Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem z klasa wampir

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 kroko132

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:115
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Prabuty
Offline

Napisano 26.12.2013 19:10

Witam, mam problem z klasa wampir, mam 700hp, zaczynam strzelac, hp spada do 300 i ddopiero wtedy zaczyna dzialac umeijetnosc, ktora odnawia hp po strzale.

 

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include amxmodx
#include codmod
#include hamsandwich
#include fakemeta

new const nazwa[] = "Ssak";
new const opis[] = "Posiada pociski wysysajace zycie przeciwnikowi, odnawia 10HP z kazdym trafionym strzalem";
new const bronie = 1<<CSW_P90;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 15;

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "author");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamagePost", 1);
}

public cod_class_enabled(id)
    ma_klase[id] = true;

public cod_class_disabled(id)
    ma_klase[id] = false;

public TakeDamagePost(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
        if(!is_user_alive(idattacker))
                return HAM_IGNORED;
                
        if(!ma_klase[idattacker])
                return HAM_IGNORED;
        
        new Float:maksymalne_zdrowie = 100.0 + cod_get_user_health(idattacker);
        new Float:nowe_zdrowie = 10.0+pev(idattacker, pev_health);
        
        set_pev(idattacker, pev_health, (nowe_zdrowie < maksymalne_zdrowie)? nowe_zdrowie: maksymalne_zdrowie);
        
        return HAM_IGNORED;
}
 

  • +
  • -
  • 0

#2 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Power User

Reputacja: 131
Zaawansowany

  • Postów:1300
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Wadowice
Offline

Napisano 28.12.2013 23:14

Może dodaj sprawdzanie czy gracz ma maksymalną ilość HP? np.

 

if(cod_get_user_health(idattacker) < maksymalne_zdrowie) //gracz ma mniej niż maksymalna ilość życia
        set_pev(idattacker, pev_health, (nowe_zdrowie < maksymalne_zdrowie)? nowe_zdrowie: maksymalne_zdrowie);


  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych