Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak Zrobic pokeskilla


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 klaudek11x

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:24
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 27.12.2013 13:14

Witam chciałbym załozyć pokemoda tylko chciałbym porobic pare nowych skilli tylko ze nie umiem

 

Prosiłbym aby ktoś mi to wytłumaczył lub pomogł zrobic :)

 

Kontakt:GG: 36166144


  • +
  • -
  • 0

#2 EferenTM

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 47
Pomocny

  • Postów:117
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Olkusz
Offline

Napisano 27.12.2013 13:18

Pokaż sma przykładowego skilla, przeskanujemy go i "okomentujemy Ci go" tak abyś widział co jest od czego i co jak działa.


  • +
  • -
  • 0

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

Pomogłem? Daj +, Ciebie to nic nie kosztuje, a mnie motywuje!

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

CS-FragMania.pl - Twoja sieć serwerów, zapraszam!

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

#3 klaudek11x

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:24
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 27.12.2013 13:25

 public Thunder(id, skill, prop)
 {
    poke_sound(id, CHAN_VOICE, SND_BIGGUN)

    new origin[3], toporigin[3], temporigin[3], Float:tempdist
    new aid, tid, x, damage = SkillLevel(id, skill) / THUNDER_DAMAGE
    new players[MAX_PLAYERS], pnum, i;
    poke_get_players(players, pnum, PLAYER_ALIVE|PLAYER_MORTAL )

    get_user_origin(id, origin)
    get_user_origin(id, toporigin)
    for( i=0 ; i<5; i++){
        temporigin[0] = toporigin[0] + random_num(-1*damage, damage)
        temporigin[1] = toporigin[1] + random_num(-1*damage, damage)
        temporigin[2] = toporigin[2] + random_num(-1*damage, damage)
        MakeLine(0,origin,temporigin,SPRITE_INDEX[SPR_LGTNING],1,1,10,damage,damage,250,250,10,100,0)
    }

    #if THUNDER_KILL == 0
        new hp;
    #endif

    for( i=0; i < pnum; i++ ){
        aid = players[i]
        if( Pokemod_FF(id, aid) ) continue;

        tempdist = fm_entity_range(id, aid)
        if(    (tempdist<THUNDER_RADIUS && is_user_outside(id) )
        ||    (tempdist<THUNDER_RADIUS*2 && fm_is_ent_visible(id, aid) )
        ){
            get_user_origin(aid, origin)
            toporigin[0] = origin[0]
            toporigin[1] = origin[1]
            toporigin[2] = origin[2]+1000
            MakeLine(0,origin,toporigin,SPRITE_INDEX[SPR_LGTNING],1,1,10,damage*2,10,250,250,10,100,0)

            #if THUNDER_KILL == 0
            hp = Health(aid);
            if( hp > 1 ){
                if( hp > damage ) skilldamage(aid, id, damage, skill)
                else skilldamage(aid, id, hp-1, skill)
            }
            #else
                skilldamage(aid, id, damage, skill)
            #endif

            poke_print(aid, print_center, "You were hit by thunder")
            poke_sound(aid, CHAN_VOICE, SND_SPARK)

            for ( x = 0; x < pnum; x++ )
            {
                tid = players[x]
                if( aid==tid && Pokemod_FF(id, tid) )
                    continue
                if(!fm_is_ent_visible(id,tid) && fm_is_ent_visible(aid, tid) && fm_entity_range(aid, tid)<THUNDER_RADIUS2)
                {
                    MakeLine_Ent(0,aid,tid,SPRITE_INDEX[SPR_LGTNING],1,1,10,damage,10,250,250,10,100,0)

                    #if THUNDER_KILL == 0
                    hp = Health(tid);
                    if( hp > 1 ){
                        if( hp > damage/THUNDER_DAMAGE2 ) skilldamage(tid, id, damage/THUNDER_DAMAGE2, skill)
                        else skilldamage(tid, id, hp-1, skill)
                    }
                    #else
                        skilldamage(tid, id, damage/THUNDER_DAMAGE2, skill)
                    #endif

                    poke_print(tid, print_center, "You were hit by thunder")
                    poke_sound(tid, CHAN_VOICE, SND_SPARK)
                }
            }
        }
    }
    return SKILL_USED;
 }
 


Użytkownik klaudek11x edytował ten post 27.12.2013 13:32

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych