Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

[cod nowy] Prośba o modyfikację 1/1

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 freefragcs

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:13
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 27.12.2013 22:01

Witam!

Mam o to taką klasę robioną przez generator klas :)

Klasa posiada możliwość zabicia 1/1 ze wszystkich broni. Chciałbym aby przerobić to tylko na możliwość zabicia 1/1 z AWP... Nie bardzo wiem jak :/

Proszę o pomoc/rady

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
        
new const nazwa[]   = "Ghost Snajper [P]";
new const opis[]    = "Posiada AWP i TMP, ma 1/1 szansy na zabicie z AWP, nie słychać jego kroków ma 3 skoki w powietrzu + statystki";
new const bronie    = (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_TMP);
new const zdrowie   = 100;
new const kondycja  = 100;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 100;
    
new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
   
	register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

   
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");

}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Ghost Snajper] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
set_user_footsteps(id, 1);
ma_klase[id] = true;
   
return COD_CONTINUE;
}


public cod_class_disabled(id)
{
set_user_footsteps(id, 0);
ma_klase[id] = false;

}


public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
		return FMRES_IGNORED;

	new flags = pev(id, pev_flags);

	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
	{
		skoki[id]--;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity,velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
		skoki[id] = 3;

	return FMRES_IGNORED;
}

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
	if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 1) != 1 )
		return HAM_IGNORED;

	cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
	SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

	return HAM_HANDLED;
}

  • +
  • -
  • 0

#2 RasiaQ

    Wracam.

  • Power User

Reputacja: 302
Wszechpomocny

  • Postów:639
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Browar Namysłów
Offline

Napisano 27.12.2013 22:12

Wygeneruj klasę tylko ze skokami, a ciche kroki i 1/1 z AWP dodaj ręcznie:

http://amxx.pl/topic...broni-w-klasie/

http://amxx.pl/topic...twiejsza-rzecz/


  • +
  • -
  • 0

#3 freefragcs

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:13
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 27.12.2013 23:02

Tak dobrze?

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>

#define DMG_BULLET (1<<1) 

new const nazwa[]   = "Ghost Snajper [P]";
new const opis[]    = "Posiada AWP i TMP, ma 1/1 szansy na zabicie z AWP, nie słychać jego kroków ma 3 skoki w powietrzu + statystki";
new const bronie    = (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_TMP);
new const zdrowie   = 100;
new const kondycja  = 100;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 100;
    
new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
   
	register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");


}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Ghost Snajper] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
set_user_footsteps(id, 1);
ma_klase[id] = true;
   
return COD_CONTINUE;
}


public cod_class_disabled(id)
{
set_user_footsteps(id, 0);
ma_klase[id] = false;

}


public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
		return FMRES_IGNORED;

	new flags = pev(id, pev_flags);

	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
	{
		skoki[id]--;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity,velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
		skoki[id] = 3;

	return FMRES_IGNORED;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)


{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED; 
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(damagebits & DMG_BULLET)
		{
			new weapon = get_user_weapon(idattacker);
			
			if(weapon == CSW_AWP && damage > 20.0 && random_num(1,1) == 1) 
			cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
			
	}
	
	return HAM_IGNORED;
}


  • +
  • -
  • 0

#4 vaulT

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:164
  • Lokalizacja:-*-
Offline

Napisano 27.12.2013 23:06

Raczej zadnego bledu tu nie widac ..







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych