUD", 0);
		
	return PLUGIN_CONTINUE;
}	
public PokazHUD(id)
{
	set_task(0.1, "PokazHUD", 0); 
	
	set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.01, 0, 0.0, 0.0)
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Timeleft : %d | Fragi : %i | Zgony : %i", get_timeleft(),get_user_frags(id),cs_get_user_deaths(id))
}

Sprawdz to bo na szybko pisalem i nie jestem pewien

 

niestety nie działa


  • +
  • -
  • 0

#6 0-0-0

    ● 600 punktów ostrzeżeń

  • Power User

Reputacja: 222
Profesjonalista

  • Postów:599
  • Imię:___
  • Lokalizacja:___
Offline

Napisano 28.12.2013 11:18   Najlepsza odpowiedź

Proszę:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
 
#include <csx>
 
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Admin"
 
new SyncHudObj;
new runda;
 
public plugin_init() 
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("TextMsg", "reset", "a", "2&#Game_will_restart_in" );
register_event("TextMsg", "reset", "a", "2&#Game_C")
register_logevent("Runda", 2, "1=Round_Start")  
register_clcmd("say /test", "PokazHUD");
 
SyncHudObj = CreateHudSyncObj();
 
}
public Runda(){
    runda++
    if(runda == 2){
for(new i; i<get_maxplayers(); i++)
set_task(1.0, "PokazHUD", i+66666, .flags="b")
    }
}
 
public reset(){
    runda = 0
}
public PokazHUD(id)
{ 
id-=66666
if(!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE
new a = get_timeleft()
new staty[8], trafienia[8], name[32];
get_stats(0, staty, trafienia, name, 31);
set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.01, 0, 1.0, 1.0)
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Timeleft: %d:%d | Fragi: %i | Zgony: %i | Zabojstwa: %i", (a / 60), (a % 60),get_user_frags(id),cs_get_user_deaths(id), staty[0])
}

Użytkownik Zerko edytował ten post 28.12.2013 11:21

  • +
  • -
  • 1
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [4FUN][Ruletka]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [DM]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [FFA]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [Only Dust2]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [Call of Duty]

#7 vaulT

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:164
  • Lokalizacja:-*-
Offline

Napisano 28.12.2013 12:17

Timeleft : %d:%02d

Chyba tak sie tego uzywa







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: nowy plugin

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych