Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Prośba o Klase Elitarny snajper

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 MarioBros

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:7
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 17.12.2013 15:52

Witam chciałbym prośić o klase Elitarny snajper 

Życie :50
Int :30
Wytrz.: 70
Kondycja : 85

Opis : Klasa szybka 1/1 awp 1/1 kosa (PPM) i 15 DMG z  ak 47

Bronie : AWP , KNIFE , DEAGLE , AK47 , HE 

Klasa zrobiona pod flagę f


Dziękuje :)


  • +
  • -
  • 0

#2 RasiaQ

    Wracam.

  • Power User

Reputacja: 302
Wszechpomocny

  • Postów:639
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Browar Namysłów
Offline

Napisano 17.12.2013 16:05

Sorry musiałem tak bo nie mam chwilowo AMX Studio. Wklej to do kompilatora ;)

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)
        
new const nazwa[]   = "Elitarny Snajper";
new const opis[]    = "Klasa szybka 1/1 awp 1/1 kosa (PPM) i 15 DMG z  ak 47";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie   = 30;
new const kondycja  = 40;
new const inteligencja = 30;
new const wytrzymalosc = 80;

new ma_klase[33];
    
public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage")
}

public cod_class_enabled(id)
{
    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_MAP))
    {
        client_print(id, print_chat, "[Elitarny Snajper] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
        return COD_STOP;
    }
    give_item(id, "weapon_hegrenade");
   
    return COD_CONTINUE;
        ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
        
    if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;      
        
    if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET)
        cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

    if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0 &&)
        cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 15.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
                
            
    return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1

#3 MarioBros

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:7
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 17.12.2013 19:08

Dzięki :)


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych