Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

wyciągnięcie nicków ciąg dalszy :D


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 mastah7991

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:388
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 25.12.2013 00:20

Witam znalazłem ten temat

http://amxx.pl/topic...gnięcie-nicków/

 

pan Hubert miał ten sam problem co ja tyle że on sobie poradził 

 

może ktoś my wytłumaczyć to

No więc tak: żeby wydobyć coś z Trie, potrzeba klucza, czyli nazwy pola... Zrób obok trie dodatkowo Array i przechowuj w nim nicki podobnie jak w Trie, po Arrayu już możesz bezproblemowo iterować :)

co do rozwiązania fajnie by było ale też chcę się czegoś nauczyć 


  • +
  • -
  • 0

#2 mastah7991

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:388
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 25.12.2013 11:32

już nie mogę edytować 

więc kolejne pytanie 

otóż przeczytałem to co napisał 

GwynBleidD

z 10 razy i chyba coś wymyśliłem 

 

proszę o nakierowanie mnie tylko czy w dobrą stronę idę

 

otóż tworzę kolejne miejsca do zapiu  [ ganguser1 ] itd do max i tam przechowuje nicki graczy

z tego miejsca już nie będzie ciężko wczytać bo wystarczy pętlą obrócić na tyle ile mamy graczy ok to fajnie to mamy 

 

z tego tworzymy menu i usuwanie mamy łatwe

a teraz gorsze pytanie

jesli w pliku mam 

 

ganguser1 = x

ganguser2 = xx

ganguser3 = xxx

ganguser4 = xxxx

 

 

i usune 

 

ganguser2 = xx

to mam ( bo mysle by jego wartosc zastapic za 0 )

 

ganguser1 = x

ganguser2 = 0

ganguser3 = xxx

ganguser4 = xxxx

 

i teraz jak w jego puste 0 wprowadizć kogoś innego ?

 

czy warunek ganguser2 == 0 przepuszczenie pomoze ?

i czy ganguser1 == 0 zwroci false ? 


  • +
  • -
  • 0

#3 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 25.12.2013 15:52

Nie wiem w jaki sposób wczytujesz członków gangu, ale możesz chyba po prostu wywalić jego wpis z pliku.
  • +
  • -
  • 0
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#4 mastah7991

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:388
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 25.12.2013 16:20

 

Nie wiem w jaki sposób wczytujesz członków gangu, ale możesz chyba po prostu wywalić jego wpis z pliku.

 

 

http://amxx.pl/topic...ailbreak-gangi/

 

żeby usunąć potrzebna nazwa gracza a właśnie nie mam jak tej nazwy pobrać ;x


Użytkownik mastah7991 edytował ten post 25.12.2013 16:21

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych