Pytanie odnośnie min zabójczyni już próbuje na wszystkie możliwe strony zrobić aby były widoczne dla klasy Sukkub ale no kurde nie mogę ogarnąć, pewnie jakaś błachostka a ja jak zwykle siedze i się nad tym męczę... I albo jest tak że jest widoczna dla wszystkich klas albo dla żadnej -.-
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
[ROZWIĄZANE] Widoczne miny tylko dla danej klasy
Najlepsza odpowiedź GoldenKill, 18.12.2013 15:30
Koledze chodziło o diablo moda ![]()
Ale niczym się to różnić nie będzie ![]()
do plugin_init daj
register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPacks", 1);
a na koniec sma dodaj
public FwdAddToFullPacks(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
if(!is_user_connected(host))
return;
if(player_class[host] == Klasa)
return;
if(!pev_valid(ent))
return;
new classname[5];
pev(ent, pev_classname, classname, 4);
if(equal(classname, "mine"))
{
set_es(es_handle, ES_RenderMode, kRenderTransAdd);
set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);
}
}
Sprawdź
Przejdź do postu
#1
Napisano 17.12.2013 22:32
I love street workout <3
#2
Napisano 18.12.2013 08:50
O coś takiego ci chodzi ?:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Nazwa";
new const opis[] = "Widzi miny";
new const bronie = 1<<CSW_;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Play");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
if(!is_user_connected(host))
return;
if(!ma_klase[host])
return;
if(!pev_valid(ent))
return;
new classname[5];
pev(ent, pev_classname, classname, 4);
if(equal(classname, "mine"))
{
set_es(es_handle, ES_RenderMode, kRenderTransAdd);
set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 90.0);
}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
#3
Napisano 18.12.2013 15:30 Najlepsza odpowiedź
Koledze chodziło o diablo moda ![]()
Ale niczym się to różnić nie będzie ![]()
do plugin_init daj
register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPacks", 1);
a na koniec sma dodaj
public FwdAddToFullPacks(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
if(!is_user_connected(host))
return;
if(player_class[host] == Klasa)
return;
if(!pev_valid(ent))
return;
new classname[5];
pev(ent, pev_classname, classname, 4);
if(equal(classname, "mine"))
{
set_es(es_handle, ES_RenderMode, kRenderTransAdd);
set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);
}
}
Sprawdź
#4
Napisano 18.12.2013 16:52
No i dzięki wielkie panowie
+ dla was
I love street workout <3
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty









