Prosił bym aby ktoś mi zrobił klase Snajper która posiada 1/3 z Awp i 500 grawitacji
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
| Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji. 
 | 
 
	
			
				
					
						
					
					#1
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 16.12.2013 13:33
» Mod Serwera: DD2+DM
» IP Serwera: 46.29.21.219:27100
» Ilosc slotow: 20
» Opiekun serwera: XeNoN
			
				
					
						
					
					#2
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 16.12.2013 15:16
Proszę:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
        
new const nazwa[]   = "Snajper";
new const opis[]    = "Posiada AWP + 1/3, oraz 500% grawitacji";
new const bronie    = (1<<CSW_AWP);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);   
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
   
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
}
public cod_class_enabled(id)
{
 	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 500.0/800.0);
	ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
 	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
	ma_klase[id] = false;
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
	if(ma_klase[id])
		entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 500.0/800.0);
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
	if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 3) != 1 )
		return HAM_IGNORED;
	cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
	SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
	return HAM_HANDLED;
}
					
					Steam: http://steamcommunit...561198083162160
Podziękuj za moją pomoc i postaw " + " !
Znam się na:
Modyfikacjach: Surf, ZombieMod, 
Silnikach: PHPBB by Przemo, MyBB,
 
			
				
					
						
					
					#3
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 16.12.2013 15:32
Mała uwaga, nie ma takiego czegoś jak 500% grawitacji, jest 500pkt grawitacji.
			
				
					
						
					
					#4
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 16.12.2013 19:19
Dzięki  Do zamknięcia
 Do zamknięcia 
» Mod Serwera: DD2+DM
» IP Serwera: 46.29.21.219:27100
» Ilosc slotow: 20
» Opiekun serwera: XeNoN
			
				
					
						
					
					#5
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 16.12.2013 19:40
To co kolega Ci zrobił u góry oznacza, że ta klasa będzie miała z każdej broni 1/3 i może się bugować.
Już Wam się nie chce za przeproszeniem ruszyć d*py i zrobić dobrą klasę, tylko wygenerowany kod z generatora klas wklejacie. -.-
Łap normalnie zrobioną.
Załączone pliki
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa
| Klasa Klasa wampirNapisany przez Rafii, 16.03.2025  klasa | 
 |   | |||
| CoD Nowy Moc Medyka - problemPugin mocmedyka włącza się w klasie w której nie powinien Napisany przez scythe1, 09.02.2023  cod nowy, mocmedyka, codnowy i 1 więcej | 
 |   | |||
|  | Klasa [ROZWIĄZANE] poźba o klase odrodzenieNapisany przez Anonimowy09, 03.02.2023  klasa | 
 |   | ||
| Klasa Poszukuje KlasNapisany przez Aquamarina, 03.01.2023  klasa | 
 |   | |||
|  | Klasa [KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022  klasa | 
 |   | 
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych


 Forum
 
Forum
 Użytkownicy
 
Użytkownicy
 Kalendarz
 
Kalendarz
 Dodatki SourceMod
 
Dodatki SourceMod





 
				
				
 
				
				 
				
				
 codclass_snajper.amxx
  codclass_snajper.amxx







