Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Przyznawanie monet za zabicie

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 PrezydenT

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:146
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 25.12.2013 18:28

Witam w systemie monetarnym w wersji 1.0.8 mamy taki oto plublic:
public DeathMsg()
{
	new kid = read_data(1);
	new vid = read_data(2);
	new hs = read_data(3);
	
	if(kid == vid)
		return;
	
	coins_ff = get_pcvar_num(cvar_coins_ff) 
	
	if(coins_ff == 0 && get_user_team(kid) == get_user_team(vid))
		return;
	
	coins_kill = get_pcvar_num(cvar_coins_kill);
	coins_kill_vip 	= get_pcvar_num(cvar_coins_kill_vip);
	coins_kill_hs = get_pcvar_num(cvar_coins_kill_hs);
	coins_kill_hs_vip = get_pcvar_num(cvar_coins_kill_hs_vip);
	
	if(get_user_flags(kid) & VIP)
	{
		if(hs == 1)
			monety[kid] += coins_kill_hs_vip;
		else
			monety[kid] += coins_kill_vip;
	}
	else
	{
		if(hs == 1)
			monety[kid] += coins_kill_hs;
		else
			monety[kid] += coins_kill;
	}
}
Chciałbym prosić o wskazówki, jak dokonać edycji, która miała by na celu pozostawienie jedynie wynagrodzenia za zabójstwo. Dokładniej chodzi mi o usunięcie bonusu za Head Shoota i VIP.
  • +
  • -
  • 0

#2 Heineken

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 58
Pomocny

  • Postów:223
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Kołobrzegu
Offline

Napisano 26.12.2013 19:08

cod_coins_friendlyfire "0" // 0 - nie dodaje monet za TeamKill (zabicie swojego); 1 - dodaje monety za TeamKill (zabicie swojego)



cod_coins_kill "1"        // ilosc monet do dodania za zabojstwo

cod_coins_kill_vip "2"    // ilosc monet do dodania za zabojstwo dla vipa

cod_coins_kill_hs "3"     // ilosc monet do dodania za zabojstwo z headshootem

cod_coins_kill_hs_vip "6" // ilosc monet do dodania za zabojstwo z headshootem dla vipa



cod_coins_planted "1"     // ilosc monet do dodania za podlozenie bomby

cod_coins_planted_vip "2" // ilosc monet do dodania za podlozenie bomby dla vipa

cod_coins_defused "1"     // ilosc monet do dodania za rozbrojenie bomby

cod_coins_defused_vip "2" // ilosc monet do dodania za rozbrojenie bomby dla vipa



cod_coins_rescue_hostage "1"     // ilosc monet do dodania za uratowanie zakladnika

cod_coins_rescue_hostage_vip "2" // ilosc monet do dodania za uratowanie zakladnika dla vipa

cod_coins_kill_hostage "2"       // ilosc monet do odjecia za zabicie zakladnika

cod_coins_kill_hostage_vip "1"   // ilosc monet do odjecia za zabicie zakladnika dla vipa

cod_coins_minplayers "2" // ilosc graczy od ktorej nastepuje zliczanie monet

cod_savetype // korzysta z ustawien głównego CoDa



// by wylaczyc wiecej monet dla vipa ustawiamy cvar _vip tak samo jak jego odpowiednik dla zwyklego gracza

// by wylaczyc dostawanie monet za dana rzecz ustawiamy odpowiedni cvar na 0

Tam gdzie nie chcesz monet wystarczy dać "0" :D cbvary do amx.cfg







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych