Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

proszę o klase Snajper

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 The Rock

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:98
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 16.12.2013 13:33

Prosił bym aby ktoś mi zrobił klase Snajper która posiada 1/3 z Awp i 500 grawitacji


  • +
  • -
  • 0

» Mod Serwera: DD2+DM
» IP Serwera: 46.29.21.219:27100
» Ilosc slotow: 20
» Opiekun serwera: XeNoN


#2 ByQ_Pl

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:112
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Oskar
  • Lokalizacja:Resko / Szczecin
Offline

Napisano 16.12.2013 15:16

Proszę:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
        
new const nazwa[]   = "Snajper";
new const opis[]    = "Posiada AWP + 1/3, oraz 500% grawitacji";
new const bronie    = (1<<CSW_AWP);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);   
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);

   
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");

}

public cod_class_enabled(id)
{

 	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 500.0/800.0);
	ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{

 	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
	ma_klase[id] = false;

}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
	if(ma_klase[id])
		entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 500.0/800.0);
}


public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
	if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 3) != 1 )
		return HAM_IGNORED;

	cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
	SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

	return HAM_HANDLED;
}

  • +
  • -
  • 1

Steam: http://steamcommunit...561198083162160

Podziękuj za moją pomoc i postaw " + " !
Znam się na:
Modyfikacjach: Surf, ZombieMod,

Silnikach: PHPBB by Przemo, MyBB, 

ZUBsSBl.gif


#3 PrezydenT

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:146
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 16.12.2013 15:32

Mała uwaga, nie ma takiego czegoś jak 500% grawitacji,  jest 500pkt grawitacji.


  • +
  • -
  • 0

#4 The Rock

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:98
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 16.12.2013 19:19

Dzięki :) Do zamknięcia :P

 


  • +
  • -
  • 0

» Mod Serwera: DD2+DM
» IP Serwera: 46.29.21.219:27100
» Ilosc slotow: 20
» Opiekun serwera: XeNoN


#5 RasiaQ

    Wracam.

  • Power User

Reputacja: 307
Wszechpomocny

  • Postów:639
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Browar Namysłów
Offline

Napisano 16.12.2013 19:40

To co kolega Ci zrobił u góry oznacza, że ta klasa będzie miała z każdej broni 1/3 i może się bugować.

Już Wam się nie chce za przeproszeniem ruszyć d*py i zrobić dobrą klasę, tylko wygenerowany kod z generatora klas wklejacie. -.-

 

Łap normalnie zrobioną.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych