Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Autodestrukcja w klasie - odpornosc

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 25.12.2013 15:04

Zrobilem sobie prosta klase z wbudowana autodestrukcja i chcialbym do niej dodac odpornosc ale nie bardzo wiem jak. Ma to dzialac na takiej zasadzie jak np odpornosc na miny. proszę o pomoc.

if(equal(classname, "mine"))
		return HAM_SUPERCEDE;

kod z klasy:

public cod_class_enabled(id)
{
	ma_klase[id] = true;
	ilosc_dynamitow[id] = 1;
}
public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;
	ilosc_dynamitow[id] = 0;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
	if(!ilosc_dynamitow[id])
	{
		client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz dynamit!");
	}
	else
	{
		ilosc_dynamitow[id]--;

		new Float:fOrigin[3];
		entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, fOrigin);

		new iOrigin[3];
		for(new i=0;i<=2;i++)
			iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

		message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
		write_byte(TE_EXPLOSION);
		write_coord(iOrigin[0]);
		write_coord(iOrigin[1]);
		write_coord(iOrigin[2]);
		write_short(sprite_blast);
		write_byte(32);
		write_byte(20);
		write_byte(0);
		message_end();
	
		message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
		write_byte(TE_BEAMCYLINDER );
		write_coord(iOrigin[0]);
		write_coord(iOrigin[1]);
		write_coord(iOrigin[2]);
		write_coord(iOrigin[0]);
		write_coord(iOrigin[1]+200);
		write_coord(iOrigin[2]+200);
		write_short(sprite_white);
		write_byte(0); // startframe
		write_byte(0); // framerate
		write_byte(10); // life
		write_byte(10); // width
		write_byte(255); // noise
		write_byte(0); // r, g, b
		write_byte(100);// r, g, b
		write_byte(255); // r, g, b
		write_byte(120); // brightness
		write_byte(0); // speed
		message_end();

		new entlist[33];
		new numfound = find_sphere_class(id, "player", 50.0 , entlist, 32);
	
		for(new i=0; i<=numfound; i++)
		{	
			new pid = entlist[i];

			if(!is_user_alive(pid) || get_user_team(id) == get_user_team(pid))
					continue;

			cod_inflict_damage(id, pid, 80.0, 0.3);
		}
	}

	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public fwSpawn_Dynamit(id)
{
	if(is_user_alive(id) && ma_klase[id])
	{
		ilosc_dynamitow[id] = 1;
	}

	return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0

b35020692_qesnxqa.png


#2 vaulT

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:164
  • Lokalizacja:-*-
Offline

Napisano 25.12.2013 15:38

http://amxx.pl/topic...miny-i-rakiety/



#3 Linux'

    Pan Pomocny

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 25.12.2013 16:23

Nie chce dodac odpornosci na klase tylko na umiejetnosc klasy a to jest roznica, poniewaz jakbym chcial dodac druga umiejetnosc to odpornosc na nia tez by dzialala..


  • +
  • -
  • 0

b35020692_qesnxqa.png


#4 vaulT

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:164
  • Lokalizacja:-*-
Offline

Napisano 26.12.2013 01:52

TEn temat byc moze powinien trafic do kosza ale go nie za raportuje bo nie opisales dokladnie o jaka odpornosc ci chodzi... dales przyklad na miny  wiec ci dalem link. okres; sie a jakos temu zaradzimy



#5 Linux'

    Pan Pomocny

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 26.12.2013 12:19

Temat jest bardzo dobrze opisany tylko niektorzy maja problem z czytaniem ze zrozumieniem.

 

Przykladowa klasa saper:

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>

new const nazwa[] = "Saper";
new const opis[] = "Posiada 3 miny (moc min +int), 50hp, 100% biegu, 50 wytrzymalosci.";
new const bronie = 1<<CSW_P90 | 1<<CSW_P228;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 50;
    
new const modelMiny[] = "models/mina.mdl"

new sprite_blast_miny;
new ilosc_min_gracza[33];

new bool: ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "Linux");
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	register_touch("mine", "player",  "DotykMiny");
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Miny", 1);
}
public plugin_precache()
{
	precache_model(modelMiny);
	sprite_blast_miny = precache_model("sprites/dexplo.spr");
}
public client_disconnect(id)
{
	new entMiny = find_ent_by_class(0, "mine");
	while(entMiny > 0)
	{
		if(entity_get_edict(entMiny, EV_ENT_owner) == id)
			remove_entity(entMiny);
		entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
	}
}
public cod_class_enabled(id)
{
	ma_klase[id] = true
	ilosc_min_gracza[id] = 3;
}
public cod_class_disabled(id)
{  
	ma_klase[id] = false
	ilosc_min_gracza[id] = 0;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
	if(!ilosc_min_gracza[id])
	{
		client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!");
	}
	else
	{
		if(cod_get_user_intelligence(id)<1)
		{
			client_print(id, print_center, "Aby wzmocnic moc min, zwieksz inteligencje!")
		}

		ilosc_min_gracza[id]--;

		new Float:origin[3];
		entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);

		new ent = create_entity("info_target");
		entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine");
		entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);
		entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
		entity_set_origin(ent, origin);
		entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);

		entity_set_model(ent, modelMiny);
		entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0});

		drop_to_floor(ent);

		set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50);
	}
}
public DotykMiny(ent, id)
{
        if(!is_valid_ent(ent))
		return;

	new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
	if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id))
	{
		new Float:fOrigin[3];
		entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

		new iOrigin[3];
		for(new i=0;i<3;i++)
			iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

		message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
		write_byte(TE_EXPLOSION);
		write_coord(iOrigin[0]);
		write_coord(iOrigin[1]);
		write_coord(iOrigin[2]);
		write_short(sprite_blast_miny);
		write_byte(32);
		write_byte(20);
		write_byte(0);
		message_end();

		new entlist[33];
		new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32);

		for (new i=0; i < numfound; i++)
		{
			new pid = entlist[i];

			if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
				continue;
 
			cod_inflict_damage(attacker, pid, 40.0, 0.3, ent, (1<<24));
		}
		remove_entity(ent);
	}
}
public fwSpawn_Miny(id)
{
	if(is_user_alive(id) && ma_klase[id])
	{
		ilosc_min_gracza[id] = 3;

		new entMiny = find_ent_by_class(0, "mine");
		while(entMiny > 0)
		{
			if(entity_get_edict(entMiny, EV_ENT_owner) == id)
				remove_entity(entMiny);
			entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
		}
	}

	return HAM_IGNORED;
}

I teraz jakbym chcial dodac odpornosc na miny to zrobilbym to w ten sposob:

if(equal(classname, "mine"))
		return HAM_SUPERCEDE;

I chce zeby na takiej samej zasadzie dzialala odpornosc na dynamit, czyli gdy gdzies umieszcze np ten kod:

if(equal(classname, "mine"))
		return HAM_SUPERCEDE;

to ktos bedzie miec odpornosc na dynamit. Lepiej juz wyjasnic nie potrafie.


  • +
  • -
  • 0

b35020692_qesnxqa.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych