Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Funkcja wywołująca u zabitego gracza


Najlepsza odpowiedź KillerBee , 18.12.2013 21:22

po co sprawdzasz czy gracz jest zywy i polaczony? jesli jest zywy to jest i polaczone... *** logic
 
ja polecam uzycie Hamsandwich
 
w plugin_init
 

RegisterHam(Ham_Killed, "player", "playerkilled")

 
i stworz funkcje publiczna

public playerkilled(id, killer, shouldgib) {
	if(is_user_connected(id) && is_user_connected(killer))
	{
		// kod wo wywolania
	}
	return HAM_IGNORED;
}

 
do notatki sebula:
tak wiem, ale jest mogl dac samo !is_usera_alive(id) bo !is_user_connected(id) wykona sie nie potrzebnie, bo sam natyw is_user_alive posiada natyw is_user_connected

wiec kod lepiej wygladalby:

if(!is_user_user_alive(id)) return 0
//kod
Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Daj buziaka

    Czempion

  • Zbanowany

Reputacja: 274
Wszechwidzący

  • Postów:849
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 18.12.2013 20:26

Witam.

Mam pytanie.

Jak zrobić funkcję jeśli gracza zabijemy to tą funkcje u niego wywołuje.

 

Z góry dzięki.


Paczka map COD - http://cs-boster.pl/...ter-strike-1-6/

Paczka map AIM - http://cs-boster.pl/...ter-strike-1-6/

Counter Strike 1.6 Non Steam v23 - http://cs-boster.pl/...m-v23-download/

Counter Strike 1.6 Non Steam v32 - http://cs-boster.pl/...m-v32-download/

Counter Strike 1.6 Non Steam v52 - http://cs-boster.pl/...-non-steam-v52/


#2 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 18.12.2013 20:32

public Death()
{
	new id = read_data(2);
	new attacker = read_data(1);
	
	if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker))
		return PLUGIN_CONTINUE;
        funkcja(id) // wywołujesz na graczu który zamarł
}

w plugin_init

register_event("DeathMsg", "Death", "ade");

  • +
  • -
  • 1

b_560_95_1.png


#3 KillerBee

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:36
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 18.12.2013 21:22   Najlepsza odpowiedź

po co sprawdzasz czy gracz jest zywy i polaczony? jesli jest zywy to jest i polaczone... *** logic
 
ja polecam uzycie Hamsandwich
 
w plugin_init
 

RegisterHam(Ham_Killed, "player", "playerkilled")

 
i stworz funkcje publiczna

public playerkilled(id, killer, shouldgib) {
	if(is_user_connected(id) && is_user_connected(killer))
	{
		// kod wo wywolania
	}
	return HAM_IGNORED;
}

 
do notatki sebula:
tak wiem, ale jest mogl dac samo !is_usera_alive(id) bo !is_user_connected(id) wykona sie nie potrzebnie, bo sam natyw is_user_alive posiada natyw is_user_connected

wiec kod lepiej wygladalby:

if(!is_user_user_alive(id)) return 0
//kod

CheQ (18.12.2013 22:13):
po co? Nie wiem. Miej pretensje do QTM'a bo od niego kod zerżnąłem ;)
sebul (19.12.2013 21:07):
Tam akurat jest sprawdzanie, czy gracz jest nie żywy lub nie połączony, a to zmienia postać rzeczy.


#4 Daj buziaka

    Czempion

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 274
Wszechwidzący

  • Postów:849
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 19.12.2013 14:08

ok dobra dzięki.


Paczka map COD - http://cs-boster.pl/...ter-strike-1-6/

Paczka map AIM - http://cs-boster.pl/...ter-strike-1-6/

Counter Strike 1.6 Non Steam v23 - http://cs-boster.pl/...m-v23-download/

Counter Strike 1.6 Non Steam v32 - http://cs-boster.pl/...m-v32-download/

Counter Strike 1.6 Non Steam v52 - http://cs-boster.pl/...-non-steam-v52/





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych