Witam.
Mam pytanie.
Jak zrobić funkcję jeśli gracza zabijemy to tą funkcje u niego wywołuje.
Z góry dzięki.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Najlepsza odpowiedź KillerBee , 18.12.2013 21:22
po co sprawdzasz czy gracz jest zywy i polaczony? jesli jest zywy to jest i polaczone... *** logic
ja polecam uzycie Hamsandwich
w plugin_init
RegisterHam(Ham_Killed, "player", "playerkilled")
i stworz funkcje publiczna
public playerkilled(id, killer, shouldgib) { if(is_user_connected(id) && is_user_connected(killer)) { // kod wo wywolania } return HAM_IGNORED; }
do notatki sebula:
tak wiem, ale jest mogl dac samo !is_usera_alive(id) bo !is_user_connected(id) wykona sie nie potrzebnie, bo sam natyw is_user_alive posiada natyw is_user_connected
wiec kod lepiej wygladalby:
if(!is_user_user_alive(id)) return 0 //kodPrzejdź do postu
Napisano 18.12.2013 20:26
Witam.
Mam pytanie.
Jak zrobić funkcję jeśli gracza zabijemy to tą funkcje u niego wywołuje.
Z góry dzięki.
Paczka map COD - http://cs-boster.pl/...ter-strike-1-6/
Paczka map AIM - http://cs-boster.pl/...ter-strike-1-6/
Counter Strike 1.6 Non Steam v23 - http://cs-boster.pl/...m-v23-download/
Counter Strike 1.6 Non Steam v32 - http://cs-boster.pl/...m-v32-download/
Counter Strike 1.6 Non Steam v52 - http://cs-boster.pl/...-non-steam-v52/
Napisano 18.12.2013 20:32
public Death() { new id = read_data(2); new attacker = read_data(1); if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker)) return PLUGIN_CONTINUE; funkcja(id) // wywołujesz na graczu który zamarł }
w plugin_init
register_event("DeathMsg", "Death", "ade");
Napisano 18.12.2013 21:22 Najlepsza odpowiedź
po co sprawdzasz czy gracz jest zywy i polaczony? jesli jest zywy to jest i polaczone... *** logic
ja polecam uzycie Hamsandwich
w plugin_init
RegisterHam(Ham_Killed, "player", "playerkilled")
i stworz funkcje publiczna
public playerkilled(id, killer, shouldgib) { if(is_user_connected(id) && is_user_connected(killer)) { // kod wo wywolania } return HAM_IGNORED; }
do notatki sebula:
tak wiem, ale jest mogl dac samo !is_usera_alive(id) bo !is_user_connected(id) wykona sie nie potrzebnie, bo sam natyw is_user_alive posiada natyw is_user_connected
wiec kod lepiej wygladalby:
if(!is_user_user_alive(id)) return 0 //kod
Napisano 19.12.2013 14:08
ok dobra dzięki.
Paczka map COD - http://cs-boster.pl/...ter-strike-1-6/
Paczka map AIM - http://cs-boster.pl/...ter-strike-1-6/
Counter Strike 1.6 Non Steam v23 - http://cs-boster.pl/...m-v23-download/
Counter Strike 1.6 Non Steam v32 - http://cs-boster.pl/...m-v32-download/
Counter Strike 1.6 Non Steam v52 - http://cs-boster.pl/...-non-steam-v52/
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych