Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z nowym menu bf2 mod


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 DeDe257

    Początkujący

  • Zbanowany

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:16
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 15.12.2013 18:56

Witam.. Mój problem polega na tym że...

Zrobiłem sobie dziś menu w którym gracz moze dodawać sobie dodać 2 experty..'

kiedy wpisuje /b2 to nei ma 4 kategorii ... CO robić ?

Proszę o dopiasniu do mojego sma tego oto menu ;D

menu.inl

//Bf2 Rank Mod menu File
//Contains all the menu checking functions.
 
#if defined bf2_menu_included
  #endinput
#endif
#define bf2_menu_included
 
public Bf2menu(id)
{
if (!get_pcvar_num(gPcvarBF2Active))
return PLUGIN_CONTINUE;
 
new menu = menu_create("\rBF2 Jednostki Specjalne^n Menu Glowne", "menu_handler");
 
menu_additem(menu, "\yPomoc", "0", 0);
menu_additem(menu, "\wStatysyki", "1", 0);
menu_additem(menu, "\rAdministracja", "2", ADMIN_LEVEL);
      menu_additem(menu, "\gDaw Darmowe Experty", "3", ADMIN_USER);
 
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
 
menuselection[id]=MENU_MAIN;
 
menu_display(id, menu, 0);
 
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
public helpmenu(id)
{
if (!get_pcvar_num(gPcvarBF2Active))
return PLUGIN_CONTINUE;
    
new menu = menu_create("\rBF2 Jednostki Specjalne^n Menu Pomocy", "menu_handler");
 
menu_additem(menu, "\yPomoc", "0", 0);
menu_additem(menu, "\wOdznaki - 1", "1", 0);
menu_additem(menu, "\wOdznaki - 2", "2", 0);
menu_additem(menu, "\wOdznaki - 3", "3", 0);
menu_additem(menu, "\rOdznaki - 4", "4", 0);
menu_additem(menu, "\rOdznaki - 5", "5", 0);
menu_additem(menu, "\yRanking", "7", 0);
 
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
 
menuselection[id]=MENU_HELP;
 
menu_display(id, menu, 0);
 
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
public playerlist(id)
{
if (!get_pcvar_num(gPcvarBF2Active))
return PLUGIN_CONTINUE;
    
new menu = menu_create("\rBF2 Jednostki Specjalne^n Wybierz Gracza", "menu_handler");
 
new players[32],num;
get_players(players,num,"h");
new name[30];
new player;
new tempstring[32];
new idarray[3];
 
for (new i=0; i<num; i++)
{
player=players[i];
get_user_name(player,name,29);
formatex(tempstring,49,"\w%s",name);
formatex(idarray,2,"%i",player);
menu_additem(menu, tempstring, idarray, 0);
}
 
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
 
menuselection[id]=MENU_PLAYER;
 
menu_display(id, menu, 0);
 
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
public statsmenu(id)
{
if (!get_pcvar_num(gPcvarBF2Active))
return PLUGIN_CONTINUE;
    
new menu = menu_create("\rBF2 Jednostki Specjalne^n Menu Statystyk", "menu_handler");
 
menu_additem(menu, "\wPokaz Liste Graczy", "0", 0);
menu_additem(menu, "\yPokaz Twoje Odznaki", "1", 0);
menu_additem(menu, "\wPokaz Twoje Statystyki", "2", 0);
menu_additem(menu, "\rPokaz Statystyki Serwera", "3", 0);
 
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
 
menuselection[id]=MENU_STATS;
 
menu_display(id, menu, 0);
 
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
public adminmenu(id)
{
if (!get_pcvar_num(gPcvarBF2Active))
return PLUGIN_CONTINUE;
 
new menu = menu_create("\rBF2 Jednostki Specjalne^n Administracja", "menu_handler");
 
menu_additem(menu, "\wDaj graczowi odznake", "0", ADMIN_LEVEL);
menu_additem(menu, "\wDaj graczowi fragi", "1", ADMIN_LEVEL);
 
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
 
menuselection[id]=MENU_ADMIN;
 
menu_display(id, menu, 0);
 
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
public badgemenu(id)
{
if (!get_pcvar_num(gPcvarBF2Active))
return PLUGIN_CONTINUE;
 
   new menu = menu_create("\rBF2 Jednostki Specjalne^n Wybierz Odznake", "menu_handler");
 
menu_additem(menu, "\wWalka Nozem", "0", ADMIN_LEVEL);
menu_additem(menu, "\wWalka Pistoletem", "1", ADMIN_LEVEL);
menu_additem(menu, "\wWalka Bronia Szturmowa", "2", ADMIN_LEVEL);
menu_additem(menu, "\wWalka Bronia Snajperska", "3", ADMIN_LEVEL);
menu_additem(menu, "\wWalka Bronia Wsparcia", "4", ADMIN_LEVEL);
menu_additem(menu, "\wWalka Granatami", "5", ADMIN_LEVEL);
menu_additem(menu, "\wWalka Shotgunem", "6", ADMIN_LEVEL);
menu_additem(menu, "\wWalka SMG", "7", ADMIN_LEVEL);
menu_additem(menu, "\yWalka z MP5 - Platny Zabojca", "8", ADMIN_LEVEL);
menu_additem(menu, "\yWalka z Deaglem - Lewitujacy Wojskowy", "9", ADMIN_LEVEL);
menu_additem(menu, "\yWalka z Krieg 552/Bullpu - Apteczka Sanitariusza", "10", ADMIN_LEVEL);
menu_additem(menu, "\yMedale - Sprzet Wojskowego", "11", ADMIN_LEVEL);
menu_additem(menu, "\wWstecz", "16", ADMIN_LEVEL);
  
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
  
menuselection[id]=MENU_BADGE;
 
menu_display(id, menu, 0);
 
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
public badgelevelmenu(id)
{
if (!get_pcvar_num(gPcvarBF2Active))
return PLUGIN_CONTINUE;
 
    new menu = menu_create("\rBF2 Jednostki Specjalne^n Wybierz Poziom", "menu_handler");
 
menu_additem(menu, "\wZaden", "0", ADMIN_LEVEL);
menu_additem(menu, "\wPodstawowy", "1", ADMIN_LEVEL);
menu_additem(menu, "\yWeteran", "2", ADMIN_LEVEL);
menu_additem(menu, "\rExpert", "3", ADMIN_LEVEL);
 
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  
menuselection[id]=MENU_LEVEL;
 
menu_display(id, menu, 0);
 
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Dwa Darmowe Experty(id)
{
if (!get_pcvar_num(gPcvarBF2Active))
return PLUGIN_CONTINUE;
 
new menu = menu_create("\rBF2 Jednostki Specjalne^n Administracja", "menu_handler");
 
menu_additem(menu, "\wDaj graczowi odznake", "0", ADMIN_USER);
menu_additem(menu, "\wDaj graczowi fragi", "1", ADMIN_LEVEL);
 
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
 
menuselection[id]=MENU_ADMIN;
 
menu_display(id, menu, 0);
 
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
public badgemenu(id)
{
if (!get_pcvar_num(gPcvarBF2Active))
return PLUGIN_CONTINUE;
 
   new menu = menu_create("\rBF2 Jednostki Specjalne^n Wybierz Odznake", "menu_handler");
 
menu_additem(menu, "\wWalka Nozem", "0", ADMIN_LEVEL);
menu_additem(menu, "\wWalka Pistoletem", "1", ADMIN_LEVEL);
menu_additem(menu, "\wWalka Bronia Szturmowa", "2", ADMIN_LEVEL);
menu_additem(menu, "\wWalka Bronia Snajperska", "3", ADMIN_USER);
menu_additem(menu, "\wWalka Bronia Wsparcia", "4", ADMIN_LEVEL);
menu_additem(menu, "\wWalka Granatami", "5", ADMIN_LEVEL);
menu_additem(menu, "\wWalka Shotgunem", "6", ADMIN_USER);
menu_additem(menu, "\wWalka SMG", "7", ADMIN_USER);
menu_additem(menu, "\yWalka z MP5 - Platny Zabojca", "8", ADMIN_LEVEL);
menu_additem(menu, "\yWalka z Deaglem - Lewitujacy Wojskowy", "9", ADMIN_LEVEL);
menu_additem(menu, "\yWalka z Krieg 552/Bullpu - Apteczka Sanitariusza", "10", ADMIN_LEVEL);
menu_additem(menu, "\yMedale - Sprzet Wojskowego", "11", ADMIN_LEVEL);
menu_additem(menu, "\wWstecz", "16", ADMIN_USER);
  
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
  
menuselection[id]=MENU_BADGE;
 
menu_display(id, menu, 0);
 
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
public badgelevelmenu(id)
{
if (!get_pcvar_num(gPcvarBF2Active))
return PLUGIN_CONTINUE;
 
    new menu = menu_create("\rBF2 Jednostki Specjalne^n Wybierz Poziom", "menu_handler");
 
menu_additem(menu, "\wZaden", "0", ADMIN_LEVEL);
menu_additem(menu, "\wPodstawowy", "1", ADMIN_LEVEL);
menu_additem(menu, "\yWeteran", "2", ADMIN_LEVEL);
menu_additem(menu, "\rExpert", "3", ADMIN_USER);
 
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  
menuselection[id]=MENU_LEVEL;
 
menu_display(id, menu, 0);
 
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
 
public menu_handler(id,menu,item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
 
new data[6], iName[64];
new access, callback;
 
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback);
 
 
if (!(get_user_flags(id) & access) && access)
return PLUGIN_HANDLED;
 
 
new key=str_to_num(data);
 
switch (menuselection[id])
{
case MENU_BADGE:
{
   menuselected[id][0]=0;
menuselected[id][1]=key;
badgelevelmenu(id);
}
case MENU_LEVEL:
{
menuselected[id][2]=key;
 
playerlist(id);
}
case MENU_ADMIN:
{
switch (key)
{
case 0: badgemenu(id);
case 1:
{
menuselected[id][0]=1;
playerlist(id);
}
}
}
case MENU_MAIN:
{
switch (key)
{
case 0: helpmenu(id);
case 1: statsmenu(id);
case 2: adminmenu(id);
                        case 3:     Dwa Darmowe Experty(id);
}
}
case MENU_STATS:
{
switch (key)
{
case 0: cmd_who(id);
case 1: 
{
display_badges(id,id);
}
case 2: show_stats(id);
case 3: show_server_stats(id);
}
}
case MENU_HELP:
{
switch (key)
{
case 0: cmd_help(id);
case 1: show_badgehelp(id);
case 2: show_badgehelp2(id);
case 3:     show_badgehelp3(id);
case 4: show_badgehelp4(id);
case 5: show_badgehelp5(id);
case 7: show_rankhelp(id);
}
}
case MENU_PLAYER:
{
if (menuselected[id][0]==0) //User selected a badge
{
new name[30];
get_user_name(key,name,29);
new badge=menuselected[id][1];
new level=menuselected[id][2];
g_PlayerBadges[key][badge]=level;
client_print(id,print_chat,"[BF2: JS]%s odznaka zostala przyznana dla gracza %s",gBadgeName[badge][level],name);
save_badges(key);
DisplayHUD(key);
 
new adminauthid[35];
new awardauthid[35];
get_user_authid (id,adminauthid,34);
get_user_authid (key,awardauthid,34);
 
log_amx("[BF2: JS-ADMIN]Admin %s przyznal odznake %s graczowi %s",adminauthid,gBadgeName[badge][level],awardauthid);
}
else //Kills
{
new name[30];
get_user_name(key,name,29);
new kills=menuselected[id][1];
totalkills[key]+=kills;
client_print(id,print_chat,"[BF2: JS]%d fragi zostaly przyznane graczowi %s",kills,name);
save_badges(key);
DisplayHUD(key);
 
new adminauthid[35];
new awardauthid[35];
get_user_authid (id,adminauthid,34);
get_user_authid (key,awardauthid,34);
 
log_amx("[BF2: JS-ADMIN]Admin %s przyznal %i fragow graczowi %s",adminauthid,kills,awardauthid);
}
}
}
 
    menu_destroy(menu);
    
return PLUGIN_HANDLED;
}

Załączone pliki


Użytkownik DeDe257 edytował ten post 15.12.2013 19:09





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych