Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem z niewidzialnością

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 korake

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:34
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 17.12.2013 19:04

Witam zrobiłem klasę premium Marszałek który jest niewidzialny do zadanych mu obrażeń. Po rundzie gdy dostał jest widzialny proszę o pomoc

 

Sma

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fun>
        
new const nazwa[]   = "[Premium]Marszałek";
new const opis[]    = "Jest niewidzialny do czasu zadanych mu obrazen";
new const bronie    = (1<<CSW_P228)|(1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_FIVESEVEN);
new const zdrowie   = 15;
new const kondycja  = 10;
new const inteligencja = 15;
new const wytrzymalosc = 20;
    
new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

	register_event("Damage", "eventDamage_Niewidzialnosc", "b", "2!=0")

}

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E))
	{
		client_print(id, print_chat, "[[Premium]Marszałek] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}

	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0);
	give_item(id, "weapon_hegrenade");
	ma_klase[id] = true;
   
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    	ma_klase[id] = false;

}


public eventDamage_Niewidzialnosc(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return;
	set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}


  • +
  • -
  • 0

#2 RasiaQ

    Wracam.

  • Power User

Reputacja: 302
Wszechpomocny

  • Postów:639
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Browar Namysłów
Offline

Napisano 17.12.2013 21:09

Niewidzialność w innych klasach działa ?


  • +
  • -
  • 0

#3 korake

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:34
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 17.12.2013 21:34

Tak działa ale w klasach mam cały czas niewidkę tylko z tą mam problem


  • +
  • -
  • 0

#4 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Power User

Reputacja: 131
Zaawansowany

  • Postów:1300
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Wadowice
Offline

Napisano 18.12.2013 14:42

Dodaj może odrodzenie gracza i ustaw mu niewidzialność na 0 ??

 

A dokładnie do public plugin_init() dodaj

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);

A gdzieś niżej dodaj

public Odrodzenie(id)
{
    if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id) || !ma_klase[id])
        return PLUGIN_CONTINUE;
        
    set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0);
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

Chociaż nie wiem czy pójdzie


  • +
  • -
  • 1

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#5 korake

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:34
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 19.12.2013 20:00

Dzięki działa masz + temat można zamknąć


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych