Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

cod mod - Run time error 10 (plugin "parachute.amxx") (native "entity_get_int")

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Korbol

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:41
  • Lokalizacja:Wlkp
Offline

Napisano 18.12.2013 18:19

Na naszym serwerze w logach pojawiły się errory następnie takie coś mi się wyświetliło:

[AMXX] Run time error 10 (plugin "parachute.amxx") (native "entity_get_int") - debug not enabled!
L 12/17/2013 - 15:29:56: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 12/17/2013 - 15:29:56: [ENGINE] Invalid entity 122

Dopisałem po pluginie parachute w plugins.ini debug i teraz wyśiwtla się takie coś:

 [AMXX] Displaying debug trace (plugin "parachute.amxx")
L 12/17/2013 - 21:25:43: [AMXX] Run time error 10: native error (native "entity_get_int")
L 12/17/2013 - 21:25:43: [AMXX]    [0] parachute.sma::client_PreThink (line 159)
L 12/17/2013 - 21:25:43: [ENGINE] Invalid entity 113

Sprawdziłem tą linijkę i w niej jest tak napisane:

if (entity_get_int(para_ent[id],EV_INT_sequence) == 0)

To jak muszę teraz zmienić, żeby było wszystko okej? I tak samo miałem z pluginem

[AMXX] Run time error 3 (plugin "QTM_CodMod.amxx") - debug not enabled!
L 12/17/2013 - 19:40:05: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).

Wpisałem debug po nazwie i teraz jest takie coś:

 [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")
L 12/18/2013 - 12:28:54: [AMXX] Run time error 3: stack error
L 12/18/2013 - 12:28:54: [AMXX]    [0] QTM_CodMod_949392.sma::CurWeapon (line 775)

A to 775 linijka:

new weaponname[22];

proszę aby mi powiedziano co mam zrobić, aby było okej.

 

Z góry dziękuję


  • +
  • -
  • 0

#2 R3D BuLL

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:123
  • GG:
  • Lokalizacja:Lodz
Offline

Napisano 24.12.2013 10:40

Jaka wersje masz parachute?
  • +
  • -
  • 0

#3 Korbol

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:41
  • Lokalizacja:Wlkp
Offline

Napisano 24.12.2013 11:26

Nwm ale załącze ci sma parachute. Byłbym wdięczny jakbyś wiedział co zrobić. A mam takich błędów podobnych kilka. Jakbyś jeszcze zajrzał na mój temat z silnikiem cod'a to też by było ok.

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#4 Korbol

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:41
  • Lokalizacja:Wlkp
Offline

Napisano 04.01.2014 17:32

Można zamknąć


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych