Pytanie odnośnie min zabójczyni już próbuje na wszystkie możliwe strony zrobić aby były widoczne dla klasy Sukkub ale no kurde nie mogę ogarnąć, pewnie jakaś błachostka a ja jak zwykle siedze i się nad tym męczę... I albo jest tak że jest widoczna dla wszystkich klas albo dla żadnej -.-
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
[ROZWIĄZANE] Widoczne miny tylko dla danej klasy
Najlepsza odpowiedź GoldenKill , 18.12.2013 15:30
Koledze chodziło o diablo moda
Ale niczym się to różnić nie będzie
do plugin_init daj
register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPacks", 1);
a na koniec sma dodaj
public FwdAddToFullPacks(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet) { if(!is_user_connected(host)) return; if(player_class[host] == Klasa) return; if(!pev_valid(ent)) return; new classname[5]; pev(ent, pev_classname, classname, 4); if(equal(classname, "mine")) { set_es(es_handle, ES_RenderMode, kRenderTransAdd); set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0); } }
Sprawdź
Przejdź do postu#1
Napisano 17.12.2013 22:32
I love street workout <3
#2
Napisano 18.12.2013 08:50
O coś takiego ci chodzi ?:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <fakemeta> new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Nazwa"; new const opis[] = "Widzi miny"; new const bronie = 1<<CSW_; new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "Play"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1); } public cod_class_enabled(id) ma_klase[id] = true; public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet) { if(!is_user_connected(host)) return; if(!ma_klase[host]) return; if(!pev_valid(ent)) return; new classname[5]; pev(ent, pev_classname, classname, 4); if(equal(classname, "mine")) { set_es(es_handle, ES_RenderMode, kRenderTransAdd); set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 90.0); } } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */
#3
Napisano 18.12.2013 15:30 Najlepsza odpowiedź
Koledze chodziło o diablo moda
Ale niczym się to różnić nie będzie
do plugin_init daj
register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPacks", 1);
a na koniec sma dodaj
public FwdAddToFullPacks(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet) { if(!is_user_connected(host)) return; if(player_class[host] == Klasa) return; if(!pev_valid(ent)) return; new classname[5]; pev(ent, pev_classname, classname, 4); if(equal(classname, "mine")) { set_es(es_handle, ES_RenderMode, kRenderTransAdd); set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0); } }
Sprawdź
#4
Napisano 18.12.2013 16:52
No i dzięki wielkie panowie + dla was
I love street workout <3
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych