Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

dziwny Problem czerwoni gracze

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 wirus5544

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:78
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Sandomierz
Offline

Napisano 24.12.2013 13:51

dziwny problem czerwoni gracze daje w załączniku sssy  i kod klasy pod spodem 

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <fun>
        
new const nazwa[]   = "Sheminator";
new const opis[]    = "7 sek Niesmiertlenosci, 2xSkok, Lekka Niewidka, Ubranie wroga, Lekka Grawitka, mp5(dmg)10+[inta]";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_FLASHBANG);
new const zdrowie   = 250;
new const kondycja  = 250;
new const inteligencja = 250;
new const wytrzymalosc = 250;
    
new skoki[33];


new ma_klase[33];


new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};


new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"};


public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");


cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);   
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);


   
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");


}


public cod_class_enabled(id)
{


set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 30);


  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 750.0/800.0);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ma_klase[id] = true;


}


public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    
  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;


}


public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 750.0/800.0);
}




public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;


new flags = pev(id, pev_flags);


if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 2;


return FMRES_IGNORED;
}


public cod_class_skill_used(id){
set_user_godmode(id,1);
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderGlow, 7);
set_task(6.0,"koniec");
}
public koniec(id){
set_user_godmode(id,0);
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderGlow, 0);
}




public ZmienUbranie(id,reset)


{


if (!is_user_connected(id))


return PLUGIN_CONTINUE;






if (reset)


cs_reset_user_model(id);


else


{


new num = random_num(0,3);


cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]);


}






return PLUGIN_CONTINUE;


}


public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;


if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;


if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.2, idinflictor, damagebits); 
return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
 

Załączone miniatury

  • dziwne.png


#2 glut

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 931
Master

  • Postów:2073
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 24.12.2013 14:30

Z tego wynika iż czerwona powłoka pojawia się po użyciu mocy :)

public cod_class_skill_used(id){
set_user_godmode(id,1);
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderGlow, 7);
set_task(6.0,"koniec");
}
public koniec(id){
set_user_godmode(id,0);
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderGlow, 0);
}

  • +
  • -
  • 0

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:


#3 wirus5544

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:78
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Sandomierz
Offline

Napisano 24.12.2013 14:33

ale czemu w ogóle nie da sie zabic do konca rundy itp   a to powinno byc 7 sek 







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych