Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Prośba o Edycje

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 KryterX

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:22
  • Lokalizacja:Santigo
Offline

Napisano 23.12.2013 22:30

proszę o dodanie do klasy:

1/2 Scout

1/1 Kosa (PPM)

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

#define ILOSC_MIN_GRACZA 2 // tutaj ustali ilośc min

new const nazwa[]   = "Awganczyk(40000)";
new const opis[]    = "Scouta 1/2, 1/1 z kosy(PPM), 2 skoki,2 miny";
new const bronie    = (1<<CSW_SCOUT);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new const model[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl"

new ilosc_min_gracza[33];

new ma_klase[33];

new sprite_blast;

new skoki[33];

new oneonone[33][31]


public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");
	register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
	register_touch("mine", "player",  "DotykMiny");
	
	register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
	
}


public cod_class_enabled(id)
{
	new dostepna = 40000;
        new level = cod_get_user_level(id);
        if(level < 40000)
        {
                client_print(id, print_chat, "[%s]Klasa dostepna od %i poziomu.", nazwa, dostepna)
                return COD_STOP;
        }
	
	ilosc_min_gracza[id] = ILOSC_MIN_GRACZA;
	
	ma_klase[id] = 1;
	
	
        ma_klase[id] = 1;
        return COD_CONTINUE;
	
	
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = 0;
}


public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
		return FMRES_IGNORED;
	
	
	new flags = pev(id, pev_flags);
	
	
	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
	{
		skoki[id]--;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity,velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
		skoki[id] = 1;
	
	
	return FMRES_IGNORED;
}
public cod_class_skill_used(id)
{		
	if (!ilosc_min_gracza[id])
	{
		client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!");
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	ilosc_min_gracza[id]--;
	
	new Float:origin[3];
	entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
		
	new ent = create_entity("info_target");
	entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine");
	entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);
	entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
	entity_set_origin(ent, origin);
	entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
	
	entity_set_model(ent, model);
	entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0});
	
	drop_to_floor(ent);
	
	set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50);
	
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public DotykMiny(ent, id)
{
	if(!is_valid_ent(ent))
		return;
		
	new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
	if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id))
	{
		new Float:fOrigin[3];
		entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
	
		new iOrigin[3];
		for(new i=0;i<3;i++)
			iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
		
		message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
		write_byte(TE_EXPLOSION);
		write_coord(iOrigin[0]);
		write_coord(iOrigin[1]);
		write_coord(iOrigin[2]);
		write_short(sprite_blast);
		write_byte(32); 
		write_byte(20); 
		write_byte(0);
		message_end();
		
		new entlist[33];
		new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32);
		
		for (new i=0; i < numfound; i++)
		{		
			new pid = entlist[i];
			
			if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
				continue;
				
			cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.8, ent, (1<<24));
		}
		remove_entity(ent);
	}
}

public ResetHUD(id)
	ilosc_min_gracza[id] = ILOSC_MIN_GRACZA;

public NowaRunda()
{
	new ent = find_ent_by_class(-1, "mine");
	while(ent > 0) 
	{
		remove_entity(ent);
		ent = find_ent_by_class(ent, "mine");	
	}
}

public client_disconnect(id)
{
	new ent = find_ent_by_class(0, "mine");
	while(ent > 0)
	{
		if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
			remove_entity(ent);
		ent = find_ent_by_class(ent, "mine");
	}
}

  • +
  • -
  • 0

#2 RasiaQ

    Wracam.

  • Power User

Reputacja: 302
Wszechpomocny

  • Postów:639
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Browar Namysłów
Offline

Napisano 23.12.2013 22:35

^D^

Załączone pliki


Użytkownik RasiaQ edytował ten post 23.12.2013 22:36

  • +
  • -
  • 1

#3 KryterX

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:22
  • Lokalizacja:Santigo
Offline

Napisano 24.12.2013 10:29

dzięki.

Leci +


  • +
  • -
  • 0

#4 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 24.12.2013 10:37

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

ModyCall of Duty ModProśby o Klasę/Perk

do

ModyCall of Duty ModProśby o modyfikacje silników/klas/perków
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa,

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych