←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Jak zrobić menu żeby się zamykało

Zablokowany

cedriK - zdjęcie cedriK 09.07.2009

Otóż działa mi już WesternMod ale mam taki problem że na początku rundy jak wybieram postać to jak już ją wybiorę to menu z wyborem wskakuje od nowa i od nowa i jest przez całą runde a jak chce zmienic np. bron na pistolet czy nóz to wybiera mi postac 2/3 ...

naven mi pisał żebym to pokazał :P może coś pomorze :

#include <amxmodx> 

#define PLUGIN "cs-wies menu" 
#define VERSION "0.1" 
#define AUTHOR "naven" 


public plugin_init() { 
   register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) 
   register_clcmd("say /wies","func_wies") 
} 
public func_wies(id) 
{ 
   new menu = menu_create("yMenu cs-wies","func_menu_wies") 
   menu_additem(menu,"wKliknij, aby wiswietlic pomoc","1",0) 
   menu_additem(menu,"wKliknij aby sie zrespawnowac","2",0) 
   menu_additem(menu,"wKliknij aby wlaczyc menu checkpointow","3",0) 
  
   menu_setprop(menu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL) 
   menu_display(id,menu,0) 
  
} 
public func_menu_wies(id,menu,item) 
{ 
   if(item==MENU_EXIT) 
   { 
       menu_destroy(menu) 
       return PLUGIN_HANDLED 
   } 
   new data[6], iName[64] 
   new access, callback 
   menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback) 
   new key = str_to_num(data) 
  
   switch(key) 
   { 
       case 1 : show_motd (id, "pomoc.txt") 
       case 2 : client_cmd(id,"say /respawn") 
       case 3 : client_cmd(id,"say /checkpoint") 
  
   } 
   menu_destroy(menu) 
   func_wies(id) 
   return PLUGIN_HANDLED 
}

jak zrobić, żeby przy case 1 i 2 się menu zamykało, a przy case 3 żeby sie nie zamykalo po wykonaniu
Odpowiedz

  • +
  • -
Miczu - zdjęcie Miczu 09.07.2009

Pewnie to ma cos wspolnego, ze w funkcji mena wywolujesz funkcje ktora wywoluje menu, menu ktore wywoluje funkcje ktore wywoluje menu, menu ktore wywoluje funkcje ktore wywoluje menu, menu ktore wywoluje funkcje ktore wywoluje menu, menu ktore wywoluje funkcje ktore wywoluje menu...
Odpowiedz

cedriK - zdjęcie cedriK 09.07.2009

yyyy fajnie , a możesz po mojemu o_O

nie no, ogólnie da się jakoś zaradzić temu żeby menu zamykało się po wyborze postaci ?
Odpowiedz

  • +
  • -
mgr inż. Pavulon - zdjęcie mgr inż. Pavulon 09.07.2009

yyyy fajnie , a możesz po mojemu o_O

po schowaniu(zniszczeniu) menu uruchamiasz funkcję która znów wyświetla menu.
menu_destroy(menu)
   func_wies(id)
Ale nawet i przy tym kodzie po wciśnięciu 0 (Exit, slot10) menu powinno zniknąć.
Jeżeli nie chcesz żeby się pojawiało menu to usuń func_wies(id)
Odpowiedz

cedriK - zdjęcie cedriK 10.07.2009

ale to ten kawałek sma to mi naven dał nie wiem po co kazał to tu dać, w załączniku macie .sma mojego western moda a to w nim to menu się nie zamyka

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
mgr inż. Pavulon - zdjęcie mgr inż. Pavulon 10.07.2009

Spróbuj zamienić:
// Message
			client_print(id, print_chat,"Jestes teraz Chilli NoSee.");
		}
	}
	return PLUGIN_HANDLED;
}

///////*	Game Description    */////
na
// Message
			client_print(id, print_chat,"Jestes teraz Chilli NoSee.");
		}
	}
	menu_destroy(menu)
	return PLUGIN_HANDLED;
}

///////*	Game Description    */////
czyli dodać menu_destroy(menu) przed return PLUGIN_HANDLED (w 736 linijce)
Odpowiedz

cedriK - zdjęcie cedriK 10.07.2009

okej spróbuje, zaraz dam Ci odpowiedź czy działa

@@

Okej, śmiga, dzięki ;]
Odpowiedz
Zablokowany